XXL Nutrition

Tren en gemoedstoestand

Guardav

Dutch Bodybuilder
Waardering
10
Lengte
1m79
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
Tren heeft me eerder geweldige krachtresultaten gegeven en ik weet nog steeds niet wat ik van plan ben om mijn volgend kuurtje te doen.

Echter was het toen mn eerste keer dat ik het gebruikt had en heeft het met enorm veel problemen opgeleverd. Ik heb eerst een 3tal weken op MT gezeten @ 3-4 mg en er liep nog 8 weken 250mg tren E en test E naast.
Op die paar weken ben ik al redelijk hard beginnen flippen. ( zelfmoordgedachtes, en heel veel gezever)
Oké, het was niet plezant, maar had nog al zo'n periodes meegemaakt. Toch ben ik er toen mee gestopt en 2 weken later, ben ik een put gevallen die eindeloos leek en toen was ik pas echt om zeep. Heb me toen aantal maanden moeten laten opnemen.

Maar mn punt is nu,
Wat als ik nu terug eerste aantal weken MT gebruik naast lage dosis test en daarna nog verder ga op enkel test voor 8-10 weken. Gaat mijn post-kuur depressie dan even erg zijn als toen ? Of ga ik al te maken krijgen met die depressie terwijl ik nog op de test zit ?

Ik krijg er geen vat op, wat het zal geven als ik het zo doe :p en zou toch ietsiepietsie zekerheid willen :p

Niet kuren als je instabiel bent.

Je klinkt mentaal nog niet 100% gezond.
Ik zou in jou situatie nog niet denken aan opnieuw te kuren.
Gezondheid boven alles? Nee?

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben niet instabiel, momenteel toch niet. Maar ik ga ook nooit helemaal stabiel zijn. Ik heb wat neigingen naar bipolaire stoornis. Ik heb het niet, maar in een jaar kan ik toch enkele episodes van depressies krijgen, alsook hypomanieën. dus waag ik toch mn kans weer en wil ik het gewoon zo goed mogelijk doen nu, zodat ik niet terug in die diepe put terecht kom. Ik kan leven met het eerste gedeelte dat ik toen meemaakte dat ik on was, dat maak ik vaker mee, maar niet met toen ik off gegaan ben, want dat zou me mss wel letterlijk kunnen killen nu :)

Daarom dus, ga ik te maken krijgen met tren-gerelateerde post-kuur depressie, terwijl ik al 2 maand geen tren meer gebruik ? Dit lijkt me onwaarschijnlijk ?
Of kan ik al te maken krijgen met die tren-depressie tijdens mn kuur, eens ik off ga ? Of zal ik daar geen last van hebben omdat ik nog op test zit ? Ik begrijp dus niet goed helemaal hoe het allemaal op elkaar inwerkt :)

Ik zou het risico niet nemen man! Stel je voor dat het terug zou komen, dat zou toch verschrikkelijk zijn? Net nu je alles weer op een rijtje hebt...

Kennelijk ben je gevoelig voor psychische stoornissen. Dat is iets wat er dan gewoon in zit. Dat verdwijnt niet. Geen middelen gebruiken dus!

Een dip na een kuur heb je altijd. Bij jou is dat waarschijnlijk dan nog veel erger.

Zoek gewoon andere dingen waar je voldoening uit kan halen.

Ik weet dat, maar je kan altijd proberen de schade te beperken. Ik ga heel mn leven zo blijven, en toch wil ik het doen :)
Maar ongeacht of ik die voor de tren optie ga kiezen of niet.
Zou het toch nog leuk zijn moest iemand eigenlijk een antwoord kunnen geven waarom en hoe tren je zo plat legt ?

Ik ben reeds een jaar off, maar toch bedankt voor de reacties hier.

Ik denk dat het de MT is. Ik ben daar ook lang raar van geweest terwijl ik normaal met tren alleen agressief ben en verder niet echt depri ofzo

methyl trienolone

gewoon afblijven, doe je het toch ben je niet verstandig genoeg

Ik heb vroeger zeer zwaar gekampt met depressies, ik ben ook manisch depressief...

van tren heb ik enkel een goed gevoel wanneer ik het neem, eens ik ermee stop valt het echt goed mee, geen terugslag, niks...

clomid daarentegen... bwaaa... ik voel me zo ****ing slecht van... alsof de hele wereld voor me instort

ik denk dat iedereen op bepaalde producten gewoon anders reageert... als je er niet tegen kan, blijf er dan gewoon van, want je moet maar 1x iets doms doen tijdens die gedachten, en it's all over....

Terug
Naar boven