Fitness Seller

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

Oke,

en richtlijn voor de gebouwen :)?

Neh, doe ik later. Er zijn wel genoeg mensen die meteen beginnen met paarden bouwen en in hun eentje alle buurtjes kort houden. Maar daar moet je premium voor zijn (kortere bouwtijden, meer grondstoffen enzo).

---------- Post toegevoegd Tue 23 Oct 2012 om 22:53 ----------

Oh je bedoelt wat je moet hebben op het moment dat je bescherming eraf gaat. 100 speer/100 zwaard is wel ok. Ligt een beetje aan je buren.

Hmm, ik krijg wel veel loot van raiden he :p als ik kijk naar wat ik terug krijg per hoeveelheid geinvesteerde grondstoffen denk ik dat ik meer krijg voor raiden.. Ga denk ik 2x 20 paardjes gebruiken om low levels in de buurt te farmen en rest voor verdediging.. Daarna weer dorpje opbouwen :p

Hmm, ik krijg wel veel loot van raiden he :p als ik kijk naar wat ik terug krijg per hoeveelheid geinvesteerde grondstoffen denk ik dat ik meer krijg voor raiden.. Ga denk ik 2x 20 paardjes gebruiken om low levels in de buurt te farmen en rest voor verdediging.. Daarna weer dorpje opbouwen :p

Ontwikkelingskosten voor lichte cavalerie zijn 2200 2400 2000 weet niet hoe hoog je opslag is maar die moet je iig dus ook mee verhogen.

:o srs? dikke waste

Maar goed, 2285 dus 1 lvl omhoog

Jup, je kan die zooi in de smederij zien, 1x klikken op die rode kruisjes en je ziet het onderaan in die popup ;)

Uiteindelijk moet je opslagplaats sowieso omhoog want dan gain je zoveel gs dat dat ding anders 9 vd 10x vol zit ^^ (hoop ik)

Trainen jullie nog wel ondertussen?

Jup, je kan die zooi in de smederij zien, 1x klikken op die rode kruisjes en je ziet het onderaan in die popup ;)

Uiteindelijk moet je opslagplaats sowieso omhoog want dan gain je zoveel gs dat dat ding anders 9 vd 10x vol zit ^^ (hoop ik)

True, en zo duur is die niet eens.. 600 gs in totaal ofzo om volgende lvl te komen denk ik:p

Trainen jullie nog wel ondertussen?

Ik train nu Tribal Wars :cool:

edit:

Onderwerp Je ondersteuning uit McDonalds in Barbarendorp is aangevallen.
Verzonden 23.10.12 23:17:39
Ondersteunde speler: verlaten dorp
Dorp: Barbarendorp (400|728) C74
Herkomst van de troepen: McDonalds (400|732) C74

Eenheden:

Aantal: 7 21 0 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 1 4 0 0 0 0 0 0 0 0

Dat is nu de 2e aanval ^^ well hoop dat over een aantal uurtjes het de verliezen goed gaat maken wanneer ik hem ga farmen

Haha is dat een andere kerel?

Je moet volgende x gewoon 50 zwaardjes en 50 speer er in zetten.. Nouja ga ik doen als ik paarden heb.. Als een ander dat aanvalt is zijn halve leger dood denk ik :roflol:

Je moet volgende x gewoon 50 zwaardjes en 50 speer er in zetten.. Nouja ga ik doen als ik paarden heb.. Als een ander dat aanvalt is zijn halve leger dood denk ik :roflol:

Geen idee of het een andere is, maar hoop dat hij nu iig afgeschrikt is. Vind het wel jammer dat je niet meer info over de tegenstander ziet. Stuur zo nog wat extra speer erheen :)

Geen idee of het een andere is, maar hoop dat hij nu iig afgeschrikt is. Vind het wel jammer dat je niet meer info over de tegenstander ziet. Stuur zo nog wat extra speer erheen :)

speer moet je gebruiken om zelf te farmen.. denk dat de meeste pas paardjes hebben @ 500 + punten dus dan kun je beter zwaard gebruiken :p

Amper nog troepen, maar stal level 2 in ontwikkeling. GAINS!

Fack film die ik gedownload had ter opvulling van de wachttijden heb ik al gezien. Nu maar even kijken naar een andere film >.<

Werkt wel mooi dat ik een barbarendorp ondersteuning heb gegeven, er is 1 aanval geweest en voor de rest ook niet weer :)

welke film? heb je nog binnenkomertjes dat echte aanraders zijn?

In het begin gewoon hoog in punten gaan, en zo snel mogelijk veel aanvalstroepen (lc en bijl) produceren. Verdedigingstroepen doe ik niet in mijn eerste dorp.

Tweede dorp wordt bij mij dan puur verdediging. Uiteindelijk ga je toch al je dorpen opsplitsen in aanvals- en verdedigingsdorpen.

Een risicovolle manier van spelen, maar de meeste mensen vallen toch geen speler aan die boven hen uit torent qua punten.

welke film? heb je nog binnenkomertjes dat echte aanraders zijn?

Mwah wou Heat kijken, keek de trailer en kwam me niet bekend voor. Start ik net die film op wist ik het me weer te herinneren de meeste stukjes.

Ik heb gisteren The Campaign gezien, was wel oké maar vond ik niet echt bijzonder. Ook laatst The Dictator gekeken waar ik halverwege in slaap gevallen ben (lag wsl ook aan die bbq die we vooraf hadden) maar de meest leuke stukjes zaten eigenlijk vrijwel al in de trailer.

Eergisteren Killer Joe gezien, die was wel oké maar vrij traag. Ik zal nog even voor je zoeken wat de titel was van een film dat zo'n dude marketing manager is voor een sigarettenfabrikant die was wel vet.

Edit: http://www.imdb.com/title/tt0427944/ deze vond ik echt nice :)

The Cabin in the Woods vond ik ook vrij goed, zat een leuke draai aan die film.

Jij nog goeie films? Liever niet al te recent aangezien ik de meeste die te downloaden zijn in HD al wel gezien heb.

Woot lekkere buit weer:

Buit: 9 9 2 20/525
Buit: 70 68 11 149/425

Laatst bewerkt:
Romper Stomper, best wel gave film.

Romper Stomper, best wel gave film.

Ty :)

Gehehe aanval nummer 3

Onderwerp Je ondersteuning uit McDonalds in Barbarendorp is aangevallen.
Verzonden 23.10.12 23:23:35
Ondersteunde speler: verlaten dorp
Dorp: Barbarendorp (400|728) C74
Herkomst van de troepen: McDonalds (400|732) C74

Eenheden:

Aantal: 8 28 0 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 1 2 0 0 0 0 0 0 0 0

misschien ff topic maken in stam forum zodat iedereen kan zien welke dorp verdedigt word en welke niet?

misschien ff topic maken in stam forum zodat iedereen kan zien welke dorp verdedigt word en welke niet?

Denk dat mensen die dicht bij elkaar zitten gewoon dat met elkaar moeten afspreken :p

Was er zelf ook achter gekomen dat als je leger als support stuurt dat ook je eigen manschappen aanvalt :o

Terug
Naar boven