jonggeleerd
Huge Freak
- Waardering
- 374
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blund Axe vandaag om 13:41 uur
Hey crackerd....weer in aankomst ?
Blund Axe vandaag om 13:58 uur
Moet je niet teveel gaan doen, anders ga ik me vervelen en dat is minder voor jou.
Tot nu toe heb ik mijn vriendinnetje wehavefun buiten dit geheel gehouden. Maar...het is een kleine stap.
En ja, je mag navragen of ze me kent
Gr. René
aandecrack vandaag om 18:20 uur
Jonguh t boeid me bar weinig wie je kent. Dit spelt interreseert me ook geen reet, dus doe nou maar niet zo stoer of ik zal je dorp constant blijven assrapen totdat je uiteindelijk wel opnieuw moet beginnen.
Ik ben toch niet van plan nog lang te blijven spelen. Maar me leger is groot genoeg om nix van je over te laten.
PS. Do you even lift?

Als iemand um wilt spammen, dit is ze username: Blund Axe
http://nl29.tribalwars.nl/game.php?village=60924&id=2156967&screen=info_player
en dit is zijn dorp
http://nl29.tribalwars.nl/game.php?village=60924&id=64351&screen=info_village
Ik ga um gewoon elke dag assrapen. Dit spel zuigt tog ;P
Nu eerst ff 10 groepjes van 5 verkenners gestuurd om um bang te maken![]()

.Ja sgoed, wordt lachuh.die gast zit 2-3 uur van mij, ik kan hem ook wel ****en als je wil![]()
. Waarschijnlijk wordt ie helemaal mad en gaat ie flippen 
Ja sgoed, wordt lachuh.. Waarschijnlijk wordt ie helemaal mad en gaat ie flippen
![]()

Wow haha, mensen zien dit als compensatiemiddel ofzo, doet me denken aan die runescapeboys die huilend riepen dat ze je 'in de wildy' wel konden pakken![]()

Mijn pure ownde iedereen. Ben al paar jaar gestopt.
Mijn pure ownde iedereen. Ben al paar jaar gestopt.
Was iets van 95 att, 95 str en 1 def.
Ik begon ook als pure maar had toch defence gekregen.. Weet niet wat ik uiteindelijk had als skills, 99 in alle combat stats behalve summoning dacht ik. Oja ook 99 agil, botted ofcourse