MuscleMeat

tren 200 / test 500 kuur start

• Topic Starter Topic Starter
oei dat was borst...heb voor t eerst 140 kilo alleen gedrukt...10 reps...150 kreeg ik maar 1x weg gedrukt...toen was t leeg! losse dumbbells kan ik max tot 36...afhankelijk v d oef...triceps varieert ook per oefening

Dam das verrot sterk wat bench je voor de kuur?

onder nabij de 100 kilo....kracht toename is idd flink toegenomen!!! had wel eens eerder 110 gedrukt...maar dst was tijdebs een tab kuur

:eek: DAMN :eek:

Nice. Vooruitgang is zichtbaar ook.
Ga dezelfde kuur doen maar de winstrol op de4laatste weken zetten

gaat goed zo te lezen

foto update?

post ik zo snel als ik kan!

35jc6zn.jpg

9tergh.jpg

2 updates fotoos van paar dagen geleden....vanmorgen 6 weken erop zitten, precies op de helft dus....spuit 7 is erin gegaan haha

Hoelang kuur je nu eigenlijk en hoeveel?

10x 140kg bankdrukken, ik zou het je niet meegeven maar kracht gaat dus goed vooruit!

en is er niet iets wat je tegen het zweten kan doen of zul je je er gewoon bij moeten neerleggen..
ik volg iig!

Hoelang kuur je nu eigenlijk en hoeveel?

nu precies 6 weken....

@ don jon... spiegel geeft vetekent beeld, maar van anderen hoor ik wel dat ik enorm gegroeid ben ...ik zelf merk het aan kleren die normaal los zaten, die zitten nu strak haha

Tja 10kilo in 6weken valt ook wel.op he:-)

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Vonk
reactie die ik vooral krijg zijn dat ik zo gegroeid ben, geeft wel een boost ja....vooral schouders, maar dat weet ik die groeien als kool, en als eerst, heb nog 6 weken, en wil dan accenten gaan leggen op bovenkant borst, armen, ben begonnen op 79, zit nu op 88 kilo ....probeer nu veel te cardio erbij te pakken, maar merk naar mate je steeds zwaarder begint te worden, maar elke training doe ik toch wel zeker 20 min op de loopband

Tja 10kilo in 6weke valt ook wel.op:-) ga,zo door man

Zeker maar niet mer zulke gewichten :)

Hmmn volgens mij mis ik iets...

Terug
Naar boven