- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ontwikkelingsopdracht Duur Voltooiing Annulering
Bijl 1:12:08 vandaag om 20:18:02 uur annuleren
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kijken hoe er niets gebeurt.
.Als je geluk hebt lukt het. Als je tegen een doorgewinterde speler speelt haalt hij de troepen die hij heeft gewoon uit z'n dorp en is z'n schuilplaats groot genoeg om geen grondstoffen kwijt te raken.Mn hele army, 30 speer 10 bijl 10 zwaard 1 ridder op iemand van 72 punten afgestuurd.
wel genoeg toch? Is net van zijn beginnersbescherming af maar ik hoop dat ik er optijd ben.. 4 uur lopen en er zitten aardig wat lui dichterbij
Mn hele army, 30 speer 10 bijl 10 zwaard 1 ridder op iemand van 72 punten afgestuurd.
wel genoeg toch? Is net van zijn beginnersbescherming af maar ik hoop dat ik er optijd ben.. 4 uur lopen en er zitten aardig wat lui dichterbij
Als het nog kan haal je ze gewoon terug.Mn hele army, 30 speer 10 bijl 10 zwaard 1 ridder op iemand van 72 punten afgestuurd.
Ga met je leger simpelweg wat barbarendorpen leegroven. Of een inactieve level 20-40 speler (zonder stam).oke thanks, wat nu
---------- Post toegevoegd Mon 22 Oct 2012 om 19:59 ----------
wanneer gaat die nachtbonus in?
En krijgt die speler een notificatie dat mijn units onderweg zijn?
Ga met je leger simpelweg wat barbarendorpen leegroven. Of een inactieve level 20-40 speler (zonder stam).
Ja, de tegenstander ziet exact hoe lang het duurt voordat je troepen zijn dorp binnenvallen.
Hey daar Dipeptiden!
omdat je toch de enige bent die erg dicht bij mij ligt en ook wat actief is, wil je een regeling afspreken rond het leegroven van dorpen?
Op die manier wordt er geen nutteloze tijd gestoken in lange tochten met bijna niets van opbrengst!
Hopelijk kunnen we het nog goed hebben met elkaar.
Nog veel plezier in het spel!
Groeten Nathan!