Fitness Seller

Transformers - The movie

nog 1 maand 4juli :D
De trailer in de bios gezien, zat gvd met harde tepels :D Ik kan niet wachten

in amerika ja :rolleyes: in belgie mogen we wachten tot de 26ste

Haha belgen owned once again!

deze gaat zo zalig zijn :).

ik kijk vanavond die film op dvd van mark wallbergh, waar hij die american football ster wordt :D.

Mj ik heb niet zo'n hele hoge verwachtingen omdat bijna geen enkele verfilming van vette cartoons de vetheid van die cartoons kan overtreffen. Maar we zullen zien.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga er naw zaterdag naar toe. :thumb:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

misschien zaterdag

deze wil ik niet downen deze moet ik zien in de bios

Ik ga vanavond denk ik.

ik wil vanavond... alleen krijg visite.. dan maar ergens in t weekend

ik ga vanavond naar de wilkinson american movie days hem kijken :wave:

steven spielburg heeft een kinder serie getransformeerd in een toch wat serieuze film.

bitches @ nu.nl...

ik ga vanaaf :) kaarten zijn al gereserveerd just in case

Ok gezien...gvd gewoon kippenvel bij het horen van Prime's voice :D
En wanneer de autobots voorgesteld worden en wanneer starscreams zich bij megatron komt en nog een aantal keer.
Veel actie in de film, met af en toe een leuke komische noot (daar moet je tijdens de actie wel van houden).
Het is wel een typische 4th of july film, maar boeiuh!
Heb 2.5uur met me bek open gezeten vanwege een overweldigend gevoel van jeugd sentiment. De kans bestaat in mijn ogen dat er nog een deel 2 gaat komen!

Kenden jullie [Link niet meer beschikbaar] al? Het verschil tussen de Transformers toen en nu.

En hier nog wat info over de [Link niet meer beschikbaar] [Link niet meer beschikbaar], [Link niet meer beschikbaar], [Link niet meer beschikbaar] & [Link niet meer beschikbaar]

Misschien al eerder gepost, maar dan heb ik er per ongeluk overheen gelezen.. :o

leuke actiefilm met - onnodige - komische elementen vb toen de autobots schuilden zodat die kerel z'n ouders hem niet konden zien, de nerdige voorstelling in de klas, z'n ma die dronken was, ...

grafisch eyecandy vb toen een c130 granaten begon te schieten op scorponok, de battles, ...

qua verhaal ubercliché & flinterdun natuurlijk

ah leuk voor op dvd ;)
7.5/10

Terug
Naar boven