Fitness Seller

tren 200 / test 500 kuur start

Gaat lekker kerel ga zo door!! ;)

nice

• Topic Starter Topic Starter
Wat veel vragen, euhm ff kijken, ik heb 2 fotoos gemaakt in de avond....

voor aanzicht

2jai2xf.jpg

biceps / schouder ;

295bmyo.jpg

Ff kijken, ik train altijd borst / triceps combi, met buikspieren. Op trainings dag 1, eigenlijk doe ik na elk setje 25 buikspieren in verschillende vormen. Vaak doe ik er tussen de 350 en 500. lijkt veel, maar als je steeds setjes van 25 maakt ben je er zo. Laatste paar trainingen wil ik meer het accent leggen op de bovenkant van de borst.

* Incline chest, schuinbankje dus met dumbels. Ik begin met 12 kg als warming up, en verhoog dan steeds met 4 kg. Toen ik begon, kwam ik maar tot 26 kg, nu pak ik 36 kg en kom ik tot 6 reps zonder hulp

* Decline chest, Bankdruk toestel met vaste stang, pak ik een step bankje, die ik overdwars zet, en op die verhoging plaats ik mijn bankje. Je krijgt dus een aflopend bankje naar beneden. Hiermee wil ik de onderkant van de borst trainen. Begin zat ik op 35 kg aan beiden kanten 70 + stang dus. Nu zit ik op 50 aan beiden kant, onlangs heb ik er 8 alleen gehaald, laatste 2 moesten geholpen worden. Ik begin meestal op 10 kg, 10 reps, en verhoog steeds met 5kg.

* Bench press Incline, bankdrukken schuin omhoog, bovenkant borst dus, deze probeer ik NU zo breed mogelijk te pakken, dit vind ik wel zwaar!!! Hier pak ik maar 30 kg aan beide kanten. Maar pakte hem eerst altijd te smal, breder is een stuk zwaarder.

* Cable cross....binnenkant borst max afgesteld op 17,5, deze is met weinig gewicht toch best pittig

Tussen door veel triceps, denk dan aan lying dumbbell extension, cable push down, one arm overhead, opdrukken

dit was ongeveer een training gister

---------- Post toegevoegd Sun 3 Mar 2013 om 06:37 ----------

wl6azo.jpg

foto, daarvoor in de ochtend.....zo en nu weer naar het werk pfff rustdag vandaag!!

Sorry maar waarom hou je telkens je hand voor je buik? Wel nice dat je fotos doet

weet eigenlijk niet waarom ik dat doe....maar hier een foto zonder die arm haah

15hexxd.jpg

hoeissie??

gaat lekker...vandaag 4 weken voorbij...spuit nummer 5 erin gezet....begint nu echt qua kracht sterk vooruit te gaan...niet normaal gewoon...gewicht blijft nu ongeveer het zelfde maar wel meer definitie / hardheid...ga zo om 8 uur weer vlammen

goedbezig! ben benieuwd naar het eindresultaat! mooi dat je foto,s plaatst ! ga ik ook doen vanaf april volgende kuur! foto,s zeggen meer als 1000 woorden!!! succes kerel ik volg je!

hier 2 update fotoos

2laarf9.jpg

xdv14g.jpg

hoeveel weken moet je nog?

spuit 5 zit erin...dus as woensdag zit ik op 5 weken...en moet dus nog 7,5 ongeveer

Heb je trouwens last van agressie en zweten zoals meeste mensen op tren?

vooral zweten...maar meer als ik slaap...agressie soms maar niet dat anderen er last v hebben...

vandaag een ochtend dienst op mijn werk, dus gelijk gekoppeld aan een rustdag!! morgen weer vlammen in de gym, kracht is heerlijk toegenomen, en gaat met sprongen vooruit, kan wel nog meer progressie maken met schoon eten.....dit weekend 3 feestjes voor de boeg, kijken hoe dat gaat haha, nu in totaal 7 kilo erbij gewonnen, vooral met schouders armen en borst flinke progressie gemaakt, rug is ook enorm gegroeid...benen beginnen nu ook te komen

7 kilo in 4,5 week?

Nice :p

Wat zeggen de mensen in jeomgeving?

7 kilo lekker ;) en op de helft pas toch?

nou was gister dus op een feest...qua eten ging het goed...maar the red label hebben we niet laten staan haha...maar kreeg veel reactie van.." je bent breder geworden" , zo train je veel" zelfs iemand zei als grap...shit ziet er goed uit zit je aan de anabolen of zo??!!

hij moest eens weten hahaa...wel op gestaan met een overstuurde maag...straks om 11 uur weer naar de sportschool...wil na mijn programmas toch standaard 20 min gaan cardioen...om het effect v droger worden groter te laten worden...

Stats op de grote 3 momenteel??

Terug
Naar boven