MuscleMeat

tren test

Als je maar genoeg eet kun je ook prima vetter worden op test/tren hoor.

Verder vind ik het altijd een beetje raar als iemand in 1 kuur 2 dingen wil bereiken. Dat is altijd een beetje de middenweg kiezen. Bridge dan evt tussen de 2. Zo kun je optimaal gainen en daarna optimaal cutten. Maar dat is mijn mening. Als je toch in VP wilt dalen en VVM wilt aankomen, moet je toch al snel denken aan test/tren/t3/gh. Anders ga je nogal een flinke kluit hebben aan het juist krijgen van alle variabelen en dan nog is het maar de vraag of het goed komt. Gegeven 2% is niet veel, maar op 12w is 4KG VVM en -2% toch substantieel.

Heb nou keer een blast achter de rug met test/tren/t3 en eentje zonder t3.
Met t3 ging het stukken harder op 75 mcg!
Maarja, is ook niet zo raar natuurlijk :P

Zonder de t3 laatste keer gedaan, vet niet echt gezakt, ook niet echt merkbaar gestegen (was bulk, vp niet gemeten)

Zweette wel een stuk minder :P

• Topic Starter Topic Starter
Als je maar genoeg eet kun je ook prima vetter worden op test/tren hoor.

Verder vind ik het altijd een beetje raar als iemand in 1 kuur 2 dingen wil bereiken. Dat is altijd een beetje de middenweg kiezen. Bridge dan evt tussen de 2. Zo kun je optimaal gainen en daarna optimaal cutten. Maar dat is mijn mening. Als je toch in VP wilt dalen en VVM wilt aankomen, moet je toch al snel denken aan test/tren/t3/gh. Anders ga je nogal een flinke kluit hebben aan het juist krijgen van alle variabelen en dan nog is het maar de vraag of het goed komt. Gegeven 2% is niet veel, maar op 12w is 4KG VVM en -2% toch substantieel.

ja heb bridge achter de rug zaterdag begin ik met test tren ben van 14%( incl vocht) naar 10.5% gedaald

wou eigenlijk nog 2 % minder vind 10% net niks
dus vandaar de 2% verlies en nog wat vvm gaine

ga na deze "kuur" ook weer off om weer rond december half jaar on te gaan en even rust te krijgen en te herstellen daarom is een lager vet percentage fijner zodat ik gewoon 200 calls boven onder houd kan zitten in off fase

1-12 300 mg test e
1-6 500 mg tren e
7 -10 750mg tren e

doel 4 kilo gaine 2 % vet verliezen

hoe kan ik dit beste doen eet nu 3460 calls
onder houd is rond de 2800

ik zelf dacht eerste 6 weken 3460 calls eten
vanaf week 8 2800 calls op onderhoud (verlies altijd snel vet net zo makkelijk als dat ik gain)
of is het echt zo dat je in je bulk nog steeds vet verliest met tren dacht dat het redelijk bs was

Voeding
eiwit 2. 5 gram per kilo
vet 0.7 gram per kilo ( vind ik niet te laag)
Rest carbs

Zou de test niet uppen aangezien je voor vetverlies gaat..
Ik zelf heb naast mn tren altijd 250mg test of 300mg in jouw geval (1ml dus gewoon) gezet
En uitermate tevreden van het resultaat!
Je tren verhogen kan altijd wel uiteraard, heb ik eerste kuur ook gedaan van 400 naar 500
nu deze x gewoon constant op 600 gehouden

Als je die echte tren look wilt adviseer ik test laag te houden wil je iets meer kilo's pakken zet hem lekker op 500. maar leunt dan weer minder dicht aan bij je doelen

Oeps verkeerd gelezen je gaat enkel tren uppen haha negeer comment :) snorry

Zou de test niet uppen aangezien je voor vetverlies gaat.. Ik zelf heb naast mn tren altijd 250mg test of 300mg in jouw geval (1ml dus gewoon) gezet En uitermate tevreden van het resultaat! Je tren verhogen kan altijd wel uiteraard, heb ik eerste kuur ook gedaan van 400 naar 500 nu deze x gewoon constant op 600 gehouden Als je die echte tren look wilt adviseer ik test laag te houden wil je iets meer kilo's pakken zet hem lekker op 500. maar leunt dan weer minder dicht aan bij je doelen Oeps verkeerd gelezen je gaat enkel tren uppen haha negeer comment :) snorry

Wat is dit voor ongein?

Nee. Van test wordt je over het algemeen vochtig maar heeft nul komma niks met vet te maken. Zeker als je je oestrogeen en dieet in check houdt.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven