MuscleMeat

CBD

Zelfde hier. 4 a 5 uur in stukken. En af en toe maar 3uur in stukken. Helemaal niet slapen komt ook wel voor.

Al van mn 16 ofzo.

Slaapmiddelen op voorschrift waren maar een kortstondige oplossing. En na 1 maand was mn vermoeidheid zelfs groter dan zonder de slaapmiddelen.

Ook al vanalles geprobeerd. Vroeg gaan slapen,laat gaan slapen,melatonine en nog een hele resem andere natuurlijke middeltjes.

Uiteindelijk naar de slaapkliniek geweest om een slaapcursus te volgen. Dit werkt maar ik moet alles tot op de letter opvolgen. 2 dagen afwijken van de uren van slapen gaan en opstaan en ik kan terug van nul beginnen.

CBD in Belgie verboden. Terwijl het in NL zo in kruidvat en wat vroeger de tuinen was (kan op de nieuwe naam niet komen)

Denk dat in Be de big pharma er wel voor iets kan tss zitten.
Heftig man.. Ik heb tegenwoordig juist het tegenovergestelde. paar dagen terug sliep ik straight 11/12 uur lang. Kan me voorstellen dat geen slaap killing is

Heftig man.. Ik heb tegenwoordig juist het tegenovergestelde. paar dagen terug sliep ik straight 11/12 uur lang. Kan me voorstellen dat geen slaap killing is

Vroeger toen ik jonger was was dat allemaal geen probleem. Maar nu ik wat ouder word is dat echt een hel aan het worden.

Mensen die er geen last van hebben kunnen hun dat moeilijk inbeelden wat het is om meer dan 20 jaar slecht te slapen en de ganse dag moe te zijn.
Moe opstaan,moe op het werk,moe thuiskomen,moe gaan sporten en moe terug je bed in en dan uren wakker liggen.

CBD olie zou me kunnen helpen. Maar ja Belgie hee :)

Vroeger toen ik jonger was was dat allemaal geen probleem. Maar nu ik wat ouder word is dat echt een hel aan het worden.

Mensen die er geen last van hebben kunnen hun dat moeilijk inbeelden wat het is om meer dan 20 jaar slecht te slapen en de g
Jaa snap ik man. Hoop dat je nu wat meer uurtjes kan pakken dan na je therapie!

• Topic Starter Topic Starter
Ik vond het ook overrated. Thc gaat sowieso beter werken maar dat wil ik niet meer in m'n lijf. Ik wil bv niet dat ik 's ochtends tegengehouden wordt en positief testen op cannabis,

Dat is opzich wel een puntje ja. Stel je maakt een auto ongeluk en ze testen je.

Mensen die er geen last van hebben kunnen hun dat moeilijk inbeelden wat het is om meer dan 20 jaar slecht te slapen en de ganse dag moe te zijn.
Moe opstaan,moe op het werk,moe thuiskomen,moe gaan sporten en moe terug je bed in en dan uren wakker liggen.

CBD olie zou me kunnen helpen. Maar ja Belgie hee :)
Nou er zijn toch recent wel een aantal winkels opengegaan in België. Ze krijgen vaak politie vanaf dag 1 over de vloer maar blijkbaar zitten er gaten in de wetgeving waardoor ze open kunnen blijven. Weet er in Gent eentje zijn. Nog niet beginnen geweest overigens

lle
Nou er zijn toch recent wel een aantal winkels opengegaan in België. Ze krijgen vaak politie vanaf dag 1 over de vloer maar blijkbaar zitten er gaten in de wetgeving waardoor ze open kunnen blijven. Weet er in Gent eentje zijn. Nog niet beginnen geweest overigens

idd eentje in Gent en dacht ook ene in Aalst. kan mss zijn dat ik daar eens een kijkje ga nemen. Toen ze nog maar pas open waren dacht ik dat het niet lang ging duren eigenlijk.

Al jaren, zo vanaf mijn 11e ofzo. Alleen als ik écht ziek ben (lees: griepje met 40 graden koorts), kan ik doorslapen. Anders word ik echt heel vaak wakker en kom ik dus niet gemakkelijk meer in slaap. Ik heb al heel veel geprobeerd, maar wil niet aan de zooi. Ik probeer nu altijd vroeg naar bed te gaan zodat ik mijn 7 uur slaap (das echt de max voor mij) ongeveer kan halen, maar meestal slaap ik zo'n 4-5 uur op een nacht.:yawn:
Ik zou al blij zijn met die 4 uur :o .. ben al blij als ik een half uur op een nacht haal. Met de thc verbeterd het zeker!

@rob91 vaporizer daar ook verkrijgbaar ;)

lle

idd eentje in Gent en dacht ook ene in Aalst. kan mss zijn dat ik daar eens een kijkje ga nemen. Toen ze nog maar pas open waren dacht ik dat het niet lang ging duren eigenlijk.
Idem. Meende dat ze op hun openingsdag na 30min politie over de vloer kregen :o

Ahh grappig, Dacht dat het een op olie basis vaporizer was. Thanks voor de info man, was meer nieuwsgierigheid. Ik gebruik al 2/3 jaar geen hasj/wiet meer :p
Ik had tot vorig jaar al 7 jaar niet geblowd, maar gezien tegenvallend resultaat met CBD en een bepaalde noodzaak om tot rust te komen (overspannen), toch maar es uitgezocht wat kon werken en na een tijdje las ik goeie dingen over vaporizers.
Gezien ik geen groot verbruiker ben, vind ik het niet erg om toch af en toe weer wat wiet te halen.

Ik zou al blij zijn met die 4 uur :o .. ben al blij als ik een half uur op een nacht haal. Met de thc verbeterd het zeker!

@rob91 vaporizer daar ook verkrijgbaar ;)
THC werkt bij mij dus voor geen meter, tenzij ik belachelijke hoeveelheden gebruik. Maar daar heb ik niet zoveel trek in.

Ik zie het nu. Ik las alleen “voor het slapen nemen”. Niet dat het doel slaap was. :o

Geen idee of het daar effect op heeft. Ik slaap eigenlijk over het algemeen wel goed.
Ik wilde kijken of het mij wat minder ongeduldig en/of opvliegerig zou maken. 0 verschil.
Ik heb wel eens van een paar mensen gehoord dat ze micro doseringen LSD gebruikten hiervoor. Blijkt goed te werken zonder dat je er van gaat trippen

edit

Ik zou inderdaad niet goedkope kopen, als je wil dat het werkt moet je altijd wat meer betalen. Zelf gebruik ik die van cannera, voor mij werkt dit merk wel. Hier is de link mocht iemand interesse hebben: https://www.cannera.nl/

Terug
Naar boven