- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Ja man, heb een dag nodig gehad om die troepen te herstellen die jij had gemoltlol killy wat een phaggot ben je toch. ga niet dbb'ers lopen naaien

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja man, heb een dag nodig gehad om die troepen te herstellen die jij had gemoltlol killy wat een phaggot ben je toch. ga niet dbb'ers lopen naaien

lol killy wat een phaggot ben je toch. ga niet dbb'ers lopen naaien
Successful troll is successful :trollface
Gister aanval gedaan met 240 lc en 500 bijl.
Hij had muur lvl 14, 249 speer 430 zwaard 9bijl
Toch geklaard, nu nog 105 lc en 220 bijl
En nog wat speer/zwaard
---------- Post toegevoegd Sun 4 Nov 2012 om 09:42 ----------
Heb jij al bijna tweede dorp?
Zie karma.als iemand met een beetje goede positie er geen zin meer in heeft paas je pass maar door ik neem het graag over
K*tgame
Ik lag net in bed en heb serieus een droom gehad over ****ing Tribal Wars. Toen ik wakker werd dacht ik bij mezelf: Ik ga niet nog een week vuil maken aan shit die me alleen tijd en kopzorgen kost, terwijl ik al genoeg aan m'n hoofd heb met het ontrafelen over hoe dat die sociale interactie met een wijf dat je leuk vindt ook alweer werkt.xyxyx ik heb jou mede-stamleider gemaakt, trouwens wel wat veranderd sinds een paar jaar geleden toen ik het speelde
K*tgameIk lag net in bed en heb serieus een droom gehad over ****ing Tribal Wars. Toen ik wakker werd dacht ik bij mezelf: Ik ga niet nog een week vuil maken aan shit die me alleen tijd en kopzorgen kost, terwijl ik al genoeg aan m'n hoofd heb met het ontrafelen over hoe dat die sociale interactie met een wijf dat je leuk vindt ook alweer werkt.
xyxyx ik heb jou mede-stamleider gemaakt, trouwens wel wat veranderd sinds een paar jaar geleden toen ik het speelde

Beste
We hebben al een tijdje een oog laten vallen op u. We hebben u ook opgezocht op de Tribalwars Stats en we vonden een speler met een mooie geschiedenis en hopelijk ook een pak ervaring.
Momenteel zit u in de stam 'D.BB'. Is er een bijzondere reden voor die keuze? Zo ja? Welke.
We vroegen ons ook af of u onze stam al opgemerkt had? Zoals u kunt zien, hebben we '2' leden op dit moment. Wat behoorlijk weinig is, maar we zouden dit aantal liefst willen houden tussen de 15 to de 20 leden. (afhankelijk van hoe de wereld evolueert.)
Ons motto is 'Kwaliteit maakt een stam ', daarom zijn we op zoek naar goede en ervaren spelers. Goede spelers zijn ervaren en actief, dus natuurlijk weet je waar ik heen ga.
Volgens ons heeft u een geweldige ligging op de kaart, in vergelijking met onze andere leden. Dit betekent dat u gemakkelijk kunt groeien en ook gemakkelijk kunt gaan veroveren, maar u heeft ook een permanente garantie dat u word ondersteund door de andere stam leden, die niet ver gelegen liggen.
Dus als je interesse hebt om onze stam te joinen, graag een mailtje terug.
Als u vragen hebt, aarzel dan niet om mij te contacteren.
mvg, Videso

Je hebt nu 2 keuzes om uit te beslissen:
Of je gaat dit spel serieus spelen met veel toewijding, komende zomer heb je een grote clan en waarschijnlijk de halve wereld in jouw bezit.
Of je joined onze clan waaraan 1 voorwaarde zit: je moet liften dus kost het 30 euro per maand (gemiddeld) aan een sportschool in plaats van 4 euro per maand voor premium hier. Waarschijnlijk ben je komende zomer allang overgenomen omdat bijna niemand van ons ervaring heeft met dit spel. Dit zal je in de zomer waarschijnlijk niets meer uitmaken omdat je dan geen ecto of obese figuur bent maar een bovengemiddeld gespierd figuur waardoor je meer aandacht van de meisjes krijgt en dit spel allang uit je hoofd gezet hebt.
Met vriendelijke groeten,
Jasper
niet zoveel
paar speerIk geloof er niets van