crimekillah
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 77
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik doe ook mee, heet kroketje. Heb me aangemeld via de link, moet ik nu nog wat doen om er bij te horen?
En hier een lekker wijf

True.. Misschien moeten we nog een 2e zijde innemen..![]()
40 speer, 20 zwaard, 10 bijl en 1 ridder dacht ik..
Ga nu ff die economie quest doen en daarna paardjes om dorpen die verder liggen te farmen
---------- Post toegevoegd Sun 21 Oct 2012 om 20:29 ----------
Waar zie je hoeveel je gefarmed hebt?
nee, we zitten over een langgerekt stuk, we moetne oover een paar weken ff kijken en overleggen wie waar zit en waar we het beste een goed sterk cluster kunnen vormen.
we zijn een paar dagen bezig, die dorpen komen er nog welRaar dat er nog amper dorpjes bijkomen. Ik zit nog steeds volledig aan de buitenkant... Dat beperkt mijn uitbreidingsmogelijkheden![]()
als je iemand aanvalt gaat je eigen bescherming er dan af ?
6488 :d
morgen word epic dan eindigt beginnersbescherming van een hoop buurtjes.
ik ga ze gewoon oneindig raiden. Enigste manier om me dan te stoppen is een most muscular te doen met lepel erbij.
ik heb een dorp met 118 punten naast me,
bescherming gaat om 21 59 eraf,
slim om er een aanval op te zetten?
Ja. Als hij na zoveel dagen nog maar 100 punten heeft, zal hij niet of amper actief zijn. Let op, enkel aanvallen met aanvalstroepen (bijl en lichte cavalerie). Speer bijhouden om daarna leeg dorp te farmen. Speer is verdedigingsunit, dis als je daarmee aanvalt ga je er veel verliezen