MuscleMeat

Trapezius te groot

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weer zo'n 'Help! ik word te groot!' topic. Grote traps zijn gewoon bruut. Bij mij groeien ze ook redelijk hard. Gaan mensen roepen dat je een dikke nek/kop krijgt enzo. Als je dat gaat geloven ga je misschien denken dat ze idd buiten proporties groot zijn, maar dit kan gewoon niet als je ze niet traint.

OT: probeer gewoon oefeningen als pulley, dumbbell row etc te doen om je traps een beetje te ontzien.

Of zorg gewoon dat de rest van je lichaam net zo 'buiten proporties' groot wordt, dat je traps niet meer opvallen:roflol:

Laatst bewerkt:
Iedereen wil pics zien zodat ze heel alpha kunnen zeggen dat het allemaal meevalt hij dat hij niet zo moet zeiken. Wat doet het er nou toe of zijn traps echt te groot zijn? Als hij dat vind, is het voor hem zo en boeit het weinig wat wij ervan vinden. Beter helpt iemand hem gewoon, vind dit nogal gay.

Iedereen wil pics zien zodat ze heel alpha kunnen zeggen dat het allemaal meevalt hij dat hij niet zo moet zeiken. Wat doet het er nou toe of zijn traps echt te groot zijn? Als hij dat vind, is het voor hem zo en boeit het weinig wat wij ervan vinden. Beter helpt iemand hem gewoon, vind dit nogal gay.

Enigste oplossing: stoppen met rug trainen, of alleen je lats pakken.

Maargoed, nogmaals: ik durf te wedden dat mensen hem dit aangepraat hebben. Zoals jullie zelf vast ook wel ervaren zijn er altijd wel een paar ecto/chubby haters met uitspraken als: 'Je moet je nek niet trainen, je krijgt een dikke kop' of 'heej je hebt spiertieten! Uhhhh'. Mooiste was nog wel dat ik laatst door een stereotype A-sportief werd gewaarschuwd dat ik minder moest gaan trainen, omdat je longen al dat gewicht van die spieren niet kunnen dragen en daardoor je conditie naar de klote gaat! hahahaha

mee eens. je hebt wel een punt. maar als je serieus je hele lichaa traint is het gewoon praktisch onmogelijk je traps helemaal niet aan te pakken. En ik denk dat als je gewoon doortrained, je traps wel op een plateau eindigen waarna de rest bijtrekt. maar dat is mijn mening.

Ze zijn best groot, zou ze wel graag met de rest van je lichaam zien zodat de verhoudingen beter zichtbaar zijn.
Maar je hebt gelijk, je vet% is iig boven de 9 procent;)

Traps niet gericht aanpakken helpt bij mij. Anders groeien die dingen ook echt te snel... Deadlift ook schrappen. Voor de rest een goeie mind muscle connection en niet te veel cheaten op rugoefeningen.

Traps niet gericht aanpakken helpt bij mij. Anders groeien die dingen ook echt te snel... Deadlift ook schrappen. Voor de rest een goeie mind muscle connection en niet te veel cheaten op rugoefeningen.

Klopt idd wel dat deadlift goede traps bouwer is, heb nog steeds iedere x dikke spierpijn in traps na het deadliften. Terwijl ik verder shrugs kan doen wat ik wel, daar merk ik verder nooit wat van. Maarja om nou deadlift te gaan schrappen is wel erg zonde, misschien dat je de uitvoering gewoon wat aan moet passen (minder ver naar achter trekken bv)

Probeer niet teveel je traps aan te spannen bij schouder oefeningen.

dit gaat over het bovenste deel vd traps allemaal, maar het lijkt me dat deadlift wellicht de traps van beneden naar boven toe steeds minder aanpakt (gezien de focus ligt op je core)??

ben benieuwd naar de foto. dikke traps is weer echt iets waarmee je je kan onderscheiden van de doorsnee beachboy of mooiboy op de gym

Is ook weer een questie van genetics.. Mijn traps groeien moeilijk, terwijl ze bij mijn neef heel erg gemakkelijk groeien maar ik weeg wel 10kg meer en ben 7cm groter. Alsof traps echt het van het zijn..

Ze moeten idd in proportie zijn maar ik vind ook dat uit proportie er gewoon niet uitziet.

niet mee eens.... moet in proportie zijn met de rest.

dude, als je traps uit verhouding zijn, dan focus je op de rest.
had je zelf ook wel kunnen bedenken. en je zou zelf goed moeten inzien welke oefeningen je traps laten groeien. je zou moeten voelen welke spieren je gebruikt. einde van de gayheid alsjeblieft.

Je traps willen verkleinen is net zoiets als vrouwen die hun t**ten laten verkleinen.

• Topic Starter Topic Starter
Weer zo'n 'Help! ik word te groot!' topic. Grote traps zijn gewoon bruut. Bij mij groeien ze ook redelijk hard. Gaan mensen roepen dat je een dikke nek/kop krijgt enzo. Als je dat gaat geloven ga je misschien denken dat ze idd buiten proporties groot zijn, maar dit kan gewoon niet als je ze niet traint.

OT: probeer gewoon oefeningen als pulley, dumbbell row etc te doen om je traps een beetje te ontzien.

thanks

Of zorg gewoon dat de rest van je lichaam net zo 'buiten proporties' groot wordt, dat je traps niet meer opvallen

buiten proporties groot is overdreven maar pak het probleem liever aan voordat ze nog verder ontwikkeld zijn... en de rest gewoon blijven doortrainen als nu zou betekenen dat mn traps ook blijven groeien....en dat alles alsnog uit proportie blijft.... vandaar mn vraag dus..

Maargoed, nogmaals: ik durf te wedden dat mensen hem dit aangepraat hebben. Zoals jullie zelf vast ook wel ervaren zijn er altijd wel een paar ecto/chubby haters met uitspraken als: 'Je moet je nek niet trainen, je krijgt een dikke kop' of 'heej je hebt spiertieten! Uhhhh'. Mooiste was nog wel dat ik laatst door een stereotype A-sportief werd gewaarschuwd dat ik minder moest gaan trainen, omdat je longen al dat gewicht van die spieren niet kunnen dragen en daardoor je conditie naar de klote gaat! hahahaha

Niet aangepraat heb het zelf opgemerkt en hou ze al een tijdje in de gaten....ik vind het niet mooi en merk dat ze sneller groeien als de rest... maak morgen die foto wel ff..

dude, als je traps uit verhouding zijn, dan focus je op de rest.
had je zelf ook wel kunnen bedenken. en je zou zelf goed moeten inzien welke oefeningen je traps laten groeien. je zou moeten voelen welke spieren je gebruikt. einde van de gayheid alsjeblieft.

ja zelf inzien doe ik ook wel....maar ik weet ook niet alles van bodybuilding dus kan toch ff een vraag stellen op een forum dat daar voor gemaakt is?
mischien heeft iemand een soortgelijk probleem gehad en heeft daar tips over....of zullen we maar niks meer vragen en geen ervaringen over bb uitdelen....bodybuildingforum

Je traps willen verkleinen is net zoiets als vrouwen die hun t**ten laten verkleinen.
originele uitspraak...zelf bedacht?

zal morgen een foto maken.... wel erg lastig om hier een zinnig antwoord te krijgen...
het is btw niet zo dat ze naar bb maatstaven groot zijn (geen jay cutler traps ofzo) maar zijn bij mij (lees < mij) uit proportie op mijn fysiek.

thanks aan de mensen die serieus gereageerd hebben.

Laatst bewerkt:
Vandaag foto dag :D

zal morgen een foto maken.... wel erg lastig om hier een zinnig antwoord te krijgen...
het is btw niet zo dat ze naar bb maatstaven groot zijn (geen jay cutler traps ofzo) maar zijn bij mij (lees < mij) uit proportie op mijn fysiek.

thanks aan de mensen die serieus gereageerd hebben.

Het is dan ook niet echt geloofwaardig dat je traps te groot zijn (in vergelijking), gezien je stats kan je al niet zoveel spiermassa hebben. Maar ben benieuwd naar de foto, als dit op de foto zo blijkt zal je zeker serieuze reacties krijgen.

De rest bijwerken met synthol.

pics

Je trapz zijn niet te groot de rest is te klein

Stoppen met rows, deadlift, overheads,... eigelijk alle oefeningen waar je sterk van wordt.

Benchen en curlen mag nog, maar niet cheaten he, pak je traps.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven