l0iss
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 31
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neh, doe ik later. Er zijn wel genoeg mensen die meteen beginnen met paarden bouwen en in hun eentje alle buurtjes kort houden. Maar daar moet je premium voor zijn (kortere bouwtijden, meer grondstoffen enzo).
---------- Post toegevoegd Tue 23 Oct 2012 om 22:53 ----------
Oh je bedoelt wat je moet hebben op het moment dat je bescherming eraf gaat. 100 speer/100 zwaard is wel ok. Ligt een beetje aan je buren.
als ik kijk naar wat ik terug krijg per hoeveelheid geinvesteerde grondstoffen denk ik dat ik meer krijg voor raiden.. Ga denk ik 2x 20 paardjes gebruiken om low levels in de buurt te farmen en rest voor verdediging.. Daarna weer dorpje opbouwen 
Hmm, ik krijg wel veel loot van raiden heals ik kijk naar wat ik terug krijg per hoeveelheid geinvesteerde grondstoffen denk ik dat ik meer krijg voor raiden.. Ga denk ik 2x 20 paardjes gebruiken om low levels in de buurt te farmen en rest voor verdediging.. Daarna weer dorpje opbouwen
![]()
Ontwikkelingskosten voor lichte cavalerie zijn 2200 2400 2000 weet niet hoe hoog je opslag is maar die moet je iig dus ook mee verhogen.
srs? dikke waste
Jup, je kan die zooi in de smederij zien, 1x klikken op die rode kruisjes en je ziet het onderaan in die popup
Uiteindelijk moet je opslagplaats sowieso omhoog want dan gain je zoveel gs dat dat ding anders 9 vd 10x vol zit ^^ (hoop ik)

Haha is dat een andere kerel?
Je moet volgende x gewoon 50 zwaardjes en 50 speer er in zetten.. Nouja ga ik doen als ik paarden heb.. Als een ander dat aanvalt is zijn halve leger dood denk ik![]()

Geen idee of het een andere is, maar hoop dat hij nu iig afgeschrikt is. Vind het wel jammer dat je niet meer info over de tegenstander ziet. Stuur zo nog wat extra speer erheen![]()

Fack film die ik gedownload had ter opvulling van de wachttijden heb ik al gezien. Nu maar even kijken naar een andere film >.<
Werkt wel mooi dat ik een barbarendorp ondersteuning heb gegeven, er is 1 aanval geweest en voor de rest ook niet weer![]()
speer moet je gebruiken om zelf te farmen.. denk dat de meeste pas paardjes hebben @ 500 + punten dus dan kun je beter zwaard gebruiken![]()
welke film? heb je nog binnenkomertjes dat echte aanraders zijn?

Haha is dat een andere kerel?
Je moet volgende x gewoon 50 zwaardjes en 50 speer er in zetten.. Nouja ga ik doen als ik paarden heb.. Als een ander dat aanvalt is zijn halve leger dood denk ik![]()
misschien ff topic maken in stam forum zodat iedereen kan zien welke dorp verdedigt word en welke niet?