Fitness Seller

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

misschien ff topic maken in stam forum zodat iedereen kan zien welke dorp verdedigt word en welke niet?

Als je naar de stam gaat en dan op Adelsplanner klikt dan heb je een overzicht van welke iig verdedigt worden. Maar volgens mij worden hier alleen dorpen in opgenomen als een speler op "Claimen" heeft geklikt via de map?

Gewoon het dorp claimen, kan iedereen het zien.

Om de hoeveel uren is het verstandig om een ondersteund dorp te farmen (haal mijn ondersteuningstroepen er weg vlak voordat mijn farmtroepen er binnenvallen).

Wat is da farmen eigenlijk? :o
Is dit gewoon een (barbaren)dorp aanvallen voor de grondstoffen?

inb4 :roflol: wat een noob

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.246
Wat een noobs:rolleyes:

Zeg dan toch gewoon aanvallen ipv farmen? Ja staat toch niet op een veld te oogsten??

Raar volk die nederlanders ...

Mwah wou Heat kijken, keek de trailer en kwam me niet bekend voor. Start ik net die film op wist ik het me weer te herinneren de meeste stukjes.

Ik heb gisteren The Campaign gezien, was wel oké maar vond ik niet echt bijzonder. Ook laatst The Dictator gekeken waar ik halverwege in slaap gevallen ben (lag wsl ook aan die bbq die we vooraf hadden) maar de meest leuke stukjes zaten eigenlijk vrijwel al in de trailer.

Eergisteren Killer Joe gezien, die was wel oké maar vrij traag. Ik zal nog even voor je zoeken wat de titel was van een film dat zo'n dude marketing manager is voor een sigarettenfabrikant die was wel vet.

Edit: http://www.imdb.com/title/tt0427944/ deze vond ik echt nice :)

The Cabin in the Woods vond ik ook vrij goed, zat een leuke draai aan die film.

Jij nog goeie films? Liever niet al te recent aangezien ik de meeste die te downloaden zijn in HD al wel gezien heb.

Woot lekkere buit weer:

Buit: 9 9 2 20/525
Buit: 70 68 11 149/425

Ja, echte toppers vond ik:
Warrior
This Means War
Project X

Warrior is echt een aanrader. Wat ik ook aanbeveel is Cat Shit One, een film van 22 minuten dat gaat over militaire konijntjes die in Afghanistan kameelterroristen moeten vermoorden en andere konijntjes moeten redden. Echt geniaal.

Warrior, 10/10. Laatste vechtscène waarschijnlijk de meest meeslepende scène ooit.

Ja, echte toppers vond ik:
Warrior
This Means War
Project X

Warrior is echt een aanrader. Wat ik ook aanbeveel is Cat Shit One, een film van 22 minuten dat gaat over militaire konijntjes die in Afghanistan kameelterroristen moeten vermoorden en andere konijntjes moeten redden. Echt geniaal.

Heheh thanks :P allemaal al gezien trouwens, Warrior wel het vetste! Cat shit one ook hehehe met een sniper konijn idd wel vermakelijk. :)

Weer een dikke loot.

Buit: 4 4 4 | 12/575

Fack ditmaal veel verliezen.. snel maar looten

Onderwerp Je ondersteuning uit McDonalds in Barbarendorp is aangevallen.
Verzonden 24.10.12 00:35:20
Ondersteunde speler: verlaten dorp
Dorp: Barbarendorp (400|728) C74
Herkomst van de troepen: McDonalds (400|732) C74

Eenheden:

Aantal: 7 26 0 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 5 17 0 0 0 0 0 0 0 0

****kkkk en nu weer.. duurt alleen nog 7 minuten voordat ik mijn leger dat dorp leeg kan laten farmen en de reistijd is 1uur.. Hoop dat ze het nog tot die tijd volhouden anders is straks een epic loot weg en aardig wat soldaatjes hèhè.

Onderwerp Je ondersteuning uit McDonalds in Barbarendorp is aangevallen.
Verzonden 24.10.12 00:49:08
Ondersteunde speler: verlaten dorp
Dorp: Barbarendorp (400|728) C74
Herkomst van de troepen: McDonalds (400|732) C74

Eenheden:

Aantal: 2 9 0 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 1 3 0 0 0 0 0 0 0 0

Laatst bewerkt:
Fuuuu

71 71 71 | 213/1385

Peanut's logbook: Het is nacht. Over uren moet ik mijn verplichting als student vervullen, reeds beschreven in de leerplichtwet, maar tot die tijd.. Ik kan het maar niet uit mijn hoofd zetten. ''Wat als ik dit?'', ''Wat als ik dat?''. Al de manschappen die door mij zijn omgekomen. Kon ik ze redden als ik het anders had gedaan? Was het anders geweest als ik toch die houthakkersvelden naar level 15 had gebracht?

Peanuthead95. Om 8 uur 's ochtends moet hij naar school, maar 's nachts om 4 moet hij zijn Tribal Wars aansturen.

Een keus? Dat heeft hij niet. Dit is waarvoor hij geboren is. Dit is waarvoor hij gemaakt is.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.258
Peanut's logbook: Het is nacht. Over uren moet ik mijn verplichting als student vervullen, reeds beschreven in de leerplichtwet, maar tot die tijd.. Ik kan het maar niet uit mijn hoofd zetten. ''Wat als ik dit?'', ''Wat als ik dat?''. Al de manschappen die door mij zijn omgekomen. Kon ik ze redden als ik het anders had gedaan? Was het anders geweest als ik toch die houthakkersvelden naar level 15 had gebracht?

Peanuthead95. Om 8 uur 's ochtends moet hij naar school, maar 's nachts om 4 moet hij zijn Tribal Wars aansturen.

Een keus? Dat heeft hij niet. Dit is waarvoor hij geboren is. Dit is waarvoor hij gemaakt is.

:roflol:

southpark_wow2.jpg

:o wel epische loot maar verliezen zijn meer dan wat ik binnenhaalde..

Nouja scheelt niet veel, vanavond met paardjes er op af

In b4 louix theraux die docu over pinda maakt.

Terug
Naar boven