AndroidHealthClinic

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

wtfff ik had vannacht een droom over de tijd voor ik begon met serieus trainen & veel eten. ik spande mn triceps aan en er gebeurde niks :/

---------- Post toegevoegd Wed 24 Oct 2012 om 14:38 ----------

ik zit op een k*tplekje btw. beginnersbescherming is 28e afgelopen en er zit een mannetje van 303 direct naast mij..

de 28ste kan je zelf ook 400 punten hebben, dus maakt niet zoveel uit

wtfff ik had vannacht een droom over de tijd voor ik begon met serieus trainen & veel eten. ik spande mn triceps aan en er gebeurde niks :/

---------- Post toegevoegd Wed 24 Oct 2012 om 14:38 ----------

ik zit op een k*tplekje btw. beginnersbescherming is 28e afgelopen en er zit een mannetje van 303 direct naast mij..

Ik heb nu 315 en heb nog een dag beginnersbescherming.

hmm, dacht dat mn buurman al leeg zou zijn.. Dus weinig man gestuurd..
Buit: 161 159 160 | 480/480

letten jullie er ook op dat als je bescherming is afgelopen je een redelijke verdediging hebt?
muur lvl 5-7 en 100speerr +100 zwaard? als je een farm wordt ben je ****ed.

Word aangevallen door een barbarendorp wat moet ik doen omg

letten jullie er ook op dat als je bescherming is afgelopen je een redelijke verdediging hebt?
muur lvl 5-7 en 100speerr +100 zwaard? als je een farm wordt ben je ****ed.
Niemand met een hogere level in de buurt en muur van lvl 8, met nu 70 zwaard en nog een 60 speer. Ik heb nog een dag gaat dat wel voldoende zijn???

---------- Post toegevoegd Wed 24 Oct 2012 om 14:50 ----------

Word aangevallen door een barbarendorp wat moet ik doen omg

Is maar 1 speer waarmee ze komen.

Niemand met een hogere level in de buurt en muur van lvl 8, met nu 70 zwaard en nog een 60 speer. Ik heb nog een dag gaat dat wel voldoende zijn???

---------- Post toegevoegd Wed 24 Oct 2012 om 14:50 ----------

Is maar 1 speer waarmee ze komen.

ik aim zelf op 100/100 (speer/zwaard) als je daar in de buurt komt is het wel goed, er is ook een kans dat je niet wordt aangevallen natuurlijk.
maar belangrijker is daarna ook nog bij te maken, als je over een week nog steeds 100/100 hebt wordt je wel geveld door een groter leger.

Waar kan ik zien wanneer mijn beginnersbescherming vervalt? :noob:

ik aim zelf op 100/100 (speer/zwaard) als je daar in de buurt komt is het wel goed, er is ook een kans dat je niet wordt aangevallen natuurlijk.
maar belangrijker is daarna ook nog bij te maken, als je over een week nog steeds 100/100 hebt wordt je wel geveld door een groter leger.

Ja komt goed, was vooral bezig met mn infrastructuur op orde te brengen, maar kan nu gaan focussen op een groot leger. tnx for the advice iig!

MIGHTYTURK
Coördinaten: 379|721
Punten: 311
Speler: MightyTurk
Stam: DutchBodybuilding
Geclaimd door: Mr. Trotseerbeer [D.BB]
Claim loopt af: op 27.10. om 14:16 uur

wie is trotsebeer?

Terug
Naar boven