Fitness Seller

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

Ruil hout/ijzer voor leem dan :p

---------- Post toegevoegd Thu 25 Oct 2012 om 14:43 ----------

Jelly?

Alleen niet genoeg manschappen om het te farmen :(

Ruilen duurt te lang, daar komt bij dat ik straks nog een grote batch zwaardmannetjes ga maken dus heel misschien een beetje hout voor leem ruilen maar ijzer moet hoog blijven. Ben alleen benieuwd of er nog een makkelijke quest om bonus grondstoffen te krijgen komt na de level 8 muur dus wacht die nog even af :)

Lekkere loot hoor.. Mijn mannetjes komen ook zo aan, maar goed mijn loots sucken anyway.

Fuark nu word ik helemaal psycho omdat ik nu dus aangevallen kan worden...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ruilen duurt te lang, daar komt bij dat ik straks nog een grote batch zwaardmannetjes ga maken dus heel misschien een beetje hout voor leem ruilen maar ijzer moet hoog blijven. Ben alleen benieuwd of er nog een makkelijke quest om bonus grondstoffen te krijgen komt na de level 8 muur dus wacht die nog even af :)

Lekkere loot hoor.. Mijn mannetjes komen ook zo aan, maar goed mijn loots sucken anyway.

Lol :p

lvl 15 in alle grondstoffen
adel mannetjes
en leger van 2000 man ofzo..

Niet heel makkelijk

Ik durf mensen met meer punten niet aan te vallen :P

Hoe zit het trouwens met moraal? Ik heb maar 70 :s

<< accepteert GS donaties om naar een stal toe te bouwen.

Ik durf mensen met meer punten niet aan te vallen :P

Hoe zit het trouwens met moraal? Ik heb maar 70 :s

Waarom zou je dat uberhaupt willen in deze fase van het spel? Ik zou ze alleen aanvallen als je ze wil overnemen. Moraal hangt af van het aantal punten wat de speler/barbaar heeft in verhouding tot jouw aantal punten. Als jij veel meer punten hebt zul je een laag moraal hebben tegen een kleine speler. Daarvoor hebben hele grote spelers meestal moraalbrekers. Een soort dienaren die dorpjes clearen in ruil voor bescherming en evt grondstoffen.

Tribal wars, goeie tijden hahaha

Ben vroeger nog nummer 1 en 7 geweest op 2 verschillende werelden.

Misschien dat ik hier ook ff voor de gein terug mee begin :D

Waarom zou je dat uberhaupt willen in deze fase van het spel? Ik zou ze alleen aanvallen als je ze wil overnemen. Moraal hangt af van het aantal punten wat de speler/barbaar heeft in verhouding tot jouw aantal punten. Als jij veel meer punten hebt zul je een laag moraal hebben tegen een kleine speler. Daarvoor hebben hele grote spelers meestal moraalbrekers. Een soort dienaren die dorpjes clearen in ruil voor bescherming en evt grondstoffen.

Waarom ik dat zou willen? heel simpel, er zitten maar 2 mensen bij mij in de buurt waar ik kan "farmen" de rest heeft nog minimaal 2 dagen beginnersbescherming.

deze 2 dorpen die ik kan farmen worden dus ook gefarmd door al me buren, farmen kan ik dus amper. De 3de die redelijk in de beurt ligt is iemand met 73 punten meer dan dat ik heb, ik kan er dus wel van uitgaan dat hij zijn LC al heeft.

Waarom ik dat zou willen? heel simpel, er zitten maar 2 mensen bij mij in de buurt waar ik kan "farmen" de rest heeft nog minimaal 2 dagen beginnersbescherming.

deze 2 dorpen die ik kan farmen worden dus ook gefarmd door al me buren, farmen kan ik dus amper. De 3de die redelijk in de beurt ligt is iemand met 73 punten meer dan dat ik heb, ik kan er dus wel van uitgaan dat hij zijn LC al heeft.

Wie is dat dan? Misschien kan ik m farmen :p

axelvdc
Punten: 292
Rang: 10112
Verslagen tegenstanders: 1 (15041.)
Stam: #TZ
» Mededeling schrijven
» Als vriend toevoegen
» Blokkeren

Dorpen (1) Coördinaten Punten
KLJ 275|612 29

Nu eis ik wel een deel van de grondstoffen :cool:

team zemmel is best wel groot :p die laat ik met rust.. vlak boven mij zit wel een 208 ofzo die inactief is dus die is uit de clan met een paar dagen denk ik.. Dan farmen

Haha ik kwam daar ook net achter, moet nu eerst me opslagplaats omhoog gooien ook

Kan die kleine kaart bij jullie ook niet groter dan 120x120? Ik wil nou eens zien welk barbarendorp dichterbij zit en hierop staan blokjes waardoor dat goed te zien is..

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.556
Kan die kleine kaart bij jullie ook niet groter dan 120x120? Ik wil nou eens zien welk barbarendorp dichterbij zit en hierop staan blokjes waardoor dat goed te zien is..

Kan je alleen groter maken als je premium word. Een van de grotere +en ervan.
Veel overzichtelijker.

Dat hun punten niet toenemen zegt niet automatisch dat ze inactief zijn he? Als ze hun leger continu upgraden dan blijven je punten gewoon gelijk namelijk..

Linksboven mij zit er ook 1 trouwens, die komt vanavond vrij maar is voor mij ook te groot. http://nl29.tribalwars.nl/game.php?village=62895&screen=info_player&id=2011799

Haha ik heb verkenners naar die ene kerel gestuurd :p

Heb jij nog zwaardmannetjes over? Anders moeten we straks met zn 2e ondersteuning sturen naar een dorp.. Grotere kans dat een ander zich er op stukloopt. Mag jij hem de dag daarna wel farmen, ik kan toch met verkenners kijken waar grondstoffen zitten :p

---------- Post toegevoegd Thu 25 Oct 2012 om 15:15 ----------

Dat hun punten niet toenemen zegt niet automatisch dat ze inactief zijn he? Als ze hun leger continu upgraden dan blijven je punten gewoon gelijk namelijk..

True, maar 208 is wel heel laag om dat te doen..

Heb jij nog zwaardmannetjes over? Anders moeten we straks met zn 2e ondersteuning sturen naar een dorp.. Grotere kans dat een ander zich er op stukloopt. Mag jij hem de dag daarna wel farmen, ik kan toch met verkenners kijken waar grondstoffen zitten :p

Klopt maar een van die anderen die gepost werd had 298 oid.

Er wordt minder geloot vandaag, mijn loot stijgt tot extreme hoogten DAMN

Buit: 114 19 133 | 266/515
Buit: 155 155 26 | 336/415

Ik heb momenteel 30 speer
35 zwaard
10 bijl
en me schaap

Terug
Naar boven