XXL Nutrition

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

muur lvl 3, 30 zwaard, 3 bijl en 1 ridder heeft die vent.. met hoeveel aanvallen=

Zou hem niet aanvallen, is het in deze fase nog niet waard denk ik. Voordat je je grondstoffen terug hebt van je verloren troepen ben je dagen verder. Bovendien zal hij waarschijnlijk nog wel speermannetjes onderweg hebben als hij al 30 zwaard heeft.

Zou hem niet aanvallen, is het in deze fase nog niet waard denk ik. Voordat je je grondstoffen terug hebt van je verloren troepen ben je dagen verder. Bovendien zal hij waarschijnlijk nog wel speermannetjes onderweg hebben als hij al 30 zwaard heeft.

Ok doe ik het nog niet.

oops foutje

Weet iemand welke quest na "De cavalerie komt" komt? Dit is atm de enige quest die ik heb staan en soms zijn questen wel handig om extra manschappen of grondstoffen te krijgen..

met die quest wacht ik ook nog ff, nog niet de moeite om er zoveel grondstoffenin te steken.

ff een vraag, volgens mij ben ik scheel, waar kan ik mn vriendenlijst vinden? (behalve op het berichte te klikken (xx) heeft je uitnodiging geaccepteerd)

met die quest wacht ik ook nog ff, nog niet de moeite om er zoveel grondstoffenin te steken.

ff een vraag, volgens mij ben ik scheel, waar kan ik mn vriendenlijst vinden? (behalve op het berichte te klikken (xx) heeft je uitnodiging geaccepteerd)

Onderaan staat vrienden ;)

Moeten eigenlijk even een clan chat opstarten..

We kunnen ook op Habbo hotel samen gaan chatten..

Hoe dafuq moet deze:

Upgrade een vlag

Combineer drie vlaggen van hetzelfde type en level om een vlag van een hoger level te krijgen.

Hoe dafuq moet deze:

Upgrade een vlag

Combineer drie vlaggen van hetzelfde type en level om een vlag van een hoger level te krijgen.

Je moet dan 3 dezelfde vlaggen hebben, als je naar het vlaggen overzicht gaat rechtsboven rechts van de totalen van de boerderij. Als je dan ziet dat je van een vlag 3 dezelfde hebt kun je erop klikken waardoor je een volgende level vlag krijgt. :)

hoeveel spelers zijn er nog op wereld 1?
en hoeveel punten heeft nmr 1 op wereld 1? moet vast de grootste speler zijn...

Laatst bewerkt:
Volgens mij is dit het bekendste topic aan het worden van DBB :p

Wat is tribalwars btw?

4 dagen 1500 reacties in dit topic, epic ook.
idd beter even in privé zetten ;)

Dafuq, waarom claimen jullie al dorpen? Jullie hebben nog lang geen adels ...

Terug
Naar boven