MuscleMeat

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

:roflol: Ik begon ook als pure maar had toch defence gekregen.. Weet niet wat ik uiteindelijk had als skills, 99 in alle combat stats behalve summoning dacht ik. Oja ook 99 agil, botted ofcourse :fa:

Toen al een epische troll, purple, green en red phat in wildy :o

3clawspecgffcape3.gif

claws.gif

dragonclaws2.gif

---------- Post toegevoegd Thu 1 Nov 2012 om 19:07 ----------

jagexantimacroftw.png

:o
Ik neem aan dat je je stuf hebt verkocht voor real life cash?

Ik neem aan dat je je stuf hebt verkocht voor real life cash?

Toen verkochten we constant runescape geld :roflol:

Heb helaas teveel van imageshack gebruik gemaakt dus kan de meeste screenies niet meer terug vinden. Op piek was mijn bank geloof ik iets van 2b waard, was wel meer geweest moesten we niet constant runescape geld verkocht hebben.

Bij deze aan mededeling aan alle leden!
Zouden jullie niet zo snel willen stijgen kwa punten aangezien ik nu 40ste sta en dat te laag is :mad: .
inb4 sneller punten halen.

sneller punten halen

Woon in een vrij rustige buurt :D

Merlijn.

Zit bij mij geen reet in de buurt om een beetje degelijk te farmen.

Kwas eerst actief maar spel begint me steeds minder te boeien. Om mij heen zit een clan waarvan 25 leden in een cluster om mij heen zitten. Op lange termijn gaan ze me zwaar nakken. Qua DBB leden zit er maar 1 iemand in mijn buurt, links van me. Rechts van me zit de dichtsbijzijnde DBB lid op meer dan 20 uur afstand.

Al die gele stipjes zijn die gappies van die clan..
2yv9a29.png

Kan nog wel veel actief gaan zijn, maar op lange termijn ga ik zwaar pakkie krijgen, vind t zonde om me tijd er in te steken.

Kwas eerst actief maar spel begint me steeds minder te boeien. Om mij heen zit een clan waarvan 25 leden in een cluster om mij heen zitten. Op lange termijn gaan ze me zwaar nakken. Qua DBB leden zit er maar 1 iemand in mijn buurt, links van me. Rechts van me zit de dichtsbijzijnde DBB lid op meer dan 20 uur afstand.

Al die gele stipjes zijn die gappies van die clan..
http://i45.tinypic.com/2yv9a29.png

Kan nog wel veel actief gaan zijn, maar op lange termijn ga ik zwaar pakkie krijgen, vind t zonde om me tijd er in te steken.

We strijden tot het bittere eind bro :hedbang:

of alliantie? :P

ik heb een foto van IyXzyzyzxxxx

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Brah, wat heeft dit met tw te maken, rijtjeshuis topic?

Terug
Naar boven