Haha ik heb ook hout nodig.. Die 2 barbaren dorpjes geven of veel ijzer of veel leem.. Of veranderd dat?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Is het slim om nu al barbarendorpen te gaan raiden, en zo ja met hoeveel eenheden?
Zo snel mogelijk. Maak 20 speer, zodat je 10 bijl extra krijgt. Als er bijl meeloopt, dan gaat er geen enkele eenheid van je dood (op voorwaarde dat dorp leeg staat, maar dat is zo bij barbarendorpen).
Verdeel dan je troepen in groepen, met telkens 2-3 bijl erbij zodat je speermannetjes niet doodgaan. En begin maar te raiden (farmen is term die bij TW wordt gebruikt).
Aight zit nu zuid west, wel opnieuw beginnen
Maar hoe kan ik nou zien waar ik zit?

Aight zit nu zuid west, wel opnieuw beginnen
Maar hoe kan ik nou zien waar ik zit?
Als je kaart drukt zie je waar je zit..
Wanneer je in clan zit (peanut is er niet denk ik dus die kan nog niet accepteren) dan zie je blauwe stipjes waar andere zitten..
Ik snap er ook niks van
---------- Post toegevoegd Sun 21 Oct 2012 om 15:14 ----------
Yay zit dicht bij killy
![]()

Volgens mij ben ik nog niet geaccept, maar ik snap er verder niks van

Waar zijn die punten eigenlijk op gebaseerd, en is het nu al slim om een andere speler aan te vallen die 70 punten heeft en niet in een clan zit.
Ok tnx gaan we doen.
Dus bij ieder dorpje stuk of 10 eenheden en dan 3 bijl erbij doen.
Punten = enkel en alleen de levels van je gebouwen. Spelers vallen de eerste dagen onder "beginnersbescherming", dus je kan hen niet aanvallen. Richt je eerst even op het farmen van barbarendorpen.
Ideaal zo. Speermannetjes kunnen het meeste buit dragen, dus die zijn erg belangrijk in de beginfase. Zwaardmannetjes kunnen veel minder buit dragen, en wandelen trager, dus die kan je beter niet meesturen.