- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ken jou ook niet persoonlijk maar dat is een aanname die ik maak op het feit dat je iedere week 1200mg trenbolone gebruikt.zegt iemand die denkt dat ie mij denkt te kennen, kerel even voor de duidelijkheid. IK KEN JOU NIET, ik heb je nooit gezien, nooit meer gepraat, jij hebt mij nooit gezien en nu ga je dit lullen trek je niveau na je weet niks over hoe ik bepaalde dingen aanpak/probeer/combineer en ga zo maar verder. Dus hou je spraakwater maar bij je a.u.b!
Had je iets anders verwacht op dit forum dan?

Eerder andersom is mijn mening. Ivm met omzetting naar oestogeen
Heeft iemand enig idee of je tijdens een test e kuur ( 12 weken durend) tren e mag gebruiken.
Of moet dit
Hi jair,
enig idee of je tijdens een test e kuur ( 12 weken durend) tren e mag gebruiken.
Of moet dit tijdens de eerste dag al.
ik ga nu mijn 2e week in van test e , in de weekend weer spuiten.
dus wat ik bedoel is ... halverwege de kuur ergens in de 4 e week ook tren e gaan zetten.
Wat er dus op neerkomt dat ik test e 12 weken heb gedaan, en tren e 8 weken.
Waar ik zelf aan dacht is 400 mg tren e.
dat is een aanname die ik maak op het feit dat je iedere week 1200mg trenbolone gebruikt.

Ja je kan tren e nog toevoegen
Zal dan wel de test 2 weken langer door laten lopen. Ivm herstel
Heeft iemand enig idee of je tijdens een test e kuur ( 12 weken durend) tren e mag gebruiken.
Of moet dit
Hi jair,
enig idee of je tijdens een test e kuur ( 12 weken durend) tren e mag gebruiken.
Of moet dit tijdens de eerste dag al.
ik ga nu mijn 2e week in van test e , in de weekend weer spuiten.
dus wat ik bedoel is ... halverwege de kuur ergens in de 4 e week ook tren e gaan zetten.
Wat er dus op neerkomt dat ik test e 12 weken heb gedaan, en tren e 8 weken.
Waar ik zelf aan dacht is 400 mg tren e.
Wat heeft dit te maken met een aanname die ik doe op een forumCasper het spookje wist niet dat jij mijn omstandigheden en gebeurtenissen in real life mee hebt gemaakt, je houdt me dus de in de gaten wanneer in mijn injecties voor bereid thuis..

Ok pikkie, deze vraag gaat tegen je gebruikt worden.
Wat heeft dit te maken met een aanname die ik doe op een forum![]()
SpannendOk pikkie, deze vraag gaat tegen je gebruikt worden.
Beloof ik je .
:-)

Deze anabolen afdeling is wel het lezen waard. Het is niet te geloven wat iedereen de kont in jetst tegenwoordig![]()