Fitness Seller

Traps maar geen shrugs?

jammer dat je niet met dumbbells en barbell kan werken :( die gaan toch écht het hardst!

-doe dan de upright row..

• Topic Starter Topic Starter
naja deadlifts doe ik ook niet omwille van mijn onderrug, ook al verstevig ik hem... ik doe deze echt niet verkeerd, ik heb gewoon een slechte onderrug, had er al last van voor ik trainde. Ik zal eens kijken de welke het beste is! Bedankt voor de reacties ;)

kun je je onderrug niet trainen dan?

deadlift, maar als je hem goed doet mag je normaal niets last hebben van je onderrug

naja deadlifts doe ik ook niet omwille van mijn onderrug, ook al verstevig ik hem... ik doe deze echt niet verkeerd, ik heb gewoon een slechte onderrug, had er al last van voor ik trainde. Ik zal eens kijken de welke het beste is! Bedankt voor de reacties ;)

Doe hem dan eens met gewichten waarbij je uitvoering wel deftig is. En vergeet je abs en obiques niet plus de nodige setjes hypers.

Als je uitvoering suckt in sets, zoals bij veel mensen, doe je singes of sets als singles.

Deadliften heeft al een hoop mensen van hun rugklachten afgeholpen waaronder ik.

• Topic Starter Topic Starter
zou ik in principe doen maar dan ben ik nog meer bang om hem te forceren :o ik heb zelfs last van mijn onderrug tijdens gewone leg raises... ik weet dat dit niet best is maar mijn ouders steken dit op het trainen maar had het voor ik trainde dus dat klopt ook niet :rolleyes:
Met de shrugs moet je toch een klein beetje voorover gebogen staan niet?

Terug
Naar boven