XXL Nutrition

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

dan zou ik sowieso geen mensen gaan aanvallen die meer punten dan jou hebben want dan word je binnen de kortste keren zelf uitgemoord ;)

Daarom ben ik ook druk bezig om een stal te bouwen, ik heb nog 3 dagen beginnersbescherming. Vandaag gooi ik alles nog op m'n grondstoffen en morgen ga ik weer verder met m'n hoofdgebouw/kazerne/smederij en de laatste nacht ram ik alles op speer en zwaard.

epic:

Buit: 7 7 7

Daarom ben ik ook druk bezig om een stal te bouwen, ik heb nog 3 dagen beginnersbescherming. Vandaag gooi ik alles nog op m'n grondstoffen en morgen ga ik weer verder met m'n hoofdgebouw/kazerne/smederij en de laatste nacht ram ik alles op speer en zwaard.

epic:

Je moet veel speer maken, zijn goed om te farmen en hebben aardig wat verdediging. Vooral tegen paarden zijn ze goed en daarmee wordt veel gefarmd denk ik..

Awww yeah loot van 650 700 700

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

epic:

een stal is geen magisch voorwerp hoor? Bovendien kost LC nogal wat grondstoffen om te maken. nog niet echt de moeite waard op het moment.

een stal is geen magisch voorwerp hoor? Bovendien kost LC nogal wat grondstoffen om te maken. nog niet echt de moeite waard op het moment.

Wat raad jij dan aan? Iedereen hier zegt dat je van je eerste dorp een aanvalsdorp moet maken en zo snel mogelijk een stal met LC moet maken in het begin zodat je je omgeving leeg kan farmen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.568
Wat raad jij dan aan? Iedereen hier zegt dat je van je eerste dorp een aanvalsdorp moet maken en zo snel mogelijk een stal met LC moet maken in het begin zodat je je omgeving leeg kan farmen.

Kan je prima doen, maar je bent niet onkwetsbaar of meteen nr.1 als je stal hebt.

Stal is handig aangezien je ook scouts krijgt. Weet je tenminste dat je niet steeds troepen stuurt en met lege handen terug komt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.570
Voor de onwetenden: we hebben een tw irc (chatroom) :

[Link niet meer beschikbaar]

Gs hou leem ijzer lvls 16/15/14 awh yeah.
Farmen gaat ook wel aardig, ben nu begonnen met leger bouwen. 120 speer, 55 zwaard 30 bijl

Must stay first place :D

troglodyte66 vandaag om 15:14 uur
Geachte Dikkepapzak,

ik ben troglodyte66, een hele goeie speler met heel veel ervaring die is begonnen met een nieuwe wereld. Zoals ik al zei heb ik hele veel ervaring, ik heb in heel veel verschillende stammen gezeten en heb in heel verschillende werelden gespeeld. ik groei heel erg snel en help bij oorlogen de stamleden. verder hoop ik dat u overtuigd bent dat ik een hele goeie speler ben met heel veel ervaring. ik wil graag in uw stam joinen. als ik in uw stam mag word ik heel erg blij want dan kan ik mijn dorp verder laten groeien samen met de rest van de andere stamleden. dit was mijn (sollicitatie)brief voor de stam

Mgf,
Troglodyte66

LOOOOOOOOOOOL :sd:

Geachte Dikkepapzak,

ik ben troglodyte66, een hele goeie speler met heel veel ervaring die is begonnen met een nieuwe wereld. Zoals ik al zei heb ik hele veel ervaring, ik heb in heel veel verschillende stammen gezeten en heb in heel verschillende werelden gespeeld. ik groei heel erg snel en help bij oorlogen de stamleden. verder hoop ik dat u overtuigd bent dat ik een hele goeie speler ben met heel veel ervaring. ik wil graag in uw stam joinen. als ik in uw stam mag word ik heel erg blij want dan kan ik mijn dorp verder laten groeien samen met de rest van de andere stamleden. dit was mijn (sollicitatie)brief voor de stam

Mgf,
Troglodyte66

Dan wens ik die jongen veel suc6 in het leven met zulk taalgebruik.

Nice!

Offtopic:
Je zou maar deze chick zijn en zon kerel gooit dit allemaal op the netz en krijg je zulke reacties :hornyna:

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=149165273

---------- Post toegevoegd Thu 25 Oct 2012 om 16:07 ----------

Geachte Dikkepapzak,

Mgf,
Troglodyte66

Douevenliftbrah.jpg

Geachte Dikkepapzak,

Mgf,
Troglodyte66

:roflol:

Je moet niet solliciteren maar liften k*t

Terug
Naar boven