Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft nog niet in de gaten dat ik hem later keihard ga backstabben.Hoi Nathan,
Laat maar horen wat je in gedachten had!
Het lijkt me handig als we samen iets kunnen afspreken inderdaad.
Groetjes,
Umet & Umierin.
Heeft nog niet in de gaten dat ik hem later keihard ga backstabben.

Wereld 30 begint binnenkort. Misschien een veel beter plan om daar ook proberen te beginnen aangezien we dan helemaal dicht bij elkaar liggen. Mocht dat goed uitpakken kunnen we gewoon switchen? Aan de andere kant zijn we dan 3 weken progressie kwijt, weet niet of jullie dat zien zitten.
Wel een veel grotere kans om groot te worden.

Wereld 30 begint binnenkort. Misschien een veel beter plan om daar ook proberen te beginnen aangezien we dan helemaal dicht bij elkaar liggen. Mocht dat goed uitpakken kunnen we gewoon switchen? Aan de andere kant zijn we dan 3 weken progressie kwijt, weet niet of jullie dat zien zitten.
Wel een veel grotere kans om groot te worden.

Ja, maar of dat goed gaat uitpakken weet ik niet.Just the way I like it
---------- Post toegevoegd Mon 22 Oct 2012 om 21:07 ----------
Kan je op meerdere werelden tegelijk spelen?![]()
In het begin ja. Daarna wordt het een shitload en weet je niet welke je op moet gevenGewoon erbij doen, 9 van de 10x moet je toch veel wachten, helemaal nu in het begin dus zou er eventueel naast kunnen?![]()

Ja, maar of dat goed gaat uitpakken weet ik niet.
We kunnen wel een poll maken oid. Iets waarin we stemmen om op de andere te beginnen eventueel. Of we starten daar (timen, op 20:00 registreren op ZW bijvoorbeeld) en kijken hoe we liggen. Als we net zo neuk als nu liggen heeft het geen voordelen, als we beter liggen kunnen we altijd nog op wereld 29 stoppen en op 30 doorgaan.
---------- Post toegevoegd Mon 22 Oct 2012 om 21:10 ----------
In het begin ja. Daarna wordt het een shitload en weet je niet welke je op moet geven![]()
Raak je dan niet je net mooi gebouwde shit in je dorp kwijt?Ja, maar of dat goed gaat uitpakken weet ik niet.
We kunnen wel een poll maken oid. Iets waarin we stemmen om op de andere te beginnen eventueel. Of we starten daar (timen, op 20:00 registreren op ZW bijvoorbeeld) en kijken hoe we liggen. Als we net zo neuk als nu liggen heeft het geen voordelen, als we beter liggen kunnen we altijd nog op wereld 29 stoppen en op 30 doorgaan.
---------- Post toegevoegd Mon 22 Oct 2012 om 21:10 ----------
In het begin ja. Daarna wordt het een shitload en weet je niet welke je op moet geven
Aan de andere kant, als we gunstig liggen kan dat wel.

Als het goed is heb je daar net een bericht over gehad.Wordt level 30 trouwens hetzelfde? Of weten ze dat nog niet, want ik zie namelijk dat de ene wereld kerken heeft en de andere wereld weer ridders(zoals wij nu) ook zie ik dat de snelheden soms verschillen etc etc..
True. Dan zitten we ook niet met zoveel n00bs.Vindt het wel goed, wat ik nu verkeerd doe op 29 hoef ik niet te vernken op 30.
Ja, maar dan beginnen we wel samen op één hoop en weten de noobs hoe het werkt. Poll beginnen dan maar? En we kunnen later alsnog zien natuurlijk.Raak je dan niet je net mooi gebouwde shit in je dorp kwijt?![]()
tis toch juist k*t als je bij elkaar ligt ? hoe moet je dan farmen ?

Ik haal amper iets binnenff 1 dorpje aangevallen. 333hout 333leem en 334ijzer. 1000/1000 umad?

fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuNu lig je toch ook naast mensen?
Ik zie dit trouwens net:
Instellingen:
- Nachtmodus: van 01:00 tot 07:00 uur
- Startdirectie kiezen: Niet mogelijk.
- Aanvalstiming: milliseconden
- Minimum troepen per aanval: 2% van de dorpspunten
- Edelmannen looplimiet: Te bepalen door stemming
- Account Manager: Geactiveerd
Startdirectie kiezen is niet mogelijk.