OzzyY
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 167
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moraal van het verhaal is als je ook maar aan finasteride denkt dan zoek je beter een andere hobby![]()
Hare zo overgewaardeerd!! Gelukkig heb ik ze nog ;-)
). Nooit meer inzitten of men haar goed ligt, of het gekamd is eer ik buiten ga, men kop is direct droog als ik uit de douche stap en ga zo maar verder. Enige nadeel is dat ik het eigenlijk elke week zou moeten scheren, want achterkant groeit zo snel terug dat het een huzarenstukje is er met een mesje door te raken na 2 weken ...
Zeker niets mis mee, en geloof me, dit lichaam doet meer voor men sex-appeal dan men haar ooit gedaan heeft ...Hoe ziet het overigens met haar transplantatie, vallen de haren dan alsnog uit van AAS?Denk dat iedereen die nog al zen haren heeft daar heel blij mee is, en ik snap ook dat eens haarverlies begint dat psychologisch wat moeilijk te aanvaarden is. Maar eens het begint gebeurt het toch, en er dan blijven bij stil staan en ontkennen en je gezondheid in gevaar brengen om het iets langer vast te houden (terwijl je dan lelijke kale plekken en een gigantisch voorhoofd kweekt) is er een beetje over. Dit jaar was het mijn beurt om het af te scheren. Met mijn grootte nog voldoende haar om de schijn hoog te houden, maar voor gelegenheden en zo viel er niet veel meer mee aan te vangen. En vorig jaar was er nog vriend mee naar de wedstrijd die alles professioneel gemaskeerd heeft met vals haar, eigen haar en lak, is die dit jaar niet mee, en dan is geschoren toch nog altijd een heel stuk cleaner en presentabeler. En nu het zo ver is vraag ik me eigenlijk af waarom ik zo lang gewacht heb (nuja, laatste 6 maanden waren tegenstand van men vrouw, ik mocht het niet af doen zelf toen ik al wilde). Nooit meer inzitten of men haar goed ligt, of het gekamd is eer ik buiten ga, men kop is direct droog als ik uit de douche stap en ga zo maar verder. Enige nadeel is dat ik het eigenlijk elke week zou moeten scheren, want achterkant groeit zo snel terug dat het een huzarenstukje is er met een mesje door te raken na 2 weken ... Maar het is simpel : heb je mooie kop haar en dat blijft zo, geniet ervan, is leuk voordeel. Begint het uit te vallen, wees dan beetje waardig en slim erover
Zeker niets mis mee, en geloof me, dit lichaam doet meer voor men sex-appeal dan men haar ooit gedaan heeft ...
Je bedoeld dus de DHT gevoelige haren die uitvallen?^ als je een haartransplantatie neemt dan valt het haar ACHTER de ingezette haren alsnog uit. Dus je blijft bezig..