FabulaActaEst
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 87kg
Klopt. En aangezien ik maar op 25 oktober voor de eerste keer kan aangevallen worden, maakt dat niet uit
.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.OMG, me eerste buit......33 Hout, 6 Leem, 5 Ijzer.
Not bad voor 6 uur.

OMG, me eerste buit......33 Hout, 6 Leem, 5 Ijzer.
Not bad voor 6 uur.
Ik had 1x 500, 1x 850 en net 750 (hout+leem+ijzer) aan loot.. 
Ik had 1x 500, 1x 850 en net 750 (hout+leem+ijzer) aan loot..
Die van 750 is op 3 kwartier afstand![]()
Sommige dorpen zijn echt lucky wat betreft de ligging ten opzichte van barbarendorpen. Als ik op de map kijk grenzen sommige echt bijna tegen elkaar aan.

Ik lig ook naast een dorpje waarvan de eigenaar niet meer speelt
---------- Post toegevoegd Sun 21 Oct 2012 om 19:04 ----------
Buffalo mad?![]()
Haha luckbox, ik moet minstens 1 uur en 15 minuten reizen totaal dus 2,5 uur en dat is dus mijn dichtstbijzijnde. Over 3 minuten zie ik weer wat voor loot ik daarvan heb, heb ze al eens eerder aangevallen dus ben benieuwd of de loot daarom dus ook minder is..
Haha, de loot van dat dorpje is 3 kwartier..
Daarnaast 2 barbaren dorpjes op 1:15 van me af en een bonus dorpje op 1:45

OMG, me eerste buit......33 Hout, 6 Leem, 5 Ijzer.
Not bad voor 6 uur.
Loot is aanzienlijk minder dan de vorige keer, het is het iig voor mij dus niet waard om daar weer heen te gaan zodra mijn manschappen terug zijn..
Buit: 15 15 100 | 130/600
Geluk is trouwens -21% zie ik net, terwijl het de vorige keer +7% was en toen had ik ook wel een oké buit.
Loot is aanzienlijk minder dan de vorige keer, het is het iig voor mij dus niet waard om daar weer heen te gaan zodra mijn manschappen terug zijn..
Buit: 15 15 100 | 130/600
Geluk is trouwens -21% zie ik net, terwijl het de vorige keer +7% was en toen had ik ook wel een oké buit.