Fitness Seller

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

Ik dacht na een maand

buurman aangevallen, hij is mn PBG (?) en messaged me elke dag over hoe het gaat enzo hahah. Jimmies will be rustled

Straks ook even mn buurman clearen, hij heeft 160 speer en 300 zwaard

Buit: 1.146 2.137 731 4.014/8.240

Lol
Blund Axe vandaag om 13:41 uur
Hey crackerd....weer in aankomst ?

aandecrack vandaag om 13:46 uur
Jup, ik verveel me

Blund Axe vandaag om 13:58 uur
Moet je niet teveel gaan doen, anders ga ik me vervelen en dat is minder voor jou.

Tot nu toe heb ik mijn vriendinnetje wehavefun buiten dit geheel gehouden. Maar...het is een kleine stap.

En ja, je mag navragen of ze me kent :)

Gr. René

aandecrack vandaag om 18:20 uur
Jonguh t boeid me bar weinig wie je kent. Dit spelt interreseert me ook geen reet, dus doe nou maar niet zo stoer of ik zal je dorp constant blijven assrapen totdat je uiteindelijk wel opnieuw moet beginnen.

Ik ben toch niet van plan nog lang te blijven spelen. Maar me leger is groot genoeg om nix van je over te laten.

PS. Do you even lift?

Laatst bewerkt:
Haha, ja sommige mensen nemen het allemaal een beetje té serieus..

Bovendien is die gast een mong**l. Wehavefun of hoe die chick ook heet, heeft 275.000 punten. Je kunt enkel dorpen aanvallen wanneer de verhoudingen niet de 20:1 overschrijden. Ikzelf kan ook geen dorpjes van 40 punten meer aanvallen, heb zelf teveel punten.

Aangezien ik morgen toch vroeg op moet, zorg ik dat er om 07:00 een leger op zijn stoep staat.
Hij ligt dan toch nog te slapen dus heeft ie geen tijd om z'n troepen weg te sturen. Ik stuur dan me 400 LC, 250bijlstrijders, 250 speer en 200 zwaardmannetjes op um af hehe :D.

Met de text: You mirin brah?

Ik stuur 5 verkenners naar 'm. Haalt niks uit maar wil een gegronde reden hebben om dat pisventje uit te schelden.

Wow haha, mensen zien dit als compensatiemiddel ofzo, doet me denken aan die runescapeboys die huilend riepen dat ze je 'in de wildy' wel konden pakken :roflol:

hij heeft iets van 60 speer, 80 zwaard en een lvl 7 muur.

Ga je nu srs al weg trouwens jonggeleerd? Zou nog ff w8en, anders dag gains omdat je snachts actief moet zijn op tw :o

Dat dere rs botting

Mijn pure ownde iedereen. Ben al paar jaar gestopt.

Was iets van 95 att, 95 str en 1 def.

:roflol: Ik begon ook als pure maar had toch defence gekregen.. Weet niet wat ik uiteindelijk had als skills, 99 in alle combat stats behalve summoning dacht ik. Oja ook 99 agil, botted ofcourse :fa:

Toen al een epische troll, purple, green en red phat in wildy :o

3clawspecgffcape3.gif

claws.gif

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Thu 1 Nov 2012 om 19:07 ----------

jagexantimacroftw.png

:o

Terug
Naar boven