AndroidHealthClinic

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

Snap er niks van, waarzijn al mijn dbb matties

Is het slim om nu al barbarendorpen te gaan raiden, en zo ja met hoeveel eenheden?

Zo snel mogelijk. Maak 20 speer, zodat je 10 bijl extra krijgt. Als er bijl meeloopt, dan gaat er geen enkele eenheid van je dood (op voorwaarde dat dorp leeg staat, maar dat is zo bij barbarendorpen).

Verdeel dan je troepen in groepen, met telkens 2-3 bijl erbij zodat je speermannetjes niet doodgaan. En begin maar te raiden (farmen is term die bij TW wordt gebruikt).

Zo snel mogelijk. Maak 20 speer, zodat je 10 bijl extra krijgt. Als er bijl meeloopt, dan gaat er geen enkele eenheid van je dood (op voorwaarde dat dorp leeg staat, maar dat is zo bij barbarendorpen).

Verdeel dan je troepen in groepen, met telkens 2-3 bijl erbij zodat je speermannetjes niet doodgaan. En begin maar te raiden (farmen is term die bij TW wordt gebruikt).

Ok tnx gaan we doen.
Dus bij ieder dorpje stuk of 10 eenheden en dan 3 bijl erbij doen.

Ik zal iedereen uit de beginpost eens als vriend adden, als je een invite krijgt van Dikkepapzak dan ben ik dat :P

Aight zit nu zuid west, wel opnieuw beginnen :(

Maar hoe kan ik nou zien waar ik zit?

Aight zit nu zuid west, wel opnieuw beginnen :(

Maar hoe kan ik nou zien waar ik zit?

Als je kaart drukt zie je waar je zit..

Wanneer je in clan zit (peanut is er niet denk ik dus die kan nog niet accepteren) dan zie je blauwe stipjes waar andere zitten..

Volgens mij ben ik nog niet geaccept, maar ik snap er verder niks van

Wat doen die poppetjes bij je standbeeld? Rock-paper-scissors?

Waar zijn die punten eigenlijk op gebaseerd, en is het nu al slim om een andere speler aan te vallen die 70 punten heeft en niet in een clan zit.

Waar zijn die punten eigenlijk op gebaseerd, en is het nu al slim om een andere speler aan te vallen die 70 punten heeft en niet in een clan zit.

Punten = enkel en alleen de levels van je gebouwen. Spelers vallen de eerste dagen onder "beginnersbescherming", dus je kan hen niet aanvallen. Richt je eerst even op het farmen van barbarendorpen.

Ok tnx gaan we doen.
Dus bij ieder dorpje stuk of 10 eenheden en dan 3 bijl erbij doen.

Ideaal zo. Speermannetjes kunnen het meeste buit dragen, dus die zijn erg belangrijk in de beginfase. Zwaardmannetjes kunnen veel minder buit dragen, en wandelen trager, dus die kan je beter niet meesturen.

Ik heb ook een account aangemaakt, vroeger veel gedaan, zit alleen ziek ver van iedereen. ;(

Punten = enkel en alleen de levels van je gebouwen. Spelers vallen de eerste dagen onder "beginnersbescherming", dus je kan hen niet aanvallen. Richt je eerst even op het farmen van barbarendorpen.

Ideaal zo. Speermannetjes kunnen het meeste buit dragen, dus die zijn erg belangrijk in de beginfase. Zwaardmannetjes kunnen veel minder buit dragen, en wandelen trager, dus die kan je beter niet meesturen.

Ok tnx, en zon bonusdorp... moeite waard om over te nemen?

Iemand die mij 60 hout kan sturen? Zodra ik het heb kan ik nl iets upgraden waardoor ik een quest voltooi en dus ook direct weer 60 hout naar die persoon terug kan sturen. Door deze upgrade kan ik mijn opslagplaats weer upgraden en een marktplaats bouwen om het terug te sturen..

Anders moet ik nl nog 1 uur ++ wachten.

Terug
Naar boven