Fitness Seller

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

waar voeg je vrienden toe kan het zo snel niet meer vinden..

gevonden helemaal onder in mn scherm waar ik nooit kijk haha

Laatst bewerkt:
OMG, me eerste buit :D......33 Hout, 6 Leem, 5 Ijzer.
Not bad voor 6 uur :).

:o

:roflol: Ik had 1x 500, 1x 850 en net 750 (hout+leem+ijzer) aan loot..

Die van 750 is op 3 kwartier afstand :trollface:

Sommige dorpen zijn echt lucky wat betreft de ligging ten opzichte van barbarendorpen. Als ik op de map kijk grenzen sommige echt bijna tegen elkaar aan.

Ik lig ook naast een dorpje waarvan de eigenaar niet meer speelt :p

---------- Post toegevoegd Sun 21 Oct 2012 om 19:04 ----------

Buffalo mad? :roflol:

Haha luckbox, ik moet minstens 1 uur en 15 minuten reizen totaal dus 2,5 uur en dat is dus mijn dichtstbijzijnde. Over 3 minuten zie ik weer wat voor loot ik daarvan heb, heb ze al eens eerder aangevallen dus ben benieuwd of de loot daarom dus ook minder is..

Haha luckbox, ik moet minstens 1 uur en 15 minuten reizen totaal dus 2,5 uur en dat is dus mijn dichtstbijzijnde. Over 3 minuten zie ik weer wat voor loot ik daarvan heb, heb ze al eens eerder aangevallen dus ben benieuwd of de loot daarom dus ook minder is..

Haha, de loot van dat dorpje is 3 kwartier..
Daarnaast 2 barbaren dorpjes op 1:15 van me af en een bonus dorpje op 1:45

Haha, de loot van dat dorpje is 3 kwartier..
Daarnaast 2 barbaren dorpjes op 1:15 van me af en een bonus dorpje op 1:45

Loot is aanzienlijk minder dan de vorige keer, het is het iig voor mij dus niet waard om daar weer heen te gaan zodra mijn manschappen terug zijn.. :o

Buit: 15 15 100 | 130/600

Geluk is trouwens -21% zie ik net, terwijl het de vorige keer +7% was en toen had ik ook wel een oké buit.

OMG, me eerste buit :D......33 Hout, 6 Leem, 5 Ijzer.
Not bad voor 6 uur :).

:o

i feel you brah. heb precies hetzelfde.
mijn farmrapporten:
Buit: 2 15 2
Buit: 15 15 15
Buit: 18 18 110
Buit: 10 61 10

bijna iedere speler in me buurt heeft sowieso nog beginnersbescherming dus het duurt nog ff voordat ik echt volop kan gaan farmen.

Loot is aanzienlijk minder dan de vorige keer, het is het iig voor mij dus niet waard om daar weer heen te gaan zodra mijn manschappen terug zijn.. :o

Geluk is trouwens -21% zie ik net, terwijl het de vorige keer +7% was en toen had ik ook wel een oké buit.

luck heeft niets te maken met de hoeveelheid buit. Je troepen nemen altijd het maximale mee wat ze mee kunnen dragen. Zo'n barbarendorpje vult zijn grondstoffen net zo snel als een normaal dorp dus dat duurt ook uren voordat je weer lekker buit kan maken als zo'n dorpje eenmaal leeg geplunderd is.

Ze moeten de buit weer opbouwen denk ik.. Had eerst ook dikke loot, x daarna minder.

130 130 130 aardige buit :)

24,5% geluk ook nog sowsow:)

Kun je die plunderaar award ook halen door gewoon 10x 1 mannetje naar verschillende barbarendorpen te sturen? Ik wil gewoon die quest gecomplete hebben aangezien je hier verder toch niet echt een reward voor krijgt en de volgende quest misschien wel.

hoe krijg je meer punten ?

ik heet "youmirin" stuur maar een invite:d

iedereen aan de tribal lol

Terug
Naar boven