Fitness Seller

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

Als je dat al niet kunt clearen..:rolleyes:

Hoeveel troepen heb je?

102 Speervechters
115 Zwaardvechters
50 Bijlstrijders
45 Verkenners
73 Lichte cavalerie

Ik kan het wel clearen... ik vraag me alleen af hoe ik zo min mogelijk troepen verlies.

Ben Evony gewend en daar kon je als je de battle engine goed begreep en op de juiste manier aanviel, heel veel troepen clearen met minimale losses. Hier lijkt het gewoon brute kracht aanvallen en beide kanten redelijk wat verlies.

Laatst bewerkt:
Ik heb het even in de simulator gegooid. Indien je je hele leger inzet verlies je voor 2.6K aan grondstoffen. Daar tegenover staat dat je er waarschijnlijk net zoveel voor terug wint.

Hoe meer aanvalstroepen je eraan toevoegt, hoe kleiner de verliezen. In dit geval zijn bijlstrijders aan te raden.

Laatst bewerkt:
True or false?

2e67fcw.jpg

False

Tip als je succesvol wilt worden.. Ga alleen aanvals troepen maken, ga omliggende spelers en BB dorpen farmen, levert GS op, wat je investeerd in je leger, en het overige voor gebouwen.

En clears voor de edeltreintjes timen op mili sec. dan kan je het ver schoppen.. :P

Momenteel 100 speer en 40 lc
Morgen nog even 100 bijl of 50/50 zwaard/bijl fixen.

Dan ben ik klaar om weer iemand aan te vallen :D

Uiteibdelijk word je toch overgenomen in wereld 29.. ik heb nieuwe acc gemaakt in w30, iedereen is naar nog onder de 100 punten

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.396
Momenteel 100 speer en 40 lc
Morgen nog even 100 bijl of 50/50 zwaard/bijl fixen.

Dan ben ik klaar om weer iemand aan te vallen :D

Is het eigenlijk zo ver gekomen dat dit killy's enigste manier is om nog aandacht te kunnen krijgen?

Inbe4 new suicide thread: Ik werd jarenlang buitengesloten en getreiterd..

Is het eigenlijk zo ver gekomen dat dit killy's enigste manier is om nog aandacht te kunnen krijgen?

Inbe4 new suicide thread: Ik werd jarenlang buitengesloten en getreiterd..

Ik ben gewoon uitgekeken op het spel en dit is een leuke manier van trollen

graag uitnodiging voor stam, ben net begonnen, naam is razenko, wereld 30, 578-565 c55 en ja ik snap er geen **** van :(

Terug
Naar boven