XXL Nutrition

tren + test kuur

Bezoekers in dit topic

Hij wilt foto’s zien van je fysiek en ophangen boven zijn bed :orly:.

Maar ik ben eigenlijk ook wel benieuwd aangezien 1200mg trenbolone tegen de pro doseringen aan zit.
 
Hij wilt foto’s zien van je fysiek en ophangen boven zijn bed :orly:.

Maar ik ben eigenlijk ook wel benieuwd aangezien 1200mg trenbolone tegen de pro doseringen aan zit.


Fotos sturen n ophangen boven bed:fapn:. Naah ik skip deze, beetje bi is niet bah maar niet voor mij..
 
Fotos sturen n ophangen boven bed:fapn:. Naah ik skip deze, beetje bi is niet bah maar niet voor mij..

Ooit bang om te sterven als je 1200mg tren gebruikt? Gewoon dat je hart ontploft ofzo?

Ik wil binnenkort 600mg tren gaan pakken en vind dat al best heavy, dus als jij niet het gevoel heb dat je ieder moment kan sterven zal het met mij wel goed komen
 
Ooit bang om te sterven als je 1200mg tren gebruikt? Gewoon dat je hart ontploft ofzo?

Ik wil binnenkort 600mg tren gaan pakken en vind dat al best heavy, dus als jij niet het gevoel heb dat je ieder moment kan sterven zal het met mij wel goed komen

no worries bro, er zijn ook mensen die ghb en drugs enzo pakken op festivals dus 1.2 g tren kan zeker geen kwaad.
 
no worries bro, er zijn ook mensen die ghb en drugs enzo pakken op festivals dus 1.2 g tren kan zeker geen kwaad.


Precies dit, laats solar geweest en tomorrowland, op beide festivals veel mensen opgehaald door ambulance door drugs MISBRUIK. Iedereen gaat ooit, vroeg of snel its doesnt matter als het zo is dn is het zo, maar ik heb gedaan wat ik leuk vind en dat is trainen, eten, werken, vakanties en levens genieten, check ups bij de sportarts zijn altijd inorde, mja vergeet niet dat een klapband ook zomaar kan komen. Dat is wat bij mij teld of dit zo voor jou ook is moet je je zelf afvragen
 
1200 tren haha, je mag wel een monster zijn.
 
hoe kalmpjes ben je van jezelf als je 1200 mg kunt verdragen?
 
Geen idee kerel deze punten die hij zegt komen mij ook bekend voor, heb ook rond gewipt met een half slappe lollie toen ik test hoger had als me tren en vroeg me waardoor dit kwam. Nu ik de tren hoger doe dan me test is me lollie weer zoals het moet zijn. Ik zit dan wel op 900mg test en 1200tren

1200 tren per week???
Dat is aardig hoog he.
 
Vanwaar dat is toch logisch vanwege je herstel, trainingsduur, zweten, eten, lekker nachtmerries, meer n meer gewicht willen, lekker geil, helemaal opgepompte spieren, meer schijt hebben aan onzinnige dingen,altijd willen doorgaan, aders komen op, je bouw wordt anders dan op dbol,test,winstrol ect. Lompe feestgangers met hun coke, ghb, alcohol enalles, doe mij maar een flesje tren dan:rocknana:


Wat was jouw eerste kuur bro?
Ik zit nou in een eerste kuur Test e 500 mg pw.
Voor 12 weken.
Ik wilde bijna stacken met tren maar dacht wacht ermee.
 
Wat was jouw eerste kuur bro?
Ik zit nou in een eerste kuur Test e 500 mg pw.
Voor 12 weken.
Ik wilde bijna stacken met tren maar dacht wacht ermee.
Je gaat advies vragen aan iemand die 1200mg in de week tren zet? Word steeds gekker hier
 
Je gaat advies vragen aan iemand die 1200mg in de week tren zet? Word steeds gekker hier
Hey pleister,

Ik was gewoon benieuwd naar zijn ervaringen met een eerste kuur.
Het betekent niet dat ik ook meteen ga kuren met 1200 mg tren
 
Hey pleister,

Ik was gewoon benieuwd naar zijn ervaringen met een eerste kuur.
Het betekent niet dat ik ook meteen ga kuren met 1200 mg tren

Laat kuren even voor wat het is en ga eerst focussen op je voeding, slaap en training.
AAS zijn geen snoepjes en er zitten serieuze gevolgen aan vast.
 
Je gaat advies vragen aan iemand die 1200mg in de week tren zet? Word steeds gekker hier

ik zal ook nooit advied geven over medicijn gebruikt, ik zeg alleen me meningen en bevindingen op basis van mijn eigen ervaring knuppel. Al goed, daarom ben ik zo groot geworden, zonder hgh, peptides, shakes, en weet ik wat voor nieuwe shit er op de markt is. Mijn werk is puur van, vreten, hard trainen, vreten, en een stevige knallende kuur zo nu n dan. Dus wie ben jij en waarom laat je de intentie achter dat ik niet weet wat ik doe. Kijk eerst eens naar je zelf aub
 
ik zal ook nooit advied geven over medicijn gebruikt, ik zeg alleen me meningen en bevindingen op basis van mijn eigen ervaring knuppel. Al goed, daarom ben ik zo groot geworden, zonder hgh, peptides, shakes, en weet ik wat voor nieuwe shit er op de markt is. Mijn werk is puur van, vreten, hard trainen, vreten, en een stevige knallende kuur zo nu n dan. Dus wie ben jij en waarom laat je de intentie achter dat ik niet weet wat ik doe. Kijk eerst eens naar je zelf aub
Hij heeft het eerder over het feit dat iemand die zn eerste kuurtje doet raad vraagt aan iemand die op 1200 tren zit volgens mij.
 
Hij heeft het eerder over het feit dat iemand die zn eerste kuurtje doet raad vraagt aan iemand die op 1200 tren zit volgens mij.

Joh papegaai dat zegt hij inderdaad knap van je:p
Laat kuren even voor wat het is en ga eerst focussen op je voeding, slaap en training.
AAS zijn geen snoepjes en er zitten serieuze gevolgen aan vast.

Dit dus
 
Laat kuren even voor wat het is en ga eerst focussen op je voeding, slaap en training.
AAS zijn geen snoepjes en er zitten serieuze gevolgen aan vast.

Ik ga niet zomaar ergens aan beginnen voordat ik mij niet erin heb verdiept.
Wat dat betreft zit het wel goed.
Het klopt dat er gevolgen aan vast zitten, maar dat weet je van te voren.
Anders begin je er niet aan.
 
ik zal ook nooit advied geven over medicijn gebruikt, ik zeg alleen me meningen en bevindingen op basis van mijn eigen ervaring knuppel. Al goed, daarom ben ik zo groot geworden, zonder hgh, peptides, shakes, en weet ik wat voor nieuwe shit er op de markt is. Mijn werk is puur van, vreten, hard trainen, vreten, en een stevige knallende kuur zo nu n dan. Dus wie ben jij en waarom laat je de intentie achter dat ik niet weet wat ik doe. Kijk eerst eens naar je zelf aub
Iemand die denkt dat je 1200mg tren in de week nodig hebt weet ook niet wat die doet. Zo iemand als jou bedoel ik dan inderdaad.
 
Iemand die denkt dat je 1200mg tren in de week nodig hebt weet ook niet wat die doet. Zo iemand als jou bedoel ik dan inderdaad.

zegt iemand die denkt dat ie mij denkt te kennen, kerel even voor de duidelijkheid. IK KEN JOU NIET, ik heb je nooit gezien, nooit meer gepraat, jij hebt mij nooit gezien en nu ga je dit lullen trek je niveau na je weet niks over hoe ik bepaalde dingen aanpak/probeer/combineer en ga zo maar verder. Dus hou je spraakwater maar bij je a.u.b!
 
Back
Naar boven