XXL Nutrition

Trek jij weleens rauw vlees af?

Hahahaha ja man

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zegt alweer genoeg denk ik:roflol:

WTF? ???

Wacht...effe glas whiskey nemen. Misschien snap ik het dan...

Meest gare topic ooit :roflol:

Waar de **** gaat dit over bro ??? ??? ???

goed topic!

Rawplayer zei:
Trek jij weleens rauw vlees af? Dat grauwe spul wat je op een groene zondag op je kleerkast vind tussen de restjes kaasfondue van de afgelopen zomervakantie, toen je samen met je vriendin de strijk aan het voorglanzen was. En toen ook nog plotseling de fiets van de buurvrouw van je ex naakt ging flierefluiten. Plus dat JIJ met je sleurf aan het raam stond tijdens hevige rukwinden.
Driewerf Neen! Mijn rauwe vlees flierefluit louter en alleen in poedelnaakt als het maandag is. Maar alleen als daarbij ook het paard door de woeste hompen van mijn buurvrouw graast. Anders niet. Dus. K*t Marokkanen ook altijd.

• Topic Starter Topic Starter
Lauw zei:
Driewerf Neen! Mijn rauwe vlees flierefluit louter en alleen in poedelnaakt als het maandag is. Maar alleen als daarbij ook het paard door de woeste hompen van mijn buurvrouw graast. Anders niet. Dus. K*t Marokkanen ook altijd.

Je lult onzin!!!!!!!!!!

Dat ligt er maar net aan vanuit welk perspectief je mijn post bekijkt. Wellicht verschaft jou commentaar je meer inzicht in je eigen tekortkomingen.

Want wees nou eens heel eerlijk naar jezelf toe? Koningin Beatrix laat zich toch ook niet door een mongoloïde Chinees in de bek schijten!? Nou dan!

Rauw vlees is zacht dus moet men wachten tot de flierefluitende paarden nkende buurwijf binnen komt pareren en het rauwe vlees bederft zodat het stijf wordt.

Dat is denk ik de clou van dit topic?

Gillian zei:
Rauw vlees is zacht dus moet men wachten tot de flierefluitende paarden nkende buurwijf binnen komt pareren en het rauwe vlees bederft zodat het stijf wordt.

Dat is denk ik de clou van dit topic?

Bijna....:D

Dit is bijna te gaar voor het garehanenhok :roflol:

too cool for preschool zei captain jack sperma

Terug
Naar boven