XXL Nutrition

Tren ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft niet zo zeer te maken met BC, maar als iemand een mega goed resultaat heeft bereikt dan ben ik wel benieuwd naar hoe en waarmee.

Maar zoals ik al zei is het niet enkel kwestie van tren van een bepaald merk nemen :p ik neem zelfs tren van een ander merk nu in tweede blast ;) Gaat om het geheel, totale dosis, training, voedingsdistributie. De hormonen doen het grote deel van het werk natuurlijk wel, en tren is tren, er is niks die dat kan vervangen of veranderen, maar als je weet wat je doet haal je er nu eenmaal op kortere tijd meer uit.

---------- Toegevoegd om 18:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:37 ----------

Als ik men iet vergis heeft BC voor die 88 kg bij 7 % ook al +100 kg gewogen. Spiergeheugen of hoe het ook mag heten moet je niet onderschatten imo, zeker niet met een fijne dosis AAS na lange tijd off en kennis van wat je doet erbij.

Ja, dat laatste dus :p men lean mass had in november 91kg moeten zijn, maar bij clean dieten loopt er al snel iets fout blijkbaar, dus lean mass was wel iets hoger, en woog voor de cut ook stuk in de 100, maar dat was wel een stukje hoger in BF% ;) Ik mik alvast op 97kg voor dit jaar november.

---------- Toegevoegd om 18:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:39 ----------

Wat een f**got. Je laten meppen & dan ook nog eens geld pinnen.

Overigens had ik em ook een paar stompen gegeven als ie op mn raam begon te rossen.

Ik vond het al bij al geen dom idee. Fiets kwijt en geen bewijzen, of even pinnen en de domme klojo op camera hebben :p

Ga tot nu toe wel lekker op de tren, alleen die nachtrust/conditie. Ik ben de hele dag moe joh :s

lekker overgegaan op de test prop en voel me weer menselijk :D

Wat denken jullie van 250 test met 200 tren evoor te cutten ?(eerste keer tren)

Wat denken jullie van 250 test met 200 tren evoor te cutten ?(eerste keer tren)

Prima lijkt me. ik zou zelf tren op 400 zetten. (anders heb ik t gevoel dat ik veel te laag doseer;p)
maar 250 om 200 zou je prima op kunnen cutten :)

Het is de kunst om situaties te vermijden.
Ik ga zelf weer beginnen met kickboksen en hang een stootzak bij mij op zolder zodat ik elke dag even mijn irritaties eruit kan trappen en stoten. Misschien dat dat helpt bij mijn volgende tren blast met een hogere dosis tren :D

kan idd heel goed helpen zoiets

Ik ben trots op mezelf. Reed net op mn motor naar de gym en haalde een eikel in een volvo C-nogwat in. kwam ie als een dwaas achter me aan gereden en bij t stoplicht maakte hij een gebaar met zn vinger alsof ik de mong**l was. Ik telde tot 10, stak mn middelvinger op, gaf hem de bert-stare en reed vervolgens door!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ben trots op mezelf. Reed net op mn motor naar de gym en haalde een eikel in een volvo C-nogwat in. kwam ie als een dwaas achter me aan gereden en bij t stoplicht maakte hij een gebaar met zn vinger alsof ik de mong**l was. Ik telde tot 10, stak mn middelvinger op, gaf hem de bert-stare en reed vervolgens door!
Netjes Stunni! Dat lukt mij off niet eens.

Ik had em gesloopt :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hij was gewoon te groot! Wat als het nou een kind was geweest? :p

:roflol:

Oeeee onder de gordellllll :D

Hehe. Dat was reden genoeg me in te houden :D:(

Jongens...vind dit topic wel mooi geweest voor een serieuze sectie. Het is een stoere/lief dagboek verhaaltjes topic, zogenaamd allemaal door het almachtige tren, geworden. Alle dames uit de kroeg laten zich nemen op het goedje, een ander slaat weer 11 man in elkaar op het spul. Weer een ander weet zich zo goed te beheersen dat er slechts een middelvinger word opgestoken in het verkeer.:clap:

Please.:roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven