Worsten
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo verkenners zijn er uit naar zon nerdje me ging bedreigen terwijl hij zelf op 200 zit.
. Tenzij je genoeg leger hebt of toch ruim boven de rest uit komt.Wees blij dat je dorpjes in je buurt hebt
heb maar 2 en die heb ik al leeg gehaald :/
Wees blij dat je dorpjes in je buurt hebt
heb maar 2 en die heb ik al leeg gehaald :/
Zo verkenners zijn er uit naar zon nerdje me ging bedreigen terwijl hij zelf op 200 zit.
''Aanbiedingen op de marktplaats kunnen worden geplunderd.''R zit een fout in t spel...
Zorg dat je markt lvl 3 hebt. Als je wordt aangevallen stuur je al je mannetjes ter ondersteuning ergens anders heen en maak je van al je grondstoffen aanbiedingen op de markt. Volgens de 'schuilplaats' tellen deze grondstoffen niet mee met het dorp en kunnen ze dus niet gefarmt worden.
In andere woorden, dit zou betekenen dat je nooit grondstoffen zou hoeven te verliezen..
zuur... was opzich wel te verwachten.''Aanbiedingen op de marktplaats kunnen worden geplunderd.''
Ik zou niet te veel mensen verkennen want daar maak je geen vrienden mee. Tenzij je genoeg leger hebt of toch ruim boven de rest uit komt.

Iedereen zon beetje in mijn buurt is lager dan ik, en als ze geen verkenners hebben kunnen ze dan zien dat ik verkend heb![]()
200 leem tegen 200 ijzer, regio Peanuthead op 1 uur afstand.
Iemand interesse?
muur lvl 3, 30 zwaard, 3 bijl en 1 ridder heeft die vent.. met hoeveel aanvallen=