MuscleMeat

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

Ontwikkelingsopdracht Duur Voltooiing Annulering

Bijl 1:12:08 vandaag om 20:18:02 uur annuleren

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

**** heb ik eindelijk een goeie loot, 175/175 kon ik niet meer dragen omdat ik een vrij klein groepje had gestuurd.. Wsl is die zooi straks weg als ik een nieuwe groep stuur.

Mn hele army, 30 speer 10 bijl 10 zwaard 1 ridder op iemand van 72 punten afgestuurd.
wel genoeg toch? Is net van zijn beginnersbescherming af maar ik hoop dat ik er optijd ben.. 4 uur lopen en er zitten aardig wat lui dichterbij

Vannacht ipv 3 teams redelijk dichtbij te sturen, maar eens 2 groepen verder op pad sturen, hopen dat het loont. Kan me leger niet uitbreiden zo :\

ja farmen schiet hier ook niet op..

Mn hele army, 30 speer 10 bijl 10 zwaard 1 ridder op iemand van 72 punten afgestuurd.
wel genoeg toch? Is net van zijn beginnersbescherming af maar ik hoop dat ik er optijd ben.. 4 uur lopen en er zitten aardig wat lui dichterbij
Als je geluk hebt lukt het. Als je tegen een doorgewinterde speler speelt haalt hij de troepen die hij heeft gewoon uit z'n dorp en is z'n schuilplaats groot genoeg om geen grondstoffen kwijt te raken.

Heeft er al iemand een stal hier?

Verdedigingsbonus + nachtbonus krijgt die speler erbij he niet vergeten

Iemand toevallig al wat handige scripts voor google chrome? Liefst een snipe script ofzo. Had hem vroeger voor opera maar kan het niet meer vinden.

Als het nog kan haal je ze gewoon terug.

oke thanks, wat nu

---------- Post toegevoegd Mon 22 Oct 2012 om 19:59 ----------

wanneer gaat die nachtbonus in?

En krijgt die speler een notificatie dat mijn units onderweg zijn?

oke thanks, wat nu

---------- Post toegevoegd Mon 22 Oct 2012 om 19:59 ----------

wanneer gaat die nachtbonus in?

En krijgt die speler een notificatie dat mijn units onderweg zijn?
Ga met je leger simpelweg wat barbarendorpen leegroven. Of een inactieve level 20-40 speler (zonder stam).

Ja, de tegenstander ziet exact hoe lang het duurt voordat je troepen zijn dorp binnenvallen.

zo ff deadlift PR gezet, nu weer no life tribalwars

Hey daar Dipeptiden!

omdat je toch de enige bent die erg dicht bij mij ligt en ook wat actief is, wil je een regeling afspreken rond het leegroven van dorpen?

Op die manier wordt er geen nutteloze tijd gestoken in lange tochten met bijna niets van opbrengst!

Hopelijk kunnen we het nog goed hebben met elkaar.

Nog veel plezier in het spel!

Groeten Nathan!

Hey daar Dipeptiden!

omdat je toch de enige bent die erg dicht bij mij ligt en ook wat actief is, wil je een regeling afspreken rond het leegroven van dorpen?

Op die manier wordt er geen nutteloze tijd gestoken in lange tochten met bijna niets van opbrengst!

Hopelijk kunnen we het nog goed hebben met elkaar.

Nog veel plezier in het spel!

Groeten Nathan!

stuur terug

umet , umierin

Terug
Naar boven