Fitness Seller

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb gewoon precies naast me een dorp zitten van 348 punten. die gast farmt alles weg constant en ben bang dat ik straks als bescherming weg is de pineut ben..

zwaardvechters maken, zorg dat je je gs niet waard bent dan zal ie wss niet komen.

En verder kan je misschien een gezamenlijke aanval plannen met de mensen in je buurt over een weekje. Komt wel goed.

---------- Post toegevoegd Mon 22 Oct 2012 om 22:14 ----------

In dat geval moet jij alvast een flinke muur bouwen + veel speervechters/zwaardvechters

Niet teveel natuurlijk, anders groei je veels te traag en zal hij je simpelweg wegvagen door sneller te groeien.

Ohja btw, ga die schuilplaats niet teveel uitbouwen. Das echt nutteloze shit.

Voordat je 500 punten hebt je grondstofgebouwen rond level 15/17 hebben voor een continue kazerne-aanstroom.

Ja, ik ga eerst ff morgen en overmorgen nog ff alle gs upgraden en daarna dag dat bescherming afloopt veel zwaardvechters maken.

Miss een idee om een in de buurt gelegen tribe te bevrienden, zodat we kunnen zien wanneer ze online zijn en dan een gezamelijke backstab te organiseren?

Ik denk dat dat W30 plan idd niet zo goed uit gaat pakken want als een wereld net begonnen is kan je nooit een windrichting kiezen.

ligt aan je kazerne level toch?
Ja, ik omschreef het verkeerd. Bedoelde een continue grondstofaanstroom voor de heropbouw van je leger. Inderdaad handig als je kazerne ook redelijk hoog gelevelled is ja, zodat er ook nog eens snel wordt gerekruteerd.

Als je wordt aangevallen nadat je bescherming weggevallen is en je hebt enkel een kazerne en een stalletje met relatief teringveel ventjes en paardjes en bagger grondstofgebouwen heb je niets meer.

Heb je lvl 15+ grondstofgebouwen, dan zit je er na een aanval zo weer bovenop.

Zou ik nu bijl mannetjes ontwikkelen? Of nu investeren in mijn enzo en morgen ochtend die bijlmannetjes doen?

FUAAAAARK! Klote spel. Ik wil slapen maar MOET wachten tot me aanval voorbij is over een uur.. Anders draai ik door in bed en ga ik er om 3 uur uit om alsnog te kijken..

Zie nu nog het nut niet van bijlmannetjes maar als je al van plan bent je concurrentie kort te houden, dan wel ja. Niet te veel, in het beginstadium (tot 500-1000 puntjes) altijd 3x zoveel verdedigende types als aanvallende.

Huidige vlag
Buit
+2% buit

:engel:

Ben die vlaggen niet gewend. Wat is dat voor gaye nieuwe feature? Heb nu 2% defense bonus, da ****.

The odds.. are too damn low!

Hehe we gaan die gast pakken als hij je aanvalt, en als dat faalt sturen we skinnie op hem af.

Vlag gekregen:D

Grondstoffenproductie

+4% verhoogde grondstoffenproductie

Terug
Naar boven