AndroidHealthClinic

Tren VS Deca

• Topic Starter Topic Starter
Hmmmm!

Zal mijn situatie voorleggen
ga zorgen dat ik op 1 januarie op 10% bf sta het is nu 13,5

Haat vocht
Gevoelig voor Acne
Gevoelig voor gyno
Niet agressief/opgefokt aangelegen
Overbelasten(zwakke) aanhechtingen ATM

zit ook te denken om maar 1ml van 1 van deze middelen te zetten.
maar lees eigenlijk maar weinig mensen die 200mg deca zetten.

en wil ook geen kickstart gebruiken. vind 2 middelen zat

dus het zal er ongeveer zo uitzien
500 test 200/tren of deca
2x 250 IU hCG PW

wat vinden jullie beter in mijn situatie

ps even wat anders
is het verstandig om ROA tijdens de kuur te gebruiken?
en hoe zit het met herstel van deze middelen?
is het zwaar? van mij test/winny hcg kuur had ik eigenlijk geen dip
en ben nu sterker en zwaarder als op het einde van me kuur. (die juni was afgelopen)

Laat ik eerst beginnen met deca. Deca is persoonlijk een van mijn favoriete stacks. Sterker nog bijna al mijn kuurtjes op 2-3 na waren niet met deca. Je bouwt er goed massa mee, kracht gaat goed vooruit, goede pomp, helpt ook wel wat veel voorkomende blessures aan pezen en gewrichten te voorkomen, goede eetlust, redelijk safe middel ook vergelijken met tren etc.

Grootste nadeel vind ik het vocht. Je pakt sowieso een kg of 5 alleen extra vocht mee vergelijken met een tren kuur. Vocht heeft zijn voordelen maar ook zijn nadelen. Sowieso oogt je fysiek er minder mooi op. Beetje dik lijk je wel. Maar het ergste is nog wel je kop. Nu heb ik van mezelf al een dikke varken kop, met dit shit erbij is het helemaal feest. Beetje ervaren kuurder kan van mijlen ver zien dat je in een typisch deca kuur zit. Naast het feit dat je er graf lelijk van wordt gaat je conditie ook zwaar op achteruit, zelfs mijn flexibiliteit wordt minder van al dat vocht. Nog een nadeel vind ik het coïtus, wordt er ook wel wat minder op. .

oplossing is dus gewoon NPP, zelfs op een gram blaas ik daar niet van op
net zo sterk als met deca, smering is wel minder (logisch, minder vocht) en pak net zoveel massa

@ TS: Hoeveelste kuur zou dit zijn en wat heb je voordien al genomen?

200mg Deca icm 500mg Test-E is best 'ok' hoor. Van deze middelen hoef je mijn inziens elke week geen gram te nemen.

Tren heb ik geen ervaring mee (vraag me dit nog eens binnen 6 maanden of zo. :-p).

Suc6 in elk geval.

als je last heb van acne zal je roa of B5 moeten pakken want tren deca mast noem het op gaan allen zorgen voor acne als je er aanleg voor hebt

oplossing is dus gewoon NPP, zelfs op een gram blaas ik daar niet van op
net zo sterk als met deca, smering is wel minder (logisch, minder vocht) en pak net zoveel massa

ja die npp is echt wel top je kan er gewoon droog mee komen en toch massa mee bouwen alsof je aan decva zit zonder de vocht ophoping vind het super combi met sust

hangt er vanaf hoeveel test je er naast zet;)

Ik vind dat echt knap. 2 maanden lid en in je eerste post was je je aan het 'inlezen'.
En nu ga je iemand advies geven terwijl je eigenlijk nog geen ene k*t weet en geen gebruiks ervaring hebt?!
Dit soort kansloze antwoorden verzieken tegenwoordig heel dbb.
de moeite niet nemen om is deftig alles te leren, maar wel domweg advies geven.

Dit idd, ik heb ook zovaak dan weet ik een antwoord op een vraag 90% zeker maar zeg het niet omdat ik niet genoeg ervaring heb ( 1kuurtje) om ook de praktijk kant van de vraag goed te kunnen inschatten.

Erger me hier altyd blauw aan hah.

Nu heb ik van mezelf al een dikke varken kop, met dit shit erbij is het helemaal feest. Beetje ervaren kuurder kan van mijlen ver zien dat je in een typisch deca kuur zit. Naast het feit dat je er graf lelijk van wordt gaat je conditie ook zwaar op achteruit, zelfs mijn flexibiliteit wordt minder van al dat vocht. Nog een nadeel vind ik het coïtus, wordt er ook wel wat minder op.

Je hebt anders toch nog steeds wel een ziek fysiek? :o

Terug
Naar boven