Fitness Seller

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

wie zit er nog op 29? ben ineens 2e rang maar snap niks van het spel ;P

edit: wie is bigtdbb die zit niet in dbb stam maar ergens anders, miss kunne we bodgenoten worden?

Ik ben veroverd. Dafuq man gewoon ene dag op de andere :p. Had echt 1K speer, zwaard, lc, alles ter verdediging staan en lvl 20 muur, in no-time gecleared.

Je mag me verwijderen uit de clan ook met mijn 2e dorpje ga er mijn tijd niet meer aan verspillen :p.

Shieet xxl weg op 29, waarom speel ik nog.

Ja had 2.1k zwaard en speer in m'n hoofddorp, dacht dat dat wel ok zou zijn, gezien het 'rustig' was. Verder nog 1.6k zwaard en speer in m'n andere dorp, en ook bij beide zo'n 100 ZC. Kwamen er opeens 5 inkomende aanvallen :roflol: Was binnen no time geedeld en duurde te lang voordat m'n troepen die elders stonden terugwaren. Naja weet nu hoe het spel werkt, wereld 30 ownen dus.

Is het eigenlijk de moeite om boogschutters en bereden boogschutters te maken? Heb van de rest al redelijk wat troepen maar ik weet niet of deze twee nut hebben.

Is het eigenlijk de moeite om boogschutters en bereden boogschutters te maken? Heb van de rest al redelijk wat troepen maar ik weet niet of deze twee nut hebben.

Ze zijn op zich wel sterk tegen zowel cavalerie als infanterie.. Zit er zelf ook over na te denken om er een paar van te maken :p

Ze zijn op zich wel sterk tegen zowel cavalerie als infanterie.. Zit er zelf ook over na te denken om er een paar van te maken :p

Misschien toch eens wat van maken dan. Ik heb een ridderitem ook dat 30% extra aanval en 20% verdediging geeft aan bereden boogschutters.

Ja had 2.1k zwaard en speer in m'n hoofddorp, dacht dat dat wel ok zou zijn, gezien het 'rustig' was. Verder nog 1.6k zwaard en speer in m'n andere dorp, en ook bij beide zo'n 100 ZC. Kwamen er opeens 5 inkomende aanvallen :roflol: Was binnen no time geedeld en duurde te lang voordat m'n troepen die elders stonden terugwaren. Naja weet nu hoe het spel werkt, wereld 30 ownen dus.

De os die ik stuurde had 2k speer en zwaard :o jammer dat ze niet doorliepen..

Misschien toch eens wat van maken dan. Ik heb een ridderitem ook dat 30% extra aanval en 20% verdediging geeft aan bereden boogschutters.

Bereden boogschutters moet je niet als verdediging maken, voor 1 zo'n poppetje maak je 5 infanterie..

Voor aanval zijn ze wel leuk

Ja, als jij iemand zonder bereden boogschutters aanvalt die boogschutters als verdediging heeft staan dan ben je fcked.

Hoe? :o

Mijn huidige dorp is half verdediging en half aanval. Mijn tweede dorp ga ik in de toekomst full offence maken denk ik.

ik ga op W30 vanaf 5 januari GS sturen naar xxl, als meerdere dat nou doen groeit hij 2x zo snel als de rest en kan hij iedereen klaren :)

lijkt mij wel een leuke trollactie

Haha we moeten allemaal defence bij m zetten zodat hij 100% offence kan worden

dat sowieso :)
hou zelf ook wel wat defence nog.
ga in w30 gewoon 1 dorp houden met 1k scouts en de rest speer/zwaard
zet ik wat bij xxl neer en de rest laten staan

als ze me dan attack is het epic troll want iemand met 5+ dorpen heeft dan hele lage moraal bij mij haha :)

Ik zit nu ook te trollen in W29, m'n enige dorp die ik nog heb ga ik vol stoppen met zwaard/speer en scouts :roflol: (+4 verdedigingskracht ook :))

ik wacht wel op w31 :o

stuur mij spulle door op wereld 29 ;P ben daar actief maar kan niks kope omdat ik te weinig grondstoffe heb

Terug
Naar boven