Fitness Seller

Transformers - The movie

Transformers;

Echt gruwelijk, nog beter dan verwacht. Grafisch echt een topper, en doet je echt weer denken aan die tijd dat je vroeger met het speelgoed bezig was. En de tekenfilm keer op keer checkte. Vooral Megan Foxx was echt super om te zien, zooo lekker he.

Na het einde klapte de volle zaal, heb ik zelf nog niet meegemaakt :)
Grote kans dat ik nog een keer heenga....

Ok gezien...gvd gewoon kippenvel bij het horen van Prime's voice :D
En wanneer de autobots voorgesteld worden en wanneer starscreams zich bij megatron komt en nog een aantal keer.
Veel actie in de film, met af en toe een leuke komische noot (daar moet je tijdens de actie wel van houden).
Het is wel een typische 4th of july film, maar boeiuh!
Heb 2.5uur met me bek open gezeten vanwege een overweldigend gevoel van jeugd sentiment. De kans bestaat in mijn ogen dat er nog een deel 2 gaat komen!
Hell yeah, echt tof.

3 words:

HO. LEE. SHIT. :roflol:

Echt super bruute film, beter dan verwacht en vol jeugdsentiment :D

Geweldige film, wedden dat er Transformers 2 komt ;) .

Wat een auto's en wat een vrouw :nanner: :D , snap alleen niet waarom er geen chevy 572 stage five big block in lag :( .

Ik snap al die hype niet hoor???

1 De speciale effects waren ZEER goed veel beter dan Spiderman 3 en King Kong. +
De Transformers leken echt. Dat kan ik van geen enkele andere film tot nu toe zeggen bij de meeste films zie je toch dat het computer effects zijn.

Het probleem bij de vechtscenes tussen de robots was dat je niet kon zien wat er precies gebeurde. - ging veel te snel zelfde verhaal met Batman Begins.

cijfertje 6 krijgt de film van mij.

Maar waarschijlijk ga ik de film toch nog een keer bekijken om nog een beter oordeel over te geven.

Morgen ga ik 'm bekijken! Ik ben reuze benieuwd! Grote Robots boven alles! :cool:

Wat een k*t film, tjezus.

Dit is mijn review uit film topic:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Transformers

Ok mijn verwachtingen van de film: Dit wordt de zoveelste crappy verfilming van 1 van mijn favorite tekenfilms, maar laten we hopen dat het beter is.

De film zelf: helaas nog slechter dan ik had verwacht. Pfff, wat een load of crap. Waarom? In mijn geheugen was Transformers een spannende actieserie, geen ****ing belaberde comedy met hier en daar wat strakke special effects. Kijk, super vette special effects waren 5 jaar geleden genoeg om een grote k*t film toch nog kijkenswaardig te maken, maar nu niet meer. Ja het zit er allemaal tof uit, maar niets wat we nog niet gezien hebben.

Verder bestaat de film uit een groepje 2e rangs B-acteurs die aan de hand van slechte grappen en veel US Army promotie materiaal 2,5 uur proberen vol te maken. Hier en daar nog wat goedkoop sentiment voor de tere zieltjes.

****ing Bumble Bee was veranderd in een GAYformer, Optimus Prime een zeik wijf en Megatron? Zag hij er niet zo uit?:

megatron5.gif - 111594

Naja misschien is hij later nog veranderd ofzo, maar ik herkende hem iig niet. Starscream ook niet, en zijn schelle stem was ook weg.

Het was natuurlijk te verwachten, maar stiekem hoopte ik toch dat het deze keer beter zou zijn. Helaas niet.

Mager 6je.

hij was geweldig!!! I LIKE YES!!!!

hij lijkt me niet zo goed

Ik snap echt niet hoe mensendeze film 'geweldig' kunnen vinden, wat ws er in hemelsnaam 'geweldig' aan?
De gunho Amerikaanse instelling en "we will pull thrue attitude" en natuurlijk het jeugdsentiment:D

Natuurlijk lijken de robots niet echt meer op de robots uit de originele serie, ma het is allang vet dat ze er weer zijn:cool:

Superfilm en het gezeik over megatron die er anders uitzag er werd al gezegd dat ze elke vorm kunnen aannemen.
Afgezien dat Bumblebee een Chevy Camaro was i.p.v een kever en Megatron verandere in een vliegtuig ( wat hij in de serie ook deed i.p.v een pistool ) loop ik ook niet te klagen dat Starscream in de tekenfilm blauw met rood was en niet grijs.
Het is geen letterlijke verfilming van de serie!!!
Anders was het ruimteschip waarmee ze op aarde crashten ook wel in de film aanwezig ;)

De gunho Amerikaanse instelling en "we will pull thrue attitude" en natuurlijk het jeugdsentiment:D

Natuurlijk lijken de robots niet echt meer op de robots uit de originele serie, ma het is allang vet dat ze er weer zijn:cool:

Idd het feit dat ze op het witte doek zijn is al goed :D

Overigens kan iemand hier een link vinden naar de film intro?
Ken het niet vinden en die intro is vet :D

Super film. Gisteren gezien! Megan Fox woei! Inpakken strik der om en weg wezen :).
Oja was een goeie film :D.

• Topic Starter Topic Starter
Ben gisteren geweest en heb mij zeer zeker vermaakt. Je moet het echter niet als een 1 op 1 verfilming van de serie zien.

Brute special effects. En toen Optimus Prime uit de mist aankwam, transformde tot robot en zichzelf voorstelde ging de hele zaal klappen. :D

Ja hier klapte de zaal ook regelmatig
was ook erg vet :D

Terug
Naar boven