Panzer VIII
Huge Freak
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

shit out of nowhere een guy van 109 punten direct naast me.. im ****ed

102 punten en ben vanmorgen om 6:30 begonnen ofzoik sta bijna bovenaan! heb wel geluk met barbarendorpen, farm er gwn 3-4 constant
50 speervechters, 10 zwaard 10 bijl, goed te doen
gister begonnen om 10:30, nu 168 punten
---------- Post toegevoegd Sun 21 Oct 2012 om 20:10 ----------
gast 109, mss heeft hij geen leger maar bouwt hij gewoon grondstoffen uit zodat ie punten krijgt. bouw een legertje attack 'm, kan je lekker veel farmen![]()

ja ik dacht ik pak een duidelijke naam dan word ik door niemand van ons aangevallen voor ik in de clan zitjij hebt ook geen leven. Hoe heet je op TW?
---------- Post toegevoegd Sun 21 Oct 2012 om 20:14 ----------
-haha dacht al dat jij powerliftingdbb was toen ik die naam in de stamlijst zag staan![]()

ja ik dacht ik pak een duidelijke naam dan word ik door niemand van ons aangevallen voor ik in de clan zit![]()

ja wist ik veellol, je word toch wel binnen een dag geaccepteerd, en je beginnersbescherming is 5 dagen hé
maar goede beredenering verder![]()
kon dit hele spel nietnog 1 minuut voor leger bij dat dorpje is waar ik altijd epic loot van krijg![]()

Ja
Technisch gezien is dat altijd als je maar 2x aangevallen hebt.
Maar goed, gewoon dorpje 2x per dag aanvallen met max leger en ik heb constant max loot denk ik.
Heb k*tfarms in m'n omgeving zitten.
6488 :d
Morgen word epic dan eindigt beginnersbescherming van een hoop buurtjes.
Ik ga ze gewoon oneindig raiden. Enigste manier om me dan te stoppen is een Most muscular te doen met lepel erbij.