- Waardering
- 1.528
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er zal maar een hond aan de andere kant zitten die niet zo gediend is van post

De geilheid bedoel je?Door de toevoeging van Tren zal dit een stuk minder zijn.
Minstens 2 tot 3x per dag klaarkomen is voor mij on tren eigenlijk wel een must![]()
2e week, hele rare dromen, is tren-e dus duurt langer om in te kicken..is dit gewoon toevallig of wat? Dromen dat de wereld vergaat, de grond onder me weg zakt in zo'n apocalypse en dat anaconda's om me heen wikkelen en zichzelf gaan aanspannen enzo, niet fijn.
Dromen jullie ook zo gek? Is dit mogelijk al in 2e week ? (4e inject, 400mg tren ew)

Jazeker, vanaf het moment dat je de eerste inject hebt gezet wordt trenbolone al afgegeven he. Het zit alleen nog niet op zijn maximale niveau van de kuur.2e week, hele rare dromen, is tren-e dus duurt langer om in te kicken..is dit gewoon toevallig of wat? Dromen dat de wereld vergaat, de grond onder me weg zakt in zo'n apocalypse en dat anaconda's om me heen wikkelen en zichzelf gaan aanspannen enzo, niet fijn.
Dromen jullie ook zo gek? Is dit mogelijk al in 2e week ? (4e inject, 400mg tren ew)
Dag 3 zit er op. Merk dat ik iets sneller geïrriteerd ben.. Kan ook komen door mn extreem lage kcal inname tho..

wil echt rapido cutten, heb daar een hekel aan zie je..
(tyfuscut) Maar daarna kan je weer roidragen als je niet precies krijgt wat je bestelt 

I wish man... ik zit op een wekelijks tekort van 13k kcalswil echt rapido cutten, heb daar een hekel aan zie je..
Maccie hmm.. voorlopig niet(tyfuscut) Maar daarna kan je weer roidragen als je niet precies krijgt wat je bestelt
![]()
I wish man... ik zit op een wekelijks tekort van 13k kcalswil echt rapido cutten, heb daar een hekel aan zie je..
Maccie hmm.. voorlopig niet(tyfuscut) Maar daarna kan je weer roidragen als je niet precies krijgt wat je bestelt
![]()
Mijn onderhoud is zo'n 3600 a 3700 kcals
ik eet wekelijks: 11383 kcals (ben aan t carbcyclen, laagste kcals is 1550 hoogste 2200 ofzo)
zit op: 250gr eiwit 40 gr vet en carbs gaan: 150/100/50/125/200 en dan weer dag 1
The **** mang. Hoeveel ben je nu toe afgevallen en hoe lang ben je bezig?
;pdit is dag 3 (50gr carb dag) ben in 3 dagen 3 kilo kwijt;p

dit is dag 3 (50gr carb dag) ben in 3 dagen 3 kilo kwijt;p