AndroidHealthClinic

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

Kga denk ik mn buurman die denkt dat ik zn beste mattie ben maar eens aanvallen

Ik heb gisteren masterbeer nog geholpen.

tumblr_lp63gv3Vuh1qdyufk.gif

Beter :D

Is een ram handig om te hebben?

Nahh, voor hoge levels muur te slopen wel ja. Als je veel farms hebt met 4-5 muur of hoger is het wel makkelijk.

Oke, ben van plan mn buurman vandaag aan te vallen.. hij heeft 450 punten dus is wel handig?

Scout eerst ff dan

Boys, ik ga mogelijk ondersteuning moeten hebben :P

Je moet beneden beginnen lezen
2ypg5ko.png
Dafuq, die gast heeft mij gereport. (ik kreeg een waarschuwing wegens beledigen ...) en heeft mij geblokt ....

Wat een r*tard.

brb epic veel troepen maken

Hijmtypt ook met epic veel fouten

die vent is maximaal 13

Stronganalyse/10

Dit is zeg maar iemand die geen spirit world contact a la Derek Ogilvie kan worden.

'potentionele aanvallen'

r*tard muchos

Houthakkers naar 19 duurt ****ing lang :mad:

Jonggeleerd heeft je verwijderd van de vriendenlijst. Je kan niet langer de online-status van Jonggeleerd zien en Jonggeleerd al evenmin die van jou.

tumblr_ljvqvafFhE1qg2vgr.gif

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.216
Haha ik denk er nog over na

Maar als er iemand word aangevallen helpt niemand iemand denk ik...

Diegenen die tot nog toe aangevallen zijn waren ver uit mijn gebied. We zitten verspreid over het continent, daarom vind ik het massa stam en te dicht bij elkaar ook wel meevallen. Omdat we verspreid zitten over zuidwest.

Maar je bent dus wel aangewezen op die in je gebied. Het is voor mij soms te ver weg. Maar ik zal zeker mijn stamleden steunen in de buurt.

Ik vraag mij af hoe je nou snel aan grondstoffen kan komen, speel sinds eergisteren.

Nu heb ik drie keer zo'n barbaren dorp aangevallen, maar kreeg ik 2x maar 30grondstoffen van elk.

Iemand nog tips?

Ik vraag mij af hoe je nou snel aan grondstoffen kan komen, speel sinds eergisteren.

Nu heb ik drie keer zo'n barbaren dorp aangevallen, maar kreeg ik 2x maar 30grondstoffen van elk.

Iemand nog tips?
Ja je GS gebouwen omhoog levelen !

Gs focus in het begin zeker de eerste 5 dagen

Wanneer kun je vrij GS verzenden?

Terug
Naar boven