Fitness Seller

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

heb sinds 2 dagen farm assistent, en sinds vandaag door hoe het chill werkt.

eerst elke keer tussen de 80-120kg per dag, vandaag 200k+ lol

Haha t is echt ideaal.. elk uur ff kijken met je telefoon en je farmt episch veel. Ik farm denk ik 50k ongeveer per dag.. Kan wel kijken eigenlijk :p had volgens mij paar dagen terug gepost hoeveel ik had gefarmd

---------- Post added 23 November 2012 at 21:21 ----------

Of toch niet.. Nu iig

Rover (Brons - Level 2)
Je hebt al 595.780 grondstoffen buitgemaakt!
Volgende level: Maak 1.000.000 grondstoffen buit!

Haha t is echt ideaal.. elk uur ff kijken met je telefoon en je farmt episch veel. Ik farm denk ik 50k ongeveer per dag.. Kan wel kijken eigenlijk :p had volgens mij paar dagen terug gepost hoeveel ik had gefarmd

instellingen--> welkomstpagina --> grafiekje daar zie je 't

---------- Post toegevoegd Fri 23 Nov 2012 om 21:22 ----------

214k vandaag :D

Ben geen premium he :p

Maar goed, ongeveer 400k in 1 week.. Dus niet heel slecht :)

ah, bijna 60k vandaag:p

die Lao Tzu die jou had overgenomen vraagt aan mij om te fuseren
maar ik heb al een co, en zij spelen ook met z'n tweeen
4 mensen op 1 account is te, dan kan je niks doen omdat de rest al online is :P

Haha wat een f**gots :roflol:

Eigenlijk moet je fuseren en dan wachtwoord veranderen dat zij er niet meer op kunnen

Kun je dat niet veranderen?

dan ben je echt een naaier

ik blijf gewoon in deze stam met hem, volgende week ff dorp 4 en 5 overnemen en heel 't gebied zo'n beetje uit-edelen

Care :p

Morgen avond edelman maken en zondag ochtend die ene kerel overnemen. Tegen die tijd zit ik wel op 800-900 bijl. 300 lc en 100 boog luitjes.. Moet hij wel ziek veel troepen maken wil hij dat overleven. Had eigenlijk geen zwaard/speer moeten maken.. Had ik wel 1000+ bijl en 500+ lc gehad.

Vandaag eindelijk weer meer dan 1k lc om te farmen en meteen 355k grondstoffen buitgemaakt enkel vandaag:).

355k hoe kan dat joh :p

en ik kan die grafiekjes nergens vinden wtf

355k hoe kan dat joh :p

en ik kan die grafiekjes nergens vinden wtf

Ik ben echt omringt door barbarendorpen en heb weinig last van andere farmers:).

Als je naar instellingen gaat dan weer naar het tablad instellingen dan zie je ''sla welkomspagina na inloggen over'' staan. Welkomspagina staat dikgedrukt en als je daarop klikt kom je op die pagina terecht.

ik was al blij met 73k op 1 dag... mja ik besteed ook niet zo gek veel tijd aan farmen.

ik heb ook eindelijk me adelshoeve + 1 munt geslagen. binnenkort dus edeltje maken. denk dat ik wel pas ga edelen als ik er 2 heb anders is risico te groot dat me aanvallen geblokt worden door ondersteuning enzo

Ik ben echt omringt door barbarendorpen en heb weinig last van andere farmers:).

Als je naar instellingen gaat dan weer naar het tablad instellingen dan zie je ''sla welkomspagina na inloggen over'' staan. Welkomspagina staat dikgedrukt en als je daarop klikt kom je op die pagina terecht.

gevonden thanks:)

Gister 214k buit, vandaag tot nu toe al 150k+

8.4k hier :(

Wel apart, gister zat ik op 600k gefarmed totaal en gister 60k gefarmed die dag.. Nu sta ik op 640k en maar 8.4k :o

Apart wel..

bish please

dinsdag had ik 36000k grondstoffen :clown:

Nu ineens 34k.. Faal..

Morgen ochtend met een beetje geluk 1e edel. Bijna 850 bijl, 100 boog paardjes en 300 lc.

Prepareyouranus.

Daarna kijken welke kant ik op wil, denk offence maken en 2 edelmannen zodat ik die direct naast me zit aan de andere kant over kan nemen.

Terug
Naar boven