MuscleMeat

Tren met dit weer

zit op dit moment aan 250mg test 400mg tren en de het zweten snachts is echt wel erg met dit weer maar slaap wel redelijk goed door, enkel in slaap vallen is heel moeilijk

Allemaal zeiknat snachts van de tren en ik heb nog nooit gekuurd en ik zweet me snachts al de t*ring.. :S

Laat staan als ik t ooit ga gebruiken xD

Zweet me echt de t*ring snachts op tren en clen, geen aanrader :o

• Topic Starter Topic Starter
Tren-e ester is uit mijn systeem en ik slaap gelijk veel beter. Volgende keer sowieso ace

Homo's. Zit nu op 250 test 700 tren, heb nergens last van (A)

Homo's. Zit nu op 250 test 700 tren, heb nergens last van (A)

ik op 500 nog 1 weekje maar ik heb me toch flink liggen zweten vannacht, begint echt te komen nu bleh de hele kamer stinkt naar doordringerige zure lucht gadverdamme ik lijk wel een natte poes.

deze week op 1500 tren E, had nog 3ml over en zo ben ik straks klaar met de ace op een betere datum ( 1augustus) ivm vakantie.

zal laten weten hoe de sides zijn.

Zonder airco of ventilator met mn meisje naast me die altijd tegen me aankruipt.. Geen enkel probleem! En toch gainen en droger worden als een mofo! Per kens verschillend blijkbaar heb jij er veel last van.
Neem enkel altijd een papiertje mee om mn kop halverwege de dag fv af te vegen :p gaat snel glimmen haha

:eek:
trek het nu al bijna weer niet meer op 400mg per week.

op 700 heb ik het alleen een beetje warm en ben van plan na deze kuur minimaal 9 maand of te gaan, en zolang bewaar ik een geopende vial niet dus ja;p dan maar 1500mg erin haha

op 700 heb ik het alleen een beetje warm en ben van plan na deze kuur minimaal 9 maand of te gaan, en zolang bewaar ik een geopende vial niet dus ja;p dan maar 1500mg erin haha

Okee man,nee ik ben overdags moe,s'nacht word ik 3x wakker conditie word minder maar qua uiterlijk en in de gym is het wel het beste wat er is.
Ik wil alleen halverwege mijn cycle van 10 weken wanneer het goed is opgebouwd alweer bijna de handdoek in de ring gooien:cool:

Okee man,nee ik ben overdags moe,s'nacht word ik 3x wakker conditie word minder maar qua uiterlijk en in de gym is het wel het beste wat er is.
Ik wil alleen halverwege mijn cycle van 10 weken wanneer het goed is opgebouwd alweer bijna de handdoek in de ring gooien:cool:

Ja ik ga ongeveer 22 weken on, nu ff 2.5 week de tren E laten uitwerken dan 6 weken op 100 ace en 50 mast per dag en dan nog 6 weken op 1500mg test e

heb alleen tijdens het trainen veel last van zweten, tshirt volledig nat, licht geirriteerd, verder niks.

Ben blij dat ik klaar ben, 10 weken amper geslapen en elke nacht een zwembad :')

Ja ik ga ongeveer 22 weken on, nu ff 2.5 week de tren E laten uitwerken dan 6 weken op 100 ace en 50 mast per dag en dan nog 6 weken op 1500mg test e

lekker hoor!
Ik heb maandag de 200 mg tren vervangen voor mast:rolleyes:
Vrijdag wel weer tren zetten,kijken of het dan beter gaat op lagere dosis.
Ben echt bang dat ik rare dingen ga doen.:o

Terug
Naar boven