- Waardering
- 341
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 6%
Heeft niet zo zeer te maken met BC, maar als iemand een mega goed resultaat heeft bereikt dan ben ik wel benieuwd naar hoe en waarmee.
Maar zoals ik al zei is het niet enkel kwestie van tren van een bepaald merk nemen
ik neem zelfs tren van een ander merk nu in tweede blast
Gaat om het geheel, totale dosis, training, voedingsdistributie. De hormonen doen het grote deel van het werk natuurlijk wel, en tren is tren, er is niks die dat kan vervangen of veranderen, maar als je weet wat je doet haal je er nu eenmaal op kortere tijd meer uit.---------- Toegevoegd om 18:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:37 ----------
Als ik men iet vergis heeft BC voor die 88 kg bij 7 % ook al +100 kg gewogen. Spiergeheugen of hoe het ook mag heten moet je niet onderschatten imo, zeker niet met een fijne dosis AAS na lange tijd off en kennis van wat je doet erbij.
Ja, dat laatste dus
men lean mass had in november 91kg moeten zijn, maar bij clean dieten loopt er al snel iets fout blijkbaar, dus lean mass was wel iets hoger, en woog voor de cut ook stuk in de 100, maar dat was wel een stukje hoger in BF%
Ik mik alvast op 97kg voor dit jaar november.---------- Toegevoegd om 18:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:39 ----------
Wat een f**got. Je laten meppen & dan ook nog eens geld pinnen.
Overigens had ik em ook een paar stompen gegeven als ie op mn raam begon te rossen.
Ik vond het al bij al geen dom idee. Fiets kwijt en geen bewijzen, of even pinnen en de domme klojo op camera hebben