MuscleMeat

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

Wat is overigens beetje aan te raden qua def als je rond de 1000 punten zit?

gvd ik ken dit spel totaal niet meer terug tov 2/3 jaar geleden, peanut je mag je account weer hebben

valt me op dat die mong*len daar echt super serieus praten alsof het een echte wereld is...

''Wilt u bij de stam? Schrijf dan een nette sollicitatiebrief gericht aan.....''

ja idd, en ook echt ervaring en professionele shit
die nerds hebben echt geen leven

( k ook niet)

k*tte is dat je toch word overgenomen door stammen met nu al 3 miljoen punten en no lifers

Doel: IXyzyxIs ecto dorp (278|613) C62

Aantal: 33 17 54 25 89 0 0 0 1 0 0
Verliezen: 14 7 23 11 38 0 0 0 0

t*ring :o zo'n 600 punten figuur valt me aan met 100 bijl..

Snap niet dat ik zoveel verliezen heb :fuu:

Lol tribalwars ben ik mee gestopt.. Had voor paar jaar terug aantal accounts, 24 mil had ik op beste account.. :P

gvd ik ken dit spel totaal niet meer terug tov 2/3 jaar geleden, peanut je mag je account weer hebben

Zoveel is het echt niet veranderd hoor. Ik speelde het ook 2/3 jaar geleden, en de grootste veranderingen zitten gewoon in het interface.

Bij je instellingen kan je gewoon de klassieke layout instellen. Ik vindt die zelf veel fijner dan de nieuwe.

Heb 250 zwaard en 175 speer, even uppen dan.

bon boys voor de geintresseerden een acc van 600punten ongeveer
themetal
ww: robbert

:D have fun! wou gewoon eventjes in het begin doen, maar daarna niet meer. Dus wie eerst maalt...

Als je dat al niet kunt clearen..:rolleyes:

Hoeveel troepen heb je?

Hoe val ik dit aan met zo min mogelijk verliezen?

http://nl29.tribalwars.nl/public_report/90b12ce57f779985d19cc08eff883864

38 speervechters
1 ridder
level 1 wall

Wat ik ook invoer in mn simulator, ik verlies echt minstens net zo veel (waarde aan) troepen als hij.

Bijlstrijders zullen minder verliezen hebbn tegen speervechters , maak dus bijlstrijders ;) je zal dan alleen minder grondstoffen mee kunnen nemen.
Ga maar verzamelplaats en dan simulator om het een beetje uit te proberen.

bon boys voor de geintresseerden een acc van 600punten ongeveer
themetal
ww: robbert

:D have fun! wou gewoon eventjes in het begin doen, maar daarna niet meer. Dus wie eerst maalt...
Lol jij ligt echt in the middle of nowhere :(

Als er mensen zijn die het willen hebben:
themetal:bodybuilding

Wereld 30 is net gestart. Speel er nu.

Terug
Naar boven