Fitness Seller

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

Ridder is nog in de maak :p

Maar als ie klaar is voortaan altijd doen dus

troglodyte66 vandaag om 15:14 uur
Geachte Dikkepapzak,

ik ben troglodyte66, een hele goeie speler met heel veel ervaring die is begonnen met een nieuwe wereld. Zoals ik al zei heb ik hele veel ervaring, ik heb in heel veel verschillende stammen gezeten en heb in heel verschillende werelden gespeeld. ik groei heel erg snel en help bij oorlogen de stamleden. verder hoop ik dat u overtuigd bent dat ik een hele goeie speler ben met heel veel ervaring. ik wil graag in uw stam joinen. als ik in uw stam mag word ik heel erg blij want dan kan ik mijn dorp verder laten groeien samen met de rest van de andere stamleden. dit was mijn (sollicitatie)brief voor de stam

Mgf,
Troglodyte66

LOOOOOOOOOOOL :sd:
Hele goede speler, heel veel ervaring, nog een keer heel veel ervaring, heel veel stammen, heel veel werelden, groei heel erg snel, hele oede speler, heel veel ervaring, heel erg blij.

+2500 spelfouten

Hele goede speler, heel veel ervaring, nog een keer heel veel ervaring, heel veel stammen, heel veel werelden, groei heel erg snel, hele oede speler, heel veel ervaring, heel erg blij.

+2500 spelfouten

Ik vind eigenlijk het stukje dat hij blij word wel episch :o

Als we um dan gaan farmen voelt ie zich waarschijnlijk een week lang k*t.

Wat gaan we eigenlijk met de diplomatie naar andere stammen doen, die zemmel lui bijvoorbeeld.

Ben er maar mee gestopt.. k*tspel.. jullie mogen mij dorp overnemen

haha ja best wel, maar opzich ook wel leuk.

---------- Post toegevoegd Thu 25 Oct 2012 om 16:28 ----------

Nog ff wachten, kijken of we ze kunnen farmen. Zo niet diplomatiek doen om ze vervolgens later alsnog te farmen?

Ik ben altijd wel in voor een goede backstab.. umad zemel's

troglodyte66 vandaag om 15:14 uur
Geachte Dikkepapzak,

ik ben troglodyte66, een hele goeie speler met heel veel ervaring die is begonnen met een nieuwe wereld. Zoals ik al zei heb ik hele veel ervaring, ik heb in heel veel verschillende stammen gezeten en heb in heel verschillende werelden gespeeld. ik groei heel erg snel en help bij oorlogen de stamleden. verder hoop ik dat u overtuigd bent dat ik een hele goeie speler ben met heel veel ervaring. ik wil graag in uw stam joinen. als ik in uw stam mag word ik heel erg blij want dan kan ik mijn dorp verder laten groeien samen met de rest van de andere stamleden. dit was mijn (sollicitatie)brief voor de stam

Mgf,
Troglodyte66

LOOOOOOOOOOOL :sd:
Moet je de link hebben van een van m'n drollen? Dan kan je die sturen zonder iets erbij.

Terug
Naar boven