MuscleMeat

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

Lol heel dbb heeft het zuidwesten vol bebouwd...

Raar dat er nog amper dorpjes bijkomen. Ik zit nog steeds volledig aan de buitenkant... Dat beperkt mijn uitbreidingsmogelijkheden :(

als je iemand aanvalt gaat je eigen bescherming er dan af ?

40 speer, 20 zwaard, 10 bijl en 1 ridder dacht ik..

Ga nu ff die economie quest doen en daarna paardjes om dorpen die verder liggen te farmen

---------- Post toegevoegd Sun 21 Oct 2012 om 20:29 ----------

Waar zie je hoeveel je gefarmed hebt?

nee, we zitten over een langgerekt stuk, we moetne oover een paar weken ff kijken en overleggen wie waar zit en waar we het beste een goed sterk cluster kunnen vormen.

Klopt, maar als je kijkt hoeveel ruimte er tussen iedereen zit.. Zit toch aardig dicht op elkaar.

Als iedereen actief blijft moeten we gewoon allemaal extra manschappen naar de buitenste dorpen sturen en dan steeds verder naar t midden trekken lijkt mij?

34f1icx.png

:fa:

wat is dit voor bullshit, de reward voor een muur bouwen is groter dan de kosten voor een muur te bouwen

lol juist goed! dicht bij DBB TW'ers en als er straks mensen komen ben jij alvast een stuk beter. gewoon legertje bouwen en als van de nieuwe mensen beginnersbescherming eraf is keihard raiden

ik heb een dorp met 118 punten naast me,
bescherming gaat om 21 59 eraf,

slim om er een aanval op te zetten?

ik heb een dorp met 118 punten naast me,
bescherming gaat om 21 59 eraf,

slim om er een aanval op te zetten?

Ja. Als hij na zoveel dagen nog maar 100 punten heeft, zal hij niet of amper actief zijn. Let op, enkel aanvallen met aanvalstroepen (bijl en lichte cavalerie). Speer bijhouden om daarna leeg dorp te farmen. Speer is verdedigingsunit, dis als je daarmee aanvalt ga je er veel verliezen

Ja. Als hij na zoveel dagen nog maar 100 punten heeft, zal hij niet of amper actief zijn. Let op, enkel aanvallen met aanvalstroepen (bijl en lichte cavalerie). Speer bijhouden om daarna leeg dorp te farmen. Speer is verdedigingsunit, dis als je daarmee aanvalt ga je er veel verliezen

dit. 100 bijl moet genoeg zijn.
eventueel icm lichte cavalerie.

ok, wie het eerste geedelt wordt trakteert ieder stamlid op een pot whey

awwh yeah

Aanvaller: Jonggeleerd
Herkomst: 001 Intro cycle (289|632) C62

Aantal: 48 10 10 0 0 0 0 0 1 0
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Ridder: Ridder

Verdediger: ---
Doel: Barbarendorp (293|630) C62

Aantal: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Buit: 383 383 283 1.049/1.550

had nog 500 ijzer over, dus komt goed uit dat er ook meer hout en leem bijzit. :)

kheb een dorpje van 78 langs me ? hoeveel troepen moet ik hebben om te farmen en hoe inzettenn

snap er geen ene k*t van

Terug
Naar boven