XXL Nutrition

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

lol moet nu telkens upgraden maar verdien geen reet aan productie door die nep veroveringen. nu telkens iets upgraden en dan weer uur wachten voor ik genoeg brandstoffen heb van mijn eigen productie en dan weer wat upgraden schrale zooi

Vriendschapsaanvraag van Bejaakhaa

LOL, denk het niet. Dan kan hij mooi zien wanneer ik online ben :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Waarom uberhaupt naar wereld 30? Hier zitten we ook goed toch?

Peanut faggott, mijn farms!!!!!
Misschien moeten we ff bespreken wie wat farmt? Anders komen we beiden de helft van de tijd bij lege dorpjes aan = tijdverspilling.

50/50 brah inb4 jij claimt alles.

Kunnen we niet een intermediate stam in w30 beginnen dan?
Dat de beginners ff leren in w29?

Waarom uberhaupt naar wereld 30? Hier zitten we ook goed toch?

Peanut faggott, mijn farms!!!!!
Misschien moeten we ff bespreken wie wat farmt? Anders komen we beiden de helft van de tijd bij lege dorpjes aan = tijdverspilling.

50/50 brah inb4 jij claimt alles.
Ligt nu nog niet echt veel bloot, we kunnen beter wat afspreken al die beginners bescherming weg is, of niet?
Jij hebt ook nog flink wat farms rechtsboven van je, daar kom ik bijv nooit.

---------- Post toegevoegd Mon 22 Oct 2012 om 21:58 ----------

Kunnen we niet een intermediate stam in w30 beginnen dan?
Dat de beginners ff leren in w29?
Je kan geen windrichting kiezen daar.

buit 1365/1365 feelsgoodbrah. op naar eerste plek weer

Ligt nu nog niet echt veel bloot, we kunnen beter wat afspreken al die beginners bescherming weg is, of niet?

Bedoel je daarmee dat het w30 plan sowieso niet doorgaat of wat ik zei niet kan? (snap vrij weinig van dat hele TW tot nu toe, loop nu maar een beetje uit te bouwen en die quests te doen + barbarendorpjes te farmen :o)

Bedoel je daarmee dat het w30 plan sowieso niet doorgaat of wat ik zei niet kan? (snap vrij weinig van dat hele TW tot nu toe, loop nu maar een beetje uit te bouwen en die quests te doen + barbarendorpjes te farmen :o)
W30 plan heeft dan weinig nut dan. Het voordeel was juist dat we bij elkaar zouden liggen.

W30 plan heeft dan weinig nut dan. Het voordeel was juist dat we bij elkaar zouden liggen.

Is toch eerder een nadeel? Nu lig je ook al redelijk op elkaar en kan je nog lekker naar elkaar toe groeien. Als je allemaal bij elkaar ligt heb je binnen de kortste keren geen ruimte om uit te breiden.

Is toch eerder een nadeel? Nu lig je ook al redelijk op elkaar en kan je nog lekker naar elkaar toe groeien. Als je allemaal bij elkaar ligt heb je binnen de kortste keren geen ruimte om uit te breiden.
Er ligt heus nog wel wat naast, don't worry :D

k*t man! waarom is mijn buit zo gruwelijk laag? kom in tot niet over de 300 resources per keer fuuuuuuuu:

lol nu nog een keer op dat dorp, beter weer een brute buit!

---------- Post toegevoegd Mon 22 Oct 2012 om 22:09 ----------

k*t man! waarom is mijn buit zo gruwelijk laag? kom in tot niet over de 300 resources per keer fuuuuuuuu:

ik heb ook vaak al 40 totaal gehad. je hebt niet altijd veel. gwn 3x dikke loot en de rest minder. 100/100/100 loot is niet heel slecht toch? gwn leger in tweeen delen

lol nu nog een keer op dat dorp, beter weer een brute buit!

---------- Post toegevoegd Mon 22 Oct 2012 om 22:09 ----------

ik heb ook vaak al 40 totaal gehad. je hebt niet altijd veel. gwn 3x dikke loot en de rest minder. 100/100/100 loot is niet heel slecht toch? gwn leger in tweeen delen

Hoe lang ben je onderweg dan? Luckbox

• Topic Starter Topic Starter

Valt wel mee man, iemand farmt die helemaal kapot haal er nooit buit.
Binnenkort misschien effe flink wat zwaard in ondersteunen.

Ik heb gewoon precies naast me een dorp zitten van 348 punten. die gast farmt alles weg constant en ben bang dat ik straks als bescherming weg is de pineut ben..

In dat geval moet jij alvast een flinke muur bouwen + veel speervechters/zwaardvechters

Terug
Naar boven