Ik heb momenteel 30 speer
35 zwaard
10 bijl
en me schaap
Hmm, als we beide 20 zwaard ergens neerzetten denk ik wel dat we redelijk leger tegen kunnen houden.. 40 zwaard zou toch wel aardig blokkade moeten geven?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
35 zwaard
10 bijl
en me schaap

35 zwaard
10 bijl
en me schaap

dan zou ik sowieso geen mensen gaan aanvallen die meer punten dan jou hebben want dan word je binnen de kortste keren zelf uitgemoord![]()
Daarom ben ik ook druk bezig om een stal te bouwen, ik heb nog 3 dagen beginnersbescherming. Vandaag gooi ik alles nog op m'n grondstoffen en morgen ga ik weer verder met m'n hoofdgebouw/kazerne/smederij en de laatste nacht ram ik alles op speer en zwaard.
epic:
Buit: 7 7 7
Daarom ben ik ook druk bezig om een stal te bouwen, ik heb nog 3 dagen beginnersbescherming. Vandaag gooi ik alles nog op m'n grondstoffen en morgen ga ik weer verder met m'n hoofdgebouw/kazerne/smederij en de laatste nacht ram ik alles op speer en zwaard.
epic:
Buit: 7 7 7
een stal is geen magisch voorwerp hoor? Bovendien kost LC nogal wat grondstoffen om te maken. nog niet echt de moeite waard op het moment.
Wat raad jij dan aan? Iedereen hier zegt dat je van je eerste dorp een aanvalsdorp moet maken en zo snel mogelijk een stal met LC moet maken in het begin zodat je je omgeving leeg kan farmen.
Voor de onwetenden: we hebben een tw irc (chatroom) :
[Link niet meer beschikbaar]
Doet t niet bij mij

Dan wens ik die jongen veel suc6 in het leven met zulk taalgebruik.troglodyte66 vandaag om 15:14 uur
Geachte Dikkepapzak,
ik ben troglodyte66, een hele goeie speler met heel veel ervaring die is begonnen met een nieuwe wereld. Zoals ik al zei heb ik hele veel ervaring, ik heb in heel veel verschillende stammen gezeten en heb in heel verschillende werelden gespeeld. ik groei heel erg snel en help bij oorlogen de stamleden. verder hoop ik dat u overtuigd bent dat ik een hele goeie speler ben met heel veel ervaring. ik wil graag in uw stam joinen. als ik in uw stam mag word ik heel erg blij want dan kan ik mijn dorp verder laten groeien samen met de rest van de andere stamleden. dit was mijn (sollicitatie)brief voor de stam
Mgf,
Troglodyte66
LOOOOOOOOOOOL![]()

troglodyte66 vandaag om 15:14 uur
Geachte Dikkepapzak,
ik ben troglodyte66, een hele goeie speler met heel veel ervaring die is begonnen met een nieuwe wereld. Zoals ik al zei heb ik hele veel ervaring, ik heb in heel veel verschillende stammen gezeten en heb in heel verschillende werelden gespeeld. ik groei heel erg snel en help bij oorlogen de stamleden. verder hoop ik dat u overtuigd bent dat ik een hele goeie speler ben met heel veel ervaring. ik wil graag in uw stam joinen. als ik in uw stam mag word ik heel erg blij want dan kan ik mijn dorp verder laten groeien samen met de rest van de andere stamleden. dit was mijn (sollicitatie)brief voor de stam
Mgf,
Troglodyte66
LOOOOOOOOOOOL![]()
Stuur je ridder mee. Nu verlies je 1 speer dus gaat er 50-30-10 van je loot af.
troglodyte66 vandaag om 15:14 uur
Geachte Dikkepapzak,
Mgf,
Troglodyte66
LOOOOOOOOOOOL![]()