AndroidHealthClinic

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

Ik geloof dat ze niet meer aanvallen vandaag (straks nachtbonus), dus je krijgt extra OS. Zijn 800 speer en 800 zwaard onderweg naar je. Laat die ****ers maar aanvallen morgen. Zorg je wel dat je muur weer opgebouwd wordt?

Heb mn main dorp weer aardig opgebouwd, had 900 speer en 900 zwaard uit mn 3e dorp als ondersteuning naar 1e gestuurd. ben nu met 3 dorpen alleen maar muur en speer/zwaard aan het maken.

wie heet big t dbb, die zit bij andere clan als we daar nu eens bondgenoot van worde ofzo. scheelt een hoop 188k punte hebbe die

Zijn er ook mensen die op Casual spelen?

Ik heb net iets van 250+ speer verloren, dacht even 1 dorp continu te farmen door een trein van iedere keer 10 speer te sturen(Voor de award 1000 plunderingen). Om de een of andere reden zijn 8 op de 10 keer al mijn 10 speer gestorven, terwijl er geen muur of wat dan ook in dat barbaren dorp zit. Tevens net nog gescout en ook niets te bekennen.

Ja ik speel op Casual ;)

Ah nice, had je net even opgezocht. Volgens mij lig je aardig ver bij mij vandaan (Dikkepapzak). Heb mijn eigen dorp met GS 30/30/30 en een tweede dorpje met iets van GS 17/17/17 oid. Ga wsl stoppen dus je kan misschien eventueel mijn dorpje overnemen, of ik kan ondersteuning voor je produceren en jouw kant opsturen.. :rolleyes:

Al m'n dorpen worden geedeld, wordt door zo'n 5 man in een keer aangevallen ofzo :roflol:

Al m'n dorpen worden geedeld, wordt door zo'n 5 man in een keer aangevallen ofzo :roflol:

mTORC1 heeft zijn/haar ondersteuning uit 1,3dorp teruggetrokken
Verzonden:15.12.12 01:48:13

:(

Jammer, heb nog niet genoeg kunnen opbouwen om je te helpen :(

Gaat niet lukken, hGH is al geedeld, en mTORC1 krijg steeds aanvallen met 3k bijl en 1k+ LC. Hebben net wederom 1k speer en 1k zwaard + 300 ZC van me gedood die ik nog bij anderen had :o

Gaat niet lukken, hGH is al geedeld, en mTORC1 krijg steeds aanvallen met 3k bijl en 1k+ LC. Hebben net wederom 1k speer en 1k zwaard + 300 ZC van me gedood die ik nog bij anderen had :o

Sick :o heb je hele clan op je ofzo?

Heb nu zelf 2k lc en 5k bijl, straks eens ff voor de gein wat clearen.. spel begint eigenlijk wel te vervelen :roflol:

Laatst bewerkt:
Jep. :o

welke wereld zitte jullie?

W30 nu :fa: 686,600

is maar 24uur lopen voor mijn Zc

als je wat nodig hebt zeg t maar

Wat OS zodra m'n noobperiode is verlopen zou wel nice zijn.

Wat is goeie def en offense op W30? Ik zie boogschutters, had ik niet op W29, is dat wat?

Wat OS zodra m'n noobperiode is verlopen zou wel nice zijn.

Wat is goeie def en offense op W30? Ik zie boogschutters, had ik niet op W29, is dat wat?

Boogschutters zijn awesome! Bijna niemand gebruikt ze heb ik gemerkt maar als een dorp ze wel heeft dan moet je aanvallen met bereden boogschutters om ze neer te schieten.

Het beste is volgens mij dus 40% boog 35 %zwaard en 25% speer (de speer maak je om de bereden boogschutters neer te maaien). Je ridder kan op w30 ook items vinden. Als je een item voor katapulten krijgt dan ben je OP.

Upgrade trouwens je opslagplaats dan stuur ik af en toe wel wat grondstoffen.
nvm kan pas op 4 januari grondstoffen naar je sturen.

Aight :)

Eerste buit binnen op W30 :fa:

Buit: 69 10 10 89/400

Shieet xxl weg op 29, waarom speel ik nog.

Terug
Naar boven