Fitness Seller

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

Pindaaaaa accepteer me is snel, dan kunnen mensen mij grondstoffen sturen

Killy kill villages!!!!

uploadfromtaptalk1350817303766.jpg

wqn4m.png

Onze stam ligt echt wel over veel continenten verspreid :p. Ik lig wel mooi in het midden, hoe gezellig.

Haha ik zit linksboven vlak bij jou volgens mij :p

Hee, ik zit nu beetje te bouwen enzo en die opdrachten te volgen, maar wanneer moet ik dorpen aanvallen/raiden? en welke moet ik aanvallen. Bezit momenteel 10 speer en 10 zwaard.

Ik zit helemaal bovenin.. wel een goede uitvalsbasis om heel die linkerkant te claimen voor DBB.

168 hout, 638 leem en 169 ijzer.. Not bad voor 2.5 uur (:

Bijlstrijders zijn beste om mee aan te vallen zeker?

nog mensen die world 27 spelen?

I dont want to live on this forum anymore.

Lars035 reporting for duty, kan alleen de DBB clan niet vinden?

aangemeld, lessoe- TW naam is lezzoe

Ik ben in, mijn ingame naam is ook Masterbeer.

Wat nu?

heb me aangemeld voor de clan

168 hout, 638 leem en 169 ijzer.. Not bad voor 2.5 uur (:

Bijlstrijders zijn beste om mee aan te vallen zeker?

Bijlstrijders en lichte cavalerie zijn aanvalstroepen. Speer en zwaard verdedigingstroepen. Speer is sterk tegen cavalerie, zwaard is sterk tegen bijlstrijders.

Om andere spelers aan te vallen gebruik je dus best bijl + lc (lichte cav). Maar speermannen kunnen veel meer buit dragen. Om te farmen kan je dus best vooral speer gebruiken, want normaal staan er toch geen troepen in de dorpjes die je farmt.

LC kan niet zo heel veel buit dragen, maar die zijn dan weer veel sneller. Cavalerie en infanterie dus zeker apart sturen om te farmen, zodat de ene troep sneller terug is (want de traagste eenheid per troep telt als reissnelheid).

Zwaardmannetjes zijn trager dan speer, en kunnen amper buit dragen. Niet de moeite om te sturen dus, die hou je beter thuis.

In het begin maken andere spelers vooral speer (om te farmen), en in mindere mate zwaard. Als je dus een echte speler wil aanvallen (wat ik in deze fase nog wel niet aanraad) kan je dus beter vooral bijl sturen (want die zijn sterk tegen speer), en niet te veel cavalerie.

oeps, willekeurig bouwen gedaan. Lees nu pas dat iedereen zuid west zit.

Viel gewoon een barbaren dorpje aan met alles wat ik had, denk dat ze gewoon veel loot hadden. Was max wat ik mee kon nemen

---------- Post toegevoegd Sun 21 Oct 2012 om 13:57 ----------

Bijlstrijders en lichte cavalerie zijn aanvalstroepen. Speer en zwaard verdedigingstroepen. Speer is sterk tegen cavalerie, zwaard is sterk tegen bijlstrijders.

Om andere spelers aan te vallen gebruik je dus best bijl + lc (lichte cav). Maar speermannen kunnen veel meer buit dragen. Om te farmen kan je dus best vooral speer gebruiken, want normaal staan er toch geen troepen in de dorpjes die je farmt.

LC kan niet zo heel veel buit dragen, maar die zijn dan weer veel sneller. Cavalerie en infanterie dus zeker apart sturen om te farmen, zodat de ene troep sneller terug is (want de traagste eenheid per troep telt als reissnelheid).

Zwaardmannetjes zijn trager dan speer, en kunnen amper buit dragen. Niet de moeite om te sturen dus, die hou je beter thuis.

In het begin maken andere spelers vooral speer (om te farmen), en in mindere mate zwaard. Als je dus een echte speler wil aanvallen (wat ik in deze fase nog wel niet aanraad) kan je dus beter vooral bijl sturen (want die zijn sterk tegen speer), en niet te veel cavalerie.

Ah, dus als je barbaren wilt aanvallen gewoon speermannetjes gebruiken? :P

Terug
Naar boven