growlikeweed
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 136
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeg dan toch gewoon aanvallen ipv farmen? Ja staat toch niet op een veld te oogsten??
Raar volk die nederlanders ...
.

FUUUAAAAAAAAAAAaaaaa
Gister dit:
-------------------------------------------------------------------------
Aanvaller: aandecrack
Herkomst: Le Crack (414|734) C74
Aantal: 40 0 4 0 0 0 0 0 1 0
Verliezen: 40 0 4 0 0 0 0 0 1 0
Je ridder Barry Batsbak is helaas gesneuveld.
Verdediger: bennieweizer
Doel: dummies dorp (421|729) C74
Aantal: 27 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 26 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
En nu dit
Aanvaller: aandecrack
Herkomst: Le Crack (414|734) C74
Aantal: 71 0 22 0 0 0 0 0 1 0
Verliezen: 57 0 18 0 0 0 0 0 1 0
Je ridder Barry Batsbak is helaas gesneuveld.
Verdediger: ambrellaa
Doel: Asgaroth (410|731) C74
Aantal: 10 10 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 10 10 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Vlag: +2% verdedigingskracht
Buit: 130 130 130 390/390
---------------------------------------------------------------------------
57 speer, 18 bijl en me ridder dood tegen een lvl 76 met 10 speer en 10 zwaard....
Ben gewoon al 97 speer en 22 bijl verloren... Dat haal ik niet makkelijk meer in.
Peanut's logbook: Het is nacht. Over uren moet ik mijn verplichting als student vervullen, reeds beschreven in de leerplichtwet, maar tot die tijd.. Ik kan het maar niet uit mijn hoofd zetten. ''Wat als ik dit?'', ''Wat als ik dat?''. Al de manschappen die door mij zijn omgekomen. Kon ik ze redden als ik het anders had gedaan? Was het anders geweest als ik toch die houthakkersvelden naar level 15 had gebracht?
Peanuthead95. Om 8 uur 's ochtends moet hij naar school, maar 's nachts om 4 moet hij zijn Tribal Wars aansturen.
Een keus? Dat heeft hij niet. Dit is waarvoor hij geboren is. Dit is waarvoor hij gemaakt is.
Wie maakt hier een motivational movie van?Peanut's logbook: Het is nacht. Over uren moet ik mijn verplichting als student vervullen, reeds beschreven in de leerplichtwet, maar tot die tijd.. Ik kan het maar niet uit mijn hoofd zetten. ''Wat als ik dit?'', ''Wat als ik dat?''. Al de manschappen die door mij zijn omgekomen. Kon ik ze redden als ik het anders had gedaan? Was het anders geweest als ik toch die houthakkersvelden naar level 15 had gebracht?
Peanuthead95. Om 8 uur 's ochtends moet hij naar school, maar 's nachts om 4 moet hij zijn Tribal Wars aansturen.
Een keus? Dat heeft hij niet. Dit is waarvoor hij geboren is. Dit is waarvoor hij gemaakt is.
Verkenners zijn absoluut underrated. Je maakt er een stuk of 100 van zodra je stal af is en verkent dorpen waarvan jij denkt dat ze een bedreiging vormen. Omdat onze stam zo onwijs groot is hoef je ze niet in deze aantallen te produceren maar kun je onderling afspraken maken. Verkenners maak je in de regel pas vanaf 500 punten, en als je al 400 speer/400 zwaard hebt.Hebben verkenners ook een praktisch nut? Je stuurt ze naar een dorp, weet wat ze hebben en vervolgens kun je in simulator invoeren of t nut heeft ze aan te vallen?