Smoothmold
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 6
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hiekie zei:Ik heb ook eens een keer gevraagd hier op het forum wat Gaba voor je kon betekenen... ik heb namelijk eens de pc van de sportschool uit een ernstige crash weg geholpen en de data van de fit-porgrammatuur weten te redden.. die kerel gaf me toen een kleine pot creatine (Dymatize) en een potje Gaba..
Gaba werd me door bijna iedereen afgeraden, het schijnt helemaal niks te doen..
was ook om te naaienSmoothmold zei:Ryu is de enige echte natural freak dus denk niet dat hij het heeft. Ga je dus wel een kuurtje proberen?

niet als je het bij mij haaltJopske zei:Zal met de kosten wel evenhoog oplopen als een kuur op die manier, maar de resultaten zullen anders zijn
![]()

het zal je testo wel iets verhogen mbt tot meer geslachtsdrift en libido, maar dat het werkt als testo booster/prohormoon zoals androstenedione wat met een omweg wordt omgzet in testo is er niet bij

AMP? das de nieuwe "ephedrine"...heel goed als als je massa wilt pakken en je gaat er een fatburner bij gebruikenMarkywannabee zei:heb wat onderzoek gedaan en nakurne kan ik er mss beter ook wat stackers tegen aan gooien
wie kent AMP? mss moet ik dat ook nog erbij pakken??
en die andere op arginine basismarz01 zei:Neem een echte mannen-testo-kuur
2250mg testo enth
1000mg deca
150mg oxy p dag
10iu hgh p dag(oplopend naar 15,maar rustig beginnen)
10 iu slin post workout(eerst netjes opbouwen natuurlijk!!)
Als insuline afgelopen is switch je naar igf op 120mcg p dag.
en dit een jaar volhouden!
!!!was dit niet de kuur van Testo?
met als onderschrift: "doe dit niet na tenzij je een deadwish hebt, dit is een kuur voor idioten"RobertHosper zei:AMP? das de nieuwe "ephedrine"...heel goed als als je massa wilt pakken en je gaat er een fatburner bij gebruiken![]()
![]()
TEnzij je stacker T en Stacker V bedoelt...maar das ook op basis van tribulusen die andere op arginine basis
maar als die tribulus zoals je zelf zegt je test iets verhogen dat is toch precies dan wat je wilt? hoger test dus.......RobertHosper zei:niet als je het bij mij haalt
MWB, Tribulus doet geen ene shit!!!het zal je testo wel iets verhogen mbt tot meer geslachtsdrift en libido, maar dat het werkt als testo booster/prohormoon zoals androstenedione wat met een omweg wordt omgzet in testo is er niet bij
weggegooid geld dus, maar dat vertel ik mijn klanten niet![]()
![]()
Markywannabee zei:ik ga morgen bestellen heb er vandaag geen tijd voor
ik zal mijn persoonlijke dealer ( RH ) bellen....
ik zal dan hier posten of het werkt of niet
wat is goede creatine dan volgens jou ik heb craetine mono gehad van citec nutricionG21 zei:MWB..jij moet gewoon een goeie creatine kopen, en er flink bij eten
die andere troep werkt niet, geef je geld liever uit aan andere zaken!!