AndroidHealthClinic

Tren gangbang

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.461
En qua kracht / gains / looks?
Kracht stijgt nog steeds iedere training of dat komt door laag beginnen en steeds ophogen geen idee maar ik klaag niet.

Pomp is nog steeds super krijg eigenlijk van alles pomp atm zelfs bellen is ruk.

Enige side die ik sinds 2 dagen merk is dat ik moeite heb met inslapen en dat is sinds de verhoging van vorige week en uit bed komen sinds ik zo zwaar ben is een drama snooze soms wel 1.5 uur als ik weekend heb en er niet persee uit hoef. Sinds 3 dagen ook 119.9 dus helaas net niet obese.

Backpumps vrijwel geen last van ook, schoenen/sokken aantrekken gaat ook prima. Nog 5 weken te gaan en dan tijdens cruise maar eens zien hoeveel er overblijft en kijken hoeveel vocht en volheid ik verlies :)

Hoe ziet je voeding eruit qua kcals, macro's en producten zelf?

Kracht stijgt nog steeds iedere training of dat komt door laag beginnen en steeds ophogen geen idee maar ik klaag niet.

Pomp is nog steeds super krijg eigenlijk van alles pomp atm zelfs bellen is ruk.

Enige side die ik sinds 2 dagen merk is dat ik moeite heb met inslapen en dat is sinds de verhoging van vorige week en uit bed komen sinds ik zo zwaar ben is een drama snooze soms wel 1.5 uur als ik weekend heb en er niet persee uit hoef. Sinds 3 dagen ook 119.9 dus helaas net niet obese.

Backpumps vrijwel geen last van ook, schoenen/sokken aantrekken gaat ook prima. Nog 5 weken te gaan en dan tijdens cruise maar eens zien hoeveel er overblijft en kijken hoeveel vocht en volheid ik verlies :)
Lol klinkt herkenbaar wat betreft het lichaamsgewicht, ik had helaas flinke slaapapneu, wat nu overigens weer weg is maar zit dan ook mega diep in wedstrijdprep. Boven de 110kg zit er voor mij niets anders op dan met een masker te slapen.. hoop dat het jou bespaart blijft.

• Like
Waarderingen: vntl
  • #2.468
Lol klinkt herkenbaar wat betreft het lichaamsgewicht, ik had helaas flinke slaapapneu, wat nu overigens weer weg is maar zit dan ook mega diep in wedstrijdprep. Boven de 110kg zit er voor mij niets anders op dan met een masker te slapen.. hoop dat het jou bespaart blijft.
Ik vermoed dat ik ook appneu heb alleen zelf niet door heb aangezien ik in de ochtend niet uit bed te krijgen ben.

Carla is natuurlijk ook in prep en die heeft afgelopen weekend 2 dagen op de bank geslapen omdat m'n gesnurk nu niet te harden was voor dr :roflol: (vindt het wel ruk voor dr tho)

Ik vermoed dat ik ook appneu heb alleen zelf niet door heb aangezien ik in de ochtend niet uit bed te krijgen ben.

Carla is natuurlijk ook in prep en die heeft afgelopen weekend 2 dagen op de bank geslapen omdat m'n gesnurk nu niet te harden was voor dr :roflol: (vindt het wel ruk voor dr tho)
Lol nog meer herkenbaarheden, ga maar snel een slaaponderzoek doen man! Mijn vriendin werd ook knettergek :p

• Like
  • #2.470
@Shadow Project

*ontbijt
150gr rijstpoeder
40-50gr whey
1 banaan

*pre workout (varieert wanneer ivm shift werk)
150gr rijstpoeder
40-50gr whey
1 banaan

*intra
60gr dextrose
20gr eaas

*postworkout:
125gr rijstpoeder
40-50gr whey

*meal 1:
100gr rijst (ongekookt)
200gr kip (gebakken gewogen)

*meal 2:
100gr rijst (ongekookt)

*meal 3:
100gr rijst (ongekookt)

*pre bed
125gr rijstpoeder
40-50gr whey
2 koeken - 450kcal pp

+ random waar ik zin in heb

Waarom geen Caseïne voor het slapengaan als langzame eiwitbron ?

@Shadow Project

*ontbijt
150gr rijstpoeder
40-50gr whey
1 banaan

150gr rijstpoeder
40-50gr whey
1 banaan

*intra
60gr dextrose
20gr eaas

*postworkout:
125gr rijstpoeder
40-50gr whey

*meal 1:
100gr rijst (ongekookt)

*meal 2:
100gr rijst (ongekookt)

*meal 3:
100gr rijst (ongekookt)

*pre bed
125gr rijstpoeder
40-50gr whey
2 koeken - 450kcal pp

Ziet er goed uit! basic, licht verteerbaar en zoals jezelf al aangeeft hier en daar wat toevoegen in je offseason waar je zin in hebt afhankelijk van hoe je voelt en je bodyfat.

• Like
@Shadow Project

*ontbijt
150gr rijstpoeder
40-50gr whey
1 banaan

150gr rijstpoeder
40-50gr whey
1 banaan

*intra
60gr dextrose
20gr eaas

*postworkout:
125gr rijstpoeder
40-50gr whey

*meal 1:
100gr rijst (ongekookt)

*meal 2:
100gr rijst (ongekookt)

*meal 3:
100gr rijst (ongekookt)

*pre bed
125gr rijstpoeder
40-50gr whey
2 koeken - 450kcal pp

Vind je toevallig rijst lekker?

• Haha
Ik gebruik dat al jaren voor slapengaan. Tegenwoordig is Whey meer in de mode

De theorie achter caseine is dat het slow releasing is en “gewone” whey of whey isolate niet. Maar als je die whey met een fat source neemt krijg je precies hetzelfde effect, namelijk een langzamere vertering / opname.

Ik bedoel het ook niet als een ramp dat er whey word genomen, was gewoon een vraag. valt me gewoon op dat er tegenwoordig vaak whey wordt gekozen

@Shadow Project

*ontbijt
150gr rijstpoeder
40-50gr whey
1 banaan

150gr rijstpoeder
40-50gr whey
1 banaan

*intra
60gr dextrose
20gr eaas

*postworkout:
125gr rijstpoeder
40-50gr whey

*meal 1:
100gr rijst (ongekookt)

*meal 2:
100gr rijst (ongekookt)

*meal 3:
100gr rijst (ongekookt)

*pre bed
125gr rijstpoeder
40-50gr whey
2 koeken - 450kcal pp

Geen groente of niet meegenomen in je schema? En hoe bereken je de kcal/macro's voor de gebakken gewogen kip? Wel een flinke hoeveelheid voer dat je moet wegwerken!

Terug
Naar boven