Wat veel vragen, euhm ff kijken, ik heb 2 fotoos gemaakt in de avond....
voor aanzicht
biceps / schouder ;
Ff kijken, ik train altijd borst / triceps combi, met buikspieren. Op trainings dag 1, eigenlijk doe ik na elk setje 25 buikspieren in verschillende vormen. Vaak doe ik er tussen de 350 en 500. lijkt veel, maar als je steeds setjes van 25 maakt ben je er zo. Laatste paar trainingen wil ik meer het accent leggen op de bovenkant van de borst.
* Incline chest, schuinbankje dus met dumbels. Ik begin met 12 kg als warming up, en verhoog dan steeds met 4 kg. Toen ik begon, kwam ik maar tot 26 kg, nu pak ik 36 kg en kom ik tot 6 reps zonder hulp
* Decline chest, Bankdruk toestel met vaste stang, pak ik een step bankje, die ik overdwars zet, en op die verhoging plaats ik mijn bankje. Je krijgt dus een aflopend bankje naar beneden. Hiermee wil ik de onderkant van de borst trainen. Begin zat ik op 35 kg aan beiden kanten 70 + stang dus. Nu zit ik op 50 aan beiden kant, onlangs heb ik er 8 alleen gehaald, laatste 2 moesten geholpen worden. Ik begin meestal op 10 kg, 10 reps, en verhoog steeds met 5kg.
* Bench press Incline, bankdrukken schuin omhoog, bovenkant borst dus, deze probeer ik NU zo breed mogelijk te pakken, dit vind ik wel zwaar!!! Hier pak ik maar 30 kg aan beide kanten. Maar pakte hem eerst altijd te smal, breder is een stuk zwaarder.
* Cable cross....binnenkant borst max afgesteld op 17,5, deze is met weinig gewicht toch best pittig
Tussen door veel triceps, denk dan aan lying dumbbell extension, cable push down, one arm overhead, opdrukken
dit was ongeveer een training gister
---------- Post toegevoegd Sun 3 Mar 2013 om 06:37 ----------
foto, daarvoor in de ochtend.....zo en nu weer naar het werk pfff rustdag vandaag!!