- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
inmiddels heb ik eigenlijk nog vrij weinig plezier in gamen.. Minecraft is nog wel leuk maar gaat na tijdje ook vervelen.. Misschien nieuwe server beginnen met nieuwe mensen. De dbb minecraft server![]()
Heb ik hout/leem nodig krijg ik maar 80/80 van zo'n dorpje
Wel 422 ijzer maar daar had ik al genoeg van -_-
Maakt de afstand uit voor de tijd dat het kost om aan te vallen?
hoe kan je een verlaten dorp overnemen dan?
hoeveel eenheden stuur je er op af?
Maar nu is t wel goed toch om die barbaren te 'overvallen'?Bedoel, t geeft best veel grondstoffen.
Hoe neem je trouwens bonusdorpen over? Gewoon lui ter onderstuening sturen ofzo?

.
.ik zei toch overnemen doe je met edelmannen
en barbaren overvallen is wat anders dan overnemen, overvallen is altijd goed omdat je grondstoffen binnenhaalt![]()

Oh, dus mijn speermannen die ik ter ondersteuning naar bonusdorp stuurde gaan zo dood?
Had er maar 5 gestuurd ofzo![]()
. Je kan wanneer je je troepen net hebt gezonden ze ook nog terugtrekken, maar na een bepaalde tijd gaat dit niet meer en moet je wachten tot de troepen gearriveerd zijn vooraleer je ze kan terugtrekken.Oh I see
Hoe weet je trouwens hoeveel manschappen je naar een dorp moet sturen wil je winnen? Had net gewoon alles naar die barbaren gestuurd maar zal toch wel een optimaal aantal zijn?
Panzer: wel lastig om uit te breiden he. Er liggen bij mij ook iets te veel stamgenoten in de buurt, dat wordt nog lastig binnen een paar weken
.

nah er zijn veel stoppende spelers in de buurt dus ik kan lekker internen, en er zijn nog zat barbarendorpen en in combinatie met account manager kan ik ze zonder al te veel moeite uitbouwen![]()
. Damn, het is lang geleden dat ik nog tw heb gespeeld.