XXL Nutrition

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

Ik zit momenteel aan 100k per dag, wel een beetje jammer dat ik steeds verder mijn grondstoffen moet gaan zoeken. Maar eens stilaan gaan zien voor een geschikt dorpje om over te nemen :)

lol 950 lc kwijt

Aankomend (1)Aankomst:
I lord Tims dorpvandaag om 07:58:46:171 uur0:27:47

Je ondersteuning wordt meteen getest lol, heb nog amper zelf troepen :(

Aankomend (1)Aankomst:
I lord Tims dorpvandaag om 07:58:46:171 uur0:27:47

Je ondersteuning wordt meteen getest lol, heb nog amper zelf troepen :(

In het vervolg moet je proberen om de aanval te taggen, kan je ongeveer inschatten wat voor troepen het zijn.

Hoe kwam je aan 2 ridders?

Waarschijnlijk OS van 'n ander.

stom om die boerderij kapot te schieten.

Schuilplaats level 1 :roflol: Tja, als je dan 'n keer wordt aangevallen, heb je helemaal NIKS om weer wat te maken.

In het vervolg moet je proberen om de aanval te taggen, kan je ongeveer inschatten wat voor troepen het zijn.

How?

Waren trouwens 133 verkenners, denk dat ie wel afhaakt nu die zag dat er 50ZC stonden (dan weet ie dat ik OS heb)

Zijn er ook mensen die op Casual spelen?

Ik heb net iets van 250+ speer verloren, dacht even 1 dorp continu te farmen door een trein van iedere keer 10 speer te sturen(Voor de award 1000 plunderingen). Om de een of andere reden zijn 8 op de 10 keer al mijn 10 speer gestorven, terwijl er geen muur of wat dan ook in dat barbaren dorp zit. Tevens net nog gescout en ook niets te bekennen.

heeujj 3 dorpen totaal ;P. kunne we eigelijk nog wel wat beginne btw? helft lijkt offline en valle er steeds meer af

Thanks, zijn allemaal lui van ANCIENTS.

Dat andere groepje heb ik halfdood gemaakt en de rest is overgestapt naar ancients dus vandaar denk ik.

Ik geloof dat ze niet meer aanvallen vandaag (straks nachtbonus), dus je krijgt extra OS. Zijn 800 speer en 800 zwaard onderweg naar je. Laat die ****ers maar aanvallen morgen. Zorg je wel dat je muur weer opgebouwd wordt?

Terug
Naar boven