MuscleMeat

Tren

• Topic Starter Topic Starter
Veel doodsbedreigingen weer hier in dit topic............ de eindbazen hier, stoer doen op internet :D
Een pispaaltje zoeken, uitschelden en vervolgens slapen ze weer een stuk beter :D
SRS niets beters te doen in hun leven 0%......... alleen op internet mensen uitschelden om zich
beter te voelen. Ik heb teminste nog een eigen business waar ik goed in ben ipv allemaal mensen uitschelden om me beter te voelen..

Als je stoer wilt doen ga in je eentje snachts de straat op en scheld een paar mensen uit .. oid en bedreig die maar lekker....... ga niet achter je computer blablablabla

manman ik word moe van die koters die alleen ruzie lopen te zoeken.. gaat nerges over......serieus... ruzie zoeken op internet.. hoe cool ben je dan...

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
wtf is GH15?

Iemand zn forum nickname @ een amerikaans forum

Ik voel me wel redelijk cool nu. Hoe is het met je tren?

Veel doodsbedreigingen weer hier in dit topic............ de eindbazen hier, stoer doen op internet :D
Een pispaaltje zoeken, uitschelden en vervolgens slapen ze weer een stuk beter :D
SRS niets beters te doen in hun leven 0%......... alleen op internet mensen uitschelden om zich
beter te voelen. Ik heb teminste nog een eigen business waar ik goed in ben ipv allemaal mensen uitschelden om me beter te voelen..

Als je stoer wilt doen ga in je eentje snachts de straat op en scheld een paar mensen uit .. oid en bedreig die maar lekker....... ga niet achter je computer blablablabla

manman ik word moe van die koters die alleen ruzie lopen te zoeken.. gaat nerges over......serieus... ruzie zoeken op internet.. hoe cool ben je dan...

Arnold... We willen jou laten inzien dat je nog veel moeten leren over het onderwerp Aas. En advies geven aan nieuwelingen die totaal geen steek houden
kan gevaarlijk zijn. ;)

Dunno, post wel nog iemand onder die nickname. Maar zou kunnen dat t niet de originele is

Kerel is wel echt een RANDdebiel man. Leuke info voor mensen met top tier genetics die pro willen worden maar meeste mensen die net ON gaan nemen zijn advies in ontvangst en volgen dat; wat echt uitkomt op fiascos. Dude scamt ook zn eigen fora van moneys.

Wat wordt er trouwens veel gehapt op deze troll zeg..

Kerel is wel echt een RANDdebiel man. Leuke info voor mensen met top tier genetics die pro willen worden maar meeste mensen die net ON gaan nemen zijn advies in ontvangst en volgen dat; wat echt uitkomt op fiascos. Dude scamt ook zn eigen fora van moneys.

Hij typt als iemand die op 9gram tren zit ja.

Zijn info is ook daadwerkelijk gericht op mensen die pro willen worden.

Gh15 bible is toch best oke?

Raar he dat het alleen bij jou gebeurd hoe zou dat toch komen ?
jij hebt bij mij sowieso al achterstand omdat je jaar of 6 geleden maatje van me hebt veraden.
kom uit limburg ;)

over gh 15 idd leuk als je 20 iu hg hgh draaid anders zal je helaas moddervet worden.

Tell me more over combatkneus

lang verhaal komt er op neer als meneer word gepakt met vuurwerk.
hij gelijk gaat praten en daarom mijn kameraad is gepakt.
en een hele tijd vast gezeten heeft.....

altijd leuk als de politie gewoon het dosier laat lezen ook wat combat zegt.
ach maar laten we niet te veel of topic gaan.
meneer is gewoon apart laat dat duidelijk zijn.
en zijn portie komt nog wel een x links om of rechts om.

lang verhaal komt er op neer als meneer word gepakt met vuurwerk.
hij gelijk gaat praten en daarom mijn kameraad is gepakt.
en een hele tijd vast gezeten heeft.....

altijd leuk als de politie gewoon het dosier laat lezen ook wat combat zegt.
ach maar laten we niet te veel of topic gaan.
meneer is gewoon apart laat dat duidelijk zijn.
en zijn portie komt nog wel een x links om of rechts om.

Vuurwerk? Die Arnold is echt Gangsta! :p

Die kerel is gestoord ziek in zen kopje!!! 1 lange ester zetten die direct van het eerste moment begint te werken en dan nog wel op maar 200mg/ml die is echt nieuw voor mij!
Weinig eiwitten eten of je spieren breken af? amaai dan weet ik niet waarom ik al die maanden tussen de 200-300gram per dag zit ;)
Dan ben ik zeker heel fout bezig en zou ik maar op 60gram beter zitten en heel veel lopen want dan worden mijn benen groot zoals arnold schwarzennerger:D
Stomme idioot volgt zijn eigen raad niet eens op, want als hij maar 60gram per dag zou eten en zoveel zou trainen dan was hij een kurkdroge ecto... maar aan zen avatar te zien 15% BF dus klopt voor geen kloten ;-)

Toen ik zag dat combatarnold weer een topic had wist ik hoe vermakelijk het zou worden. Hij is idd niet helemaal lekker, sta ook niet raar te kijken als hij eerdaags op het nieuws komt voor een psychopatische actie

Toen ik zag dat combatarnold weer een topic had wist ik hoe vermakelijk het zou worden. Hij is idd niet helemaal lekker, sta ook niet raar te kijken als hij eerdaags op het nieuws komt voor een psychopatische actie

En dan wordt aas gebruik weer als schuldige aangewezen natuurlijk.

Terug
Naar boven