l0iss
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 31
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 10%
Aight
Eerste buit binnen op W30
Buit: 69 10 10 89/400
is je opslagplaats groot?
stuur ik wat gs

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aight
Eerste buit binnen op W30
Buit: 69 10 10 89/400

Was binnen no time geedeld en duurde te lang voordat m'n troepen die elders stonden terugwaren. Naja weet nu hoe het spel werkt, wereld 30 ownen dus.Is het eigenlijk de moeite om boogschutters en bereden boogschutters te maken? Heb van de rest al redelijk wat troepen maar ik weet niet of deze twee nut hebben.

Ze zijn op zich wel sterk tegen zowel cavalerie als infanterie.. Zit er zelf ook over na te denken om er een paar van te maken![]()
Ja had 2.1k zwaard en speer in m'n hoofddorp, dacht dat dat wel ok zou zijn, gezien het 'rustig' was. Verder nog 1.6k zwaard en speer in m'n andere dorp, en ook bij beide zo'n 100 ZC. Kwamen er opeens 5 inkomende aanvallenWas binnen no time geedeld en duurde te lang voordat m'n troepen die elders stonden terugwaren. Naja weet nu hoe het spel werkt, wereld 30 ownen dus.
jammer dat ze niet doorliepen..Misschien toch eens wat van maken dan. Ik heb een ridderitem ook dat 30% extra aanval en 20% verdediging geeft aan bereden boogschutters.
Is het eigenlijk de moeite om boogschutters en bereden boogschutters te maken? Heb van de rest al redelijk wat troepen maar ik weet niet of deze twee nut hebben.
Hoe?Ja had 2.1k zwaard en speer in m'n hoofddorp, dacht dat dat wel ok zou zijn, gezien het 'rustig' was. Verder nog 1.6k zwaard en speer in m'n andere dorp, en ook bij beide zo'n 100 ZC. Kwamen er opeens 5 inkomende aanvallenWas binnen no time geedeld en duurde te lang voordat m'n troepen die elders stonden terugwaren. Naja weet nu hoe het spel werkt, wereld 30 ownen dus.

ik ga op W30 vanaf 5 januari GS sturen naar xxl, als meerdere dat nou doen groeit hij 2x zo snel als de rest en kan hij iedereen klaren
lijkt mij wel een leuke trollactie