spiertje16
Monstrous Giant
- Waardering
- 0
Testo zei:Soms denk ik echt dat ik hier op de site van het Pieter Baan Centrum ben...

Ik voel je bro ik voel je

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Testo zei:Soms denk ik echt dat ik hier op de site van het Pieter Baan Centrum ben...

spiertje16 zei:

Rawplayer zei:

Testo zei:Je mag ook wel even aan mijn rauwe vleeshomp trekken hoor,knul.....er is genoeg voor iedereen.![]()

Driewerf Neen! Mijn rauwe vlees flierefluit louter en alleen in poedelnaakt als het maandag is. Maar alleen als daarbij ook het paard door de woeste hompen van mijn buurvrouw graast. Anders niet. Dus. K*t Marokkanen ook altijd.Rawplayer zei:Trek jij weleens rauw vlees af? Dat grauwe spul wat je op een groene zondag op je kleerkast vind tussen de restjes kaasfondue van de afgelopen zomervakantie, toen je samen met je vriendin de strijk aan het voorglanzen was. En toen ook nog plotseling de fiets van de buurvrouw van je ex naakt ging flierefluiten. Plus dat JIJ met je sleurf aan het raam stond tijdens hevige rukwinden.
Lauw zei:Driewerf Neen! Mijn rauwe vlees flierefluit louter en alleen in poedelnaakt als het maandag is. Maar alleen als daarbij ook het paard door de woeste hompen van mijn buurvrouw graast. Anders niet. Dus. K*t Marokkanen ook altijd.
Niet?Lauw zei:Koningin Beatrix laat zich toch ook niet door een mongoloïde Chinees in de bek schijten!? Nou dan!

RobertHosper zei:

Gillian zei:Rauw vlees is zacht dus moet men wachten tot de flierefluitende paarden nkende buurwijf binnen komt pareren en het rauwe vlees bederft zodat het stijf wordt.
Dat is denk ik de clou van dit topic?