wtfff ik had vannacht een droom over de tijd voor ik begon met serieus trainen & veel eten. ik spande mn triceps aan en er gebeurde niks :/
Dat was geen droom
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wtfff ik had vannacht een droom over de tijd voor ik begon met serieus trainen & veel eten. ik spande mn triceps aan en er gebeurde niks :/
---------- Post toegevoegd Wed 24 Oct 2012 om 14:38 ----------
ik zit op een k*tplekje btw. beginnersbescherming is 28e afgelopen en er zit een mannetje van 303 direct naast mij..
---------- Post toegevoegd Wed 24 Oct 2012 om 14:38 ----------
ik zit op een k*tplekje btw. beginnersbescherming is 28e afgelopen en er zit een mannetje van 303 direct naast mij..
Word aangevallen door een barbarendorp wat moet ik doen omg
Niemand met een hogere level in de buurt en muur van lvl 8, met nu 70 zwaard en nog een 60 speer. Ik heb nog een dag gaat dat wel voldoende zijnletten jullie er ook op dat als je bescherming is afgelopen je een redelijke verdediging hebt?
muur lvl 5-7 en 100speerr +100 zwaard? als je een farm wordt ben je ****ed.

Word aangevallen door een barbarendorp wat moet ik doen omg
Manschappen wegsturen, en nog iets bouwen, zodat je weinig grondstoffen hebt?

Niemand met een hogere level in de buurt en muur van lvl 8, met nu 70 zwaard en nog een 60 speer. Ik heb nog een dag gaat dat wel voldoende zijn
---------- Post toegevoegd Wed 24 Oct 2012 om 14:50 ----------
Is maar 1 speer waarmee ze komen.
ik aim zelf op 100/100 (speer/zwaard) als je daar in de buurt komt is het wel goed, er is ook een kans dat je niet wordt aangevallen natuurlijk.
maar belangrijker is daarna ook nog bij te maken, als je over een week nog steeds 100/100 hebt wordt je wel geveld door een groter leger.
Ontdekte grondstoffen: 850 850 850
umad?
Nu hopen dat soldaatjes snel genoeg terug zijn om dat te farmen

MIGHTYTURK
Coördinaten: 379|721
Punten: 311
Speler: MightyTurk
Stam: DutchBodybuilding
Geclaimd door: Mr. Trotseerbeer [D.BB]
Claim loopt af: op 27.10. om 14:16 uur
wie is trotsebeer?