AndroidHealthClinic

Transformation course winner *update 12-9* (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Master winnaar! Binnenkort weer even een sessie samen! Eerst opknappen pik!
 
@martijn: wist niet dat jij hier ook op het forum zat:D Als ik weer is een keer beter wordt gaan we dat zeker doen. Het gaat gelukkig al beter dus wie weet :D

@REUS: Ja met de juiste supps komt het goed. Ben wel wat verloren helaas. Maarja komt wel weer goed.
 
Mooi gedaan man! proficiat ;) Ook proficiat aan Body Central Spijkenisse met jullie mooi initiatief! Succes met de toekomst ;)
 
@iWj: Ik zat op +/- 2400 kcal en 6x per week een half uur cardio

@MonoC: Like de page van Body Central spijkenisse!!! de volgende course begint 1 juli!!!

Gefeliciteerd met deze geweldige prestatie! Deed je die 30 min cardio, na je krachttraining of anders?
 
Mooi gedaan man! proficiat ;) Ook proficiat aan Body Central Spijkenisse met jullie mooi initiatief! Succes met de toekomst ;)

Bedankt!

Gefeliciteerd met deze geweldige prestatie! Deed je die 30 min cardio, na je krachttraining of anders?

Bedankt man!! Ja ik deed 30 min soms iets meer soms iets minder cardio na mijn kracht training.
 
Zo, ik ben nu 2 weken beter na ongeveer 3 weken ziek te zijn geweest. Ik ga er weer volle bak tegen aan eergisteren mijn voedingsschema aan laten passen. Pannenkoeken eruit en zoete aardappel erin met bieflap/stuk ipv kip. Verder ook 1 pannenkoek maaltijd vervangen voor een tortilla wrap met kip en groente naar keuze.
 
Goed hoor! Cool ook hoe je elke keer die foto's hetzelfde hebt gemaakt, je ziet daardoor duidelijk de progressie. Ben beniewd wat er nog gaat komen
 
We gaan gewoon door knallen baas, tijd om door te groeien! grtz je trainings maat bij aad;)
 

Oke dan :p je enige 2 Posts in mijn topic, ik ben vereerd hahaha

---------- Post toegevoegd 16 July 2013 om 22:09 ----------

Goed hoor! Cool ook hoe je elke keer die foto's hetzelfde hebt gemaakt, je ziet daardoor duidelijk de progressie. Ben beniewd wat er nog gaat komen

Ik heb je reactie over het hoofd gelezen, bedankt man! Ik ben nu volle bak aan het bouwen, sinds ik klaar was met de course ben ik nu 7,65kg bijgekomen (incl 3 weken ziek, waar ik wel wat vet aangekomen ben)
 
Welke sups raad jij hiervoor aan? :)

Combi bcaa's en pepto pro voor en na de cardio op nuchtere maag. 20-30 min later je ontbijt. Bijv havermeel/mout met isolaat. Dan zit je geramd.
 
Oke dan :p je enige 2 Posts in mijn topic, ik ben vereerd hahaha

---------- Post toegevoegd 16 July 2013 om 22:09 ----------

ik lees meer dan dat ik post joh;), anders worden mensen gek van me heb namelijk soms nogal vage theorieën die niet gesnapt worden dan. haha
 
Inspirerend verhaal. En erg top dat je de motivatie en vooral de wil erin hield! Congratz!
 
Inspirerend verhaal. En erg top dat je de motivatie en vooral de wil erin hield! Congratz!

Thnx man, ben nu weer in een korte cut:P toen ik ziek was ongeveer 2% gepakt dus die gaan er nu weer af:D dan ga ik lekker 3 weken naar Bali waar we gewoon lekker door trainen.
 
haha bastiaan dat zei ik in curaçao ook wel 2 keer gegaan , want de polar beer smaakte me te goed om echt hard te trainen :P
 
haha bastiaan dat zei ik in curaçao ook wel 2 keer gegaan , want de polar beer smaakte me te goed om echt hard te trainen :P

Ik moet zeggen dat mijn zwak voor bier niet zo heel hoog ligt, dus ik denk eerder dat het de ijsjes worden en het HEERLIJKE eten daar... Maar dat komt wel goed.
 
Zo na een heerlijke vakantie op Bali (waarbij de terugreis niet helemaal ging als gepland, vlucht gemist) back on track!!!
Vandaag weer een check up gedaan bij Davor, bf:12,9% gewicht: 76,1.
Vet percentage is vrij stabiel dus we gaan nu lekker verder bouwen.
Even ter vergelijking, aan het einde (begin mei) van de course: bf: 11,3% gewicht: 67,3
 
Back
Naar boven